پلتفرم تخصصی جعبه ابزار آغاز به کار کرد

به نظر آوای البرز khabaronline.irجعبه ابزار یک بستر منحصر به فرد و جامع برای انواع مختلف است ابزار و یراق از سال 1400 به طور رسمی در حال فعالیت است. در این سیستم عامل می توانید هر کاری انجام دهید تجهیزات یا مارک تجهیزات آنچه در ایران موجود است مشاهده کنید ، با فروشندگان مختلف نزدیک محل زندگی خود آشنا شوید ، مراکز خدمات پس از فروش آن را پیدا کرده و آنها را با مراکز مشابه مقایسه کنید. پیشنهاد می کنیم تا با ما همراه باشید مزایای جعبه ابزار نسبت به سایتهای مشابه دیگر بیایید با هم آن را ببینیم:

jabehabzar.com

چرا از جعبه ابزار خرید کنیم؟

خریدن ابزار از آنجا که جعبه ابزار مزایای بسیاری وجود دارد که ممکن است در هیچ یک از سایتهای این گروه نیابید. مهمترین این مزایا عبارتند از:

1) مجموعه ای از ابزارها و اتصالات در انتظار شما هستند

همه فروشندگان و فروشگاه ها همه محصولات موجود در بازار را به طور خاص ارائه نمی دهند. بنابراین اگر به دنبال یک محصول خاص با ویژگی های خاص یا مارک خاص هستید ، می توانید از فروشگاه های مختلفی بازدید کرده و کالای مورد نظر خود را پیدا کنید. این مسئله در شهرهای کوچکتر دشوارتر است. از آنجا که موردی که به دنبال آن هستید فقط در چند فروشگاه ابزار موجود است ، ممکن است مجبور شوید زمان زیادی را برای یافتن آن صرف کنید.

در Toolbox ، ما تمام فروشندگان مشهور و تجهیزات و تولید کنندگان اتصالات را گرد هم می آوریم تا محصولات خود را در سیستم عامل ما ارائه دهند. در نتیجه ، می توانید با جستجوی سایت جعبه ابزار ، مشخص ترین ابزارها را پیدا کنید.

2) نزدیکترین فروشگاه ابزار اطراف خود را با یک کلیک پیدا کنید

با فعال کردن دسترسی به موقعیت مکانی در سایت جعبه ابزار ، می توانید نزدیکترین فروشنده هر محصول را پیدا کنید. آدرس های فروشنده روی نقشه مشخص است و با انتخاب نزدیکترین فروشنده با کالای مورد نظر شما در وقت شما صرفه جویی می کند.

3) لیست کاملی از نمایندگان خدمات پس از فروش داشته باشید

یافتن یک مرکز خدمات معتبر پس از فروش به همان اندازه خرید از یک دستگاه معتبر و فروشنده سخت افزار مهم است. اگر نمی توانید یک مرکز معتبر برای تعمیر یا تأمین قطعات مورد نیاز خود پیدا کنید ، مجبورید دستگاه را دوباره بخرید یا هزینه استهلاک بالایی را پرداخت کنید. جعبه ابزار نه تنها شما را با فروشندگان معروف آشنا می کند. شما می توانید با نمایندگان خدمات پس از فروش کالاهای مختلف در شهر مورد علاقه خود آشنا شوید.

4) کمترین قیمت ابزار را در جعبه ابزار پیدا کنید

هر فروشنده ای که توانایی تحویل کالاهای اصلی و با کیفیت را داشته باشد می تواند محصولات خود را در جعبه ابزار عرضه کند. این امکان را به شما می دهد که قیمت فروشندگان مختلف را برای یک محصول مقایسه کنید و بهترین قیمت را انتخاب کنید.

5) موارد را به راحتی مقایسه کنید

با کمک ابزار مقایسه جعبه ابزار ، به راحتی می توانید تمام محصولات موجود در هر گروه را با هم مقایسه کنید. برای هر محصول ، ویژگی های مختلفی در مقایسه برای کمک به انتخاب مناسب ترین دستگاه تعریف شده است.

6) یافتن محصولات در جعبه ابزار آسان است

جعبه جستجو در سایت جعبه ابزار به گونه ای طراحی شده است که در کمترین زمان ممکن ساده باشد. علاوه بر این ، بخشهای محصول سایت تا حد امکان از هم جدا شده اند تا محصول شما از طریق منو به راحتی پیدا شود. البته ، تیم فنی Toolbox همچنان بر روی تجربه کاربر کار می کند و دائما در تلاش است تا تجربه خرید Toolbox شما را افزایش دهد.

7) از مشاوره ویژه خرید تجهیزات و اتصالات بهره مند شوید

بنیانگذار سایت جعبه ابزار مرکز تبلیغات صدرا است که از سال 2000 فعالیت خود را روی تجهیزات ، اتصالات و تجهیزات صنعتی آغاز کرده است. صدرا از طریق کار طولانی در این زمینه ، انتشار مجلات تخصصی تجهیزات و اتصالات و آشنایی با تولید کنندگان ، واردکنندگان و فروشندگان پیشرو در این صنعت ، می تواند اطلاعات جامعی در مورد انواع مختلف تجهیزات در اختیار شما قرار دهد.

جعبه ابزار

دسته های محبوب جعبه ابزار

به دلیل وسعت جهان ابزار ، چندین دسته محبوب در جعبه ابزار وجود دارد که در اینجا به طور خلاصه به سه دسته از آنها اشاره خواهیم کرد.

ز

ز این یکی از پرکاربردترین و پرکاربردترین ابزاری است که می توانید برای سوراخ کردن ، باز کردن ، بستن ، تراشیدن یا از بین بردن پیچ ها استفاده کنید. به دلیل این موارد زیاد می توان گفت دریل بخرید آنها برای هر کسی که به کار صنعتی بپردازد ضروری است. این دستگاه کاربردهای زیادی دارد بنابراین احتمالاً ساعتها در طول روز دوام خواهد آورد ، بنابراین خرید آن از یک فروشگاه معتبر بسیار مهم است. علاوه بر بهترین کیفیت ، شما باید به دنبال یک فروشگاه محبوب باشید که مناسب ترین باشد قیمت Z شما هم بفهمید

می توانید لیستی از انواع آن را در صفحه زیر پیدا کنید ز مشاهده در جعبه ابزار:

https://jabehabzar.com/search/59/ دریل

زور

زور این یکی از پرکاربردترین ابزارهای برقی برای برش ، چرخش ، پرداخت و پرداخت سطوح است. روی این دستگاه سنگ سنباده واقع شده است که از مواد مختلفی برای کاربردهای مختلف استفاده می شود. از این ابزار می توان در کارهای مختلف مهندسی عمران ، چوب و فلز استفاده کرد. یکی از مهمترین ویژگیهای آن خرید فرز این باعث جذابیت صنعتگران شده و می توان از سنگهای مختلفی در یک دستگاه استفاده کرد. بنابراین می توانید از آن برای تمیز کردن شن و ماسه و سطوح و برش قطعات حساس استفاده کنید.

انواع آن را می توانید در آدرس صفحه زیر پیدا کنید زور مشاهده جعبه ابزار:

https://jabehabzar.com/search/74/ فرز

آره

در هر صنعتی که نیاز به برش داشته باشد ، آره این یکی از ابزارهای پرکاربرد است. اره برقی و اره دستی وجه مشترک این دستگاه است. در حال حاضر اره بخرید در بین صنعتگران مختلف طرفداران بیشتری دارد. به این دلیل که این دستگاه قدرت و سرعت کار زیادی دارد. موارد مختلف آره می تواند برای برش چوب ، فلزات ، استخوان های گوشت ، الیاف و چرم استفاده شود. تیغه های اره و قدرت برش آنها توسط قطعه ای که باید بریده شود تعیین می شود و این وضعیت است قیمت دیده شده تأثیر زیادی خواهد داشت.

به اره بخرید به آدرس زیر و زیرمجموعه های آن نیز مراجعه کنید:

https://jabehabzar.com/search/1408/ کمان اره

جعبه ابزار

ما تمام این توضیحات را برای ارائه بستر به شما ارائه داده ایم جعبه ابزار ما بیشتر می دانیم با گذشت زمان ، جعبه ابزار بسیاری از ویژگی های دیگر را به سایت اضافه می کند. بسته جامع از ابزار فروشی خدمات و مراکز پس از فروش به سایت اضافه می شوند و انواع خدمات مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد تجهیزات بخرید آن را از آنها بگیرید. البته جعبه ابزار هیچ نقشی در فروش ندارد و فقط مرجع خاص کالا و معرفی فروشنده است که به کاربر و مخاطبان کمک می کند تا محصول را با بهترین قیمت و دانش کافی خریداری کنند. ما شما را به ورود به سایت دعوت می کنیم ابزار و اتصالات بخرید jabehabzar.com بیا و از سیستم عامل ما بازدید کن همچنین می توانید از طریق درگاه های زیر با ما تماس بگیرید:

آدرس سایت: jabehabzar.com

ایمیل: info@jabehabzar.com

آدرس شرکت: تهران ، میدان حسن آباد ، خیابان وحدت اسلامی ، معتمدی علی ، پلاک 6 ، واحد 12

شماره تلفن: 02166488948