پزشکیان فردا به کرمانشاه می‌آید

به گزارش خبرنگار آوای البرز کرمانشاه، محمد رضا سعیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات خبرگزاری آوای البرز کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: پاک دستی، صداقت، شرافت و پشتکار از خصوصیات بارز پزشکیان است.

وی افزود: این خصوصیات منجر شده که وی مصمم شود کشور را در چند ریل بر سرکار بیاندازد و نکته مهم این است که همه تابع قانونی باشند و قانون در کشور حاکم باشد.

رئیس ستاد پزشکیان در کرمانشاه تصریح کرد: سند چشم انداز بیست ساله نکات قابل توجهی دارد که باید از سال ۱۳۸۴ الی ۱۴۰۴ عملی می‌شد اما به بسیاری از اهداف آن نرسیده ایم و دور زدن قانون یکی از دلایل اصلی این نرسیدن است.

وی ادامه داد: فردی که کارشناس و اصلح است باید در صدر کار قرار داشته باشد و شایسته سالاری مدنظر قرار گیرد.

سعیدی تشریح کرد: پزشکیان بر مولفه‌های حکمرانی مطلوب تاکید دارد که شفافیت و صداقت در آن مطرح است.

وی در خصوص شایعه مبنی بر توقف نهضت ملی مسکن در دولت پزشکیان گفت: این شایعه تکذیب می شود و حقیقت ندارد؛ زیرا دیدگاه پزشکیان این است که فقر را ریشه‌کن کرده و حتی بر این امر تاکید بیشتری داشته باشد.

سعیدی عنوان کرد: عده ای از مردم معتقد بودند که رأی دادن کار اشتباهی است اما با صحبت و اقناع آنها، آرا به سمت پزشکیان بازگشته است و مردم باید بدانند که با حضور در انتخابات در تعیین سرنوشت خود تأثیر خواهند داشت.

وی بیان کرد: دولت پزشکیان نخستین دولت خود او است و مدیران را بر اساس تخصص و خدمت گزاری بدون در نظر گرفتن جناح در نظر خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: وحدت نیاز جامعه امروز است و باید در جامعه حاکم باشد و همچنین تفرقه افکنان مورد بازخواست قرار گیرند که حکمت عزت و مصلحت اصولی است که در این دولت باید مدنظر قرار بگیرد.

سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: اجتماع حامیان مسعود پزشکیان روز چهارشنبه (سیزدهم تیرماه) ساعت ۹ صبح در سالن شهید بهشتی ورزشگاه آزادی با حضور دکتر مسعود پزشکیان برگزار می‌شود.