پيشگامی مارگارين در كسب رضايت 99.96 درصدی مشتريان محصولات آفتاب در سال 2020

شرکت مارگارین 99.96٪ رضایت مشتری را به دست می آورد.

به گزارش گروه مالی خبرگزاری آنا ، مدیرعامل مارگارین “حسن خلخالی” در یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استاندارد سازی ، کیفیت بالا ، آگاهی کامل مشتری و رضایت مشتری سه م componentsلفه اصلی نحوه استفاده از دنیای جدید تجارت رقابتی در دنیای تجارت رقابتی امروز است. در طول دوره مدیریت ، با طراحی و تدوین استراتژی های جدید ، رشد چشمگیری در سطح رضایت مشتری شرکت مارگارین شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه مارگارین با اخذ مجوزهای قانونی از سازمان های مربوطه خدمات حیاتی را به مشتریان خود ارائه می دهد ، گفت: روند مشتری مداری این شرکت در بخش صنعتی به روغنهای اساسی و محصولات خاص آنها احتیاج دارد. واحد تحقیق و توسعه ، همراه با آزمایشگاه کنترل کیفیت ، فرمول جدیدی استخراج کرده و نمونه ای از کالای جدید مورد نیاز را تهیه و به مشتری ارائه می دهد و پس از تأیید مشتری ، تولید خاص روغن آغاز می شود.

خلخالی همچنین خاطرنشان کرد: تولید روغن های روان کننده به طور کلی ، به ویژه کره شیرینی جات و شیرینی ، روغن سرخ کردنی برای صنعت و صنعت ، روغن سویا و روغن قنادی برای صنعت و صنعت از محصولات شرکت مارگارین در بخش صنایع است. : این شرکت روغن آفتابگردان خالص (ویتامین) در 3 وزن مختلف ، روغن سرخ کردنی در 3 وزن مختلف (ویژه) ، روغن نیمه جامد (امگا) ، روغن سرخ کردنی در 2 وزن مختلف (شفاف) ، روغن کانولا در 2 وزن مختلف (کانولا) ، (ویتامین ها) را ارائه می دهد. تولید.

انتخاب ارزشمند به عنوان پیشرو در تولید روغن نباتی در بخش صنعتی و صنعتی کشور

مدیر عامل شرکت مارگارین با اشاره به حجم تولید برای سال مالی 2020 (ژانویه 1998 تا اکتبر 1999) افزود: شرکت مارگارین از دسامبر 1998 تا پایان اکتبر 1999 ، 39731 تن در بخشهای نفت و صنعتی و صنعتی است. در مجموع ، شرکت مارگارین 107000 و 86 تن روغن در بخشهای مختلف داخلی ، صنفی و صنعتی تولید کرد ، اما هیچ شکایتی در این زمینه در ماههای سپتامبر و اکتبر امسال ثبت نشده است. است.

در این جلسه ، مرتسا پورگاناد ، مدیر ارشد فروش و بازاریابی شرکت مارگارین ، یادآور شد: در ماه سپتامبر سال جاری ، شرکت مارگارین 8.1 درصد سهم بازار و کل سهم 14.2 درصدی را در سال مالی 2020 (10 ماه گذشته) به دست آورد و بازار را به بهترین تولید کننده روغن صنعتی در کشور تبدیل کرد. انتخاب شد.

وی اظهار داشت: در بخش تولید روغن نباتی فله ، شرکت مارگارین 17 درصد سهم بازار را به دست آورده و تفاوت چشمگیری با سایر رقبا دارد و آن را به بهترین تولید کننده روغن در کشور تبدیل می کند.

قابل ذکر است که بررسی های انجام شده بر روی تماس مشتری نشان داده است که محصولات روغن آفتابگردان بیش از 99.96 درصد رضایت مشتری را نشان می دهد ، با بازده بسیار کم 0.04 (چهارصد درصد).

مارگارین گفت: “در واقع ، این رضایت بالا منجر به افزایش فروش محصولات روغن آفتابگردان شده است که به نوبه خود منجر به افزایش بهره وری و در نهایت اشتغال مستقیم و غیرمستقیم شده است ، که یکی از اختیارات رهبر معظم انقلاب برای مدیران بخش خصوصی و دولتی است.” ذیل.

حسن خلخالی ، عضو هیئت مدیره انجمن روغن نباتی ایران که جلسه را ادامه می دهد ، گفت: در مارگارین ، دستیابی به نیازها و انتظارات مشتریان و جلب رضایت آنها بخش مهمی در پیشبرد اهداف شرکت است و بنابراین مدیریت ارتباط با مشتری در برقراری ارتباط سازنده بین تولیدکنندگان است. حفظ مشتری ، موقعیت برند و نقش مشتری می تواند موثر باشد.

گامی بزرگ برای شرکت های مارگارین برای کار بر روی نسخه برگشت ناپذیر اقتصاد مقاومتی

مارگارین گفت: “عملکرد هر مشاغل به موفقیت آن در حفظ مشتریان با ارزش در طولانی مدت بستگی دارد. در بازار رقابتی امروز ، شرکت ها نه تنها باید مشتریان جدید را برای ارائه محصولات و خدمات خود جذب کنند ، بلکه آنها را حفظ و نگهداری کنند.” مدیران همچنین باید ایجاد روابط قوی با مشتریان قبلی را در نظر بگیرند.

خلخالی گفت: شرکت فولاد و مارگارین در حال طراحی استراتژی هایی برای تأمین روغن و تولید پایدار و مشارکت در سنگرهای اقتصادی است در زمانی حساس که تلاش می شود فرهنگ کارآفرینی ، تولید پایدار و استفاده از محصولات داخلی توسط همه تشویق شود. وی در نسخه برگشت ناپذیر اقتصاد مقاومتی کار کرد و با هدف عبور از کشور از طریق یک گردن سخت و طاقت فرسا ، قدم بزرگی به جلو برداشت.

انتهای پیام /