پگاه تهران پروانه بهره برداری مرکز آموزش را دریافت کرد

روز شنبه 25 اوت ، تیم خبری آژانس خبری بورنا با حضور علی یوسط هاشیمی ، معاون روابط عمومی پارلمان معاون رئیس شرکت صنایع لبنیات ایران (PEGA) و معاون وزیر آموزش فنی حرفه ای و رئیس سازمان آموزش فنی حرفه ای صحبت کرد. آموزش در نزدیکی این کارگاه توسط سید جعفر میر ، مدیر عامل شرکت PEGA تهران انجام شده است.

حسینعلی امیری ، معاون پارلمانی معاون پارلمانی گفت: این مجوز با هدف آموزش مهارتها مطابق با استانداردهای بین المللی ، نظارت بر وضعیت حرفه ای فراگیران خبره ، ایجاد بانک اطلاعاتی از فراگیران خبره و توسعه همکاری با سازمان های مردم نهاد انجام شده است. او با نگاهی جدید در حوزه های اجتماعی ، سیاسی و سایر افراد خلاق و مبتکر است.

در این مراسم ، سید جعفر میر ، مدیرعامل شرکت شیر ​​پگ پاستوریزه در تهران با تأکید بر توسعه پایدار برای نسل های آینده ، پگا را پیشگام توسعه پایدار خواند و گفت: این شرکت در زمینه آموزش تلاش های بسیاری کرده است. 80٪ آموزش با همکاری سازمانهای فنی و حرفه ای انجام شده است.

مهتابا خدایی معاون وزیر آموزش و توسعه PEGA تهران به مزایای راه اندازی این مرکز اشاره کرد و افزود: همکاران بیشتری از آموزش فنی حرفه ای معمول ، تقویت ظرفیت و مهارت های نیروی انسانی و ارتقاء سطح دانش بهره مند می شوند.

گفتنی است ، مجوزهای آموزشی به 44 شرکت مالی برای کارگاهها و کارگاههای بین المللی صادر شد.

در صبح