پرداخت تسهیلات وحمایت بانک قرض الحسنه رسالت ازشرکت های دانش بنیان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بر اساس یک گزارش تجاری خبرگزاری آنلاینمدیرعامل بانک گرسول حسنا رسالت گفت: در سال های اخیر دو گروه با صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان سازمانی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و تامین مالی تسهیلات قرص الحسنه تشکیل شده است. شرکت های دانش بنیان در سه طرح مختلف.

محمدحسین حسین زاده گفت: شرکت های دانش بنیان که عضو سامانه غزل هستند می توانند از این تسهیلات برخوردار شوند. بر اساس این طرح به شرکت هایی که حداکثر 15 نفر اشتغال دارند، 450 میلیون تومان تسهیلات اقساط 36 ماهه تعلق می گیرد. در این پروژه می توان افراد واقعی را اسکان داد.

وی با اشاره به طرح سرمایه اولیه که باید به شرکت های شتاب دهنده به عنوان یکی دیگر از طرح های این تفاهم نامه داده شود، خاطرنشان کرد: در این طرح شرکت های دانش بنیان شناسایی شده به عنوان شتاب دهنده می توانند تا سقف 500 میلیون تومان وام بگیرند. الحسنه برای دریافت اقساط 36 ماهه از این بانک.

حسین زاده ودیعه ملک را سومین پروژه این تسهیلات عنوان و بیان کرد: تسهیلات 500 میلیون دامنه در این طرح در حال ارائه به شرکت های دانش بنیان برای ارتقای فضای کسب و کار شرکت های دانش بنیان است. و توسعه.

مدیرعامل بانک قرص الحسنه مصوبات این تفاهم نامه تا کنون را 1328 فقره برشمرد و خاطرنشان کرد: تا پایان اردیبهشت ماه 1119 فقره با بیش از 145 میلیارد تومان برای شرکت های دانش بنیان صادر شده است.

حسین زاده با اشاره به نامگذاری امسال و تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: “

این یک خبر تبلیغاتی است خبرگزاری آنلاین هیچ نظری در مورد محتوای آن وجود ندارد.