پژوهش منشأ تحولات نوین برای نسل‌ها و کشورهاست

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا از اسلامشهر، سید محمودرضا آقامیری، دبیر هیأت امنا و رئیس سازمان آزاد اسلامی با حضور در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، گفت: دانشگاه لاله فرهنگ متین تهران، حسین افشار، مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران، رئیس دانشگاه تهران از پژوهشگران برتر رشته های مختلف در تالار اجتماعات دانشگاه تجلیل شد (ادامه مطلب)

پژوهش، خلق ایده های جدید و مؤثر در تغییر نسل ها و کشورهاست

در جلسه اختتامیه هفته پژوهش دانشگاه آزاد اسلام شهد، دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران با تسلیت شهادت حضرت فتح زهرا (سلام الله علیها) و آرزوی تسلیت هفته فناوری پژوهش منبع تغییر نسل تحقیق شده و گفته اند: منشا تحولات جدید و مثبت برای نسل ها و ملت ها چیست؟

پژوهش منشأ تحولات جدید برای نسل ها و ملت هاست

سیدمحمودرضا آقامیری درباره مسئولیت پژوهشگران و دانشگاهیان در این راستا گفت: ما به عنوان معلمان و اعضای دانشگاه وظیفه داریم خود را با تغییرات جامعه و منطقه سازگار کنیم و باید در این زمینه فعال باشیم.

وی سیاست گذاری، مدیریت و پژوهش را سه اصل اساسی و تأثیرگذار در مسیر تحول و توسعه پژوهش برشمرد و به مهارت های علمی (اساتید، دانشجویان و کارکنان) دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد. توانایی ها.

دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد استان تهران با گلایه از عدم همکاری سازمان‌های صنعت سرمایه با مراکز علمی و دانشگاهی، توسعه کلی کشور را در گرو ارتباط تنگاتنگ بین این دو دانست. مناطق

آقامیری به بیان 40 برنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور پرداخت و آن را یکی از افتخارات بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی دانست که توانست با رویکرد علمی مشکلات خاصی را در کشور حل کند.

به برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی برای کاهش وابستگی دانشجویان به شهریه و تغییر شرایط مالی و اقتصادی کارکنان هیات علمی و غیرهیات علمی از اجرای برنامه های برنامه ریزی، مراکز نظارت و نوآوری، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری اشاره دارد. وی در گفتگو با شبکه دانشگاه آزاد اسلامی بر راه اندازی کلینیک های مدیریتی و کلینیک های صنعتی در واحد اسلامشهر در راستای ظرفیت موجود دانشگاه آزاد اسلامشهر و شهرستان اسلامشهر تاکید کرد.

نقش موثر محققین در حمایت از تولید و پیشرفت اهداف توسعه کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامشهر وی با استناد به بیانات و تأکیدات مقام معظم رهبری در عرصه پژوهش و جهاد علمی، از نقش و جایگاه ویژه پژوهشگران در حمایت از تولید و پیشرفت اهداف توسعه ای کشور سخنانی گفت و پژوهش را مؤلفه مهمی برشمرد. قدرت جهان امروز. ، خواستار توجه بیشتر به پژوهش و جهاد علمی در مسیر رشد، توسعه و توسعه همه جانبه کشور شد.

حمد ساری گزارشی از فعالیت‌های شاخه اسلام‌شاه در سال‌های اخیر به‌ویژه در ایام بیماری‌های عروق کرونا ویروس قلب ارائه کرد. واحد اسلامشهر گفتند: اگر همه اعضای یک گروه با هم کار نکنند و با هم رشد نکنند موفقیت حاصل نمی شود.

پژوهش منشأ تحولات جدید برای نسل ها و ملت هاست

حسین عسگری شیوی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، گزارشی از فعالیت های معاونت پژوهش و فناوری در سال گذشته ارائه کرد. این زمینه.

این مراسم با سخنرانی مقام معظم رهبری، حوضه‌السلام محمدجعفر محمد، سرپرست نهاد نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی، با محوریت ضرورت وحدت بیشتر هفته پژوهش و حوزه علمیه برگزار می‌شود. دانشگاه از علیرضا عراقی، ناصر حسین‌هولی ارباب، فاطمه ظفره، سمیه فتوحی، عباس خورشیدی، لیلا یوسف، فاطمه ظفرا، فرشته نویدی مجد و آسیتا سند به عنوان پژوهشگران برجسته تقدیر کرد. سیستم کوروش نقی (بهترین کتاب، نویسنده)، ناصر حسین‌هولی ارباب (بهترین فناوری)، علیرضا عراقی، پری سوشابی، مجتبی سرهنگی (پژوهشگر برتر پایان‌نامه دکتری/ رتبه دوم جشنواره ملی دکتر شریعتمداری)، مهورنوح خلقله خاله، صالح حسینی، راسه خانپور سرنجی، رضا مستخدمی (کارکنان منتخب) و کیانوش سلطانی (انجمن برتر علمی و دانشجویی/زیست شناسی) برکنار شدند.

به گزارش آنا، رونمایی از کتاب «اینفوگرافیک و خلاصه آیین نامه های حوزه پژوهش و فناوری» گردآوری شده توسط معاونت پژوهش و فناوری واحد اسلامشهر از نمایشگاه پژوهشی سیدمحمودرضا آقامیری و همکاران بازدید کرد. این یکی دیگر از برنامه های امروز بود که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.

انتهای پیام/4103/4062/