پارچه ژاکارد و نکاتی که باید هنگام خرید آن بدانید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، ژاکارد در حال حاضر پرفروش است بیشترین پارچه در بین منسوجات کلی شناخته شده است. این پارچه زیبا و منحصربفرد به دلیل تطبیق پذیری بالا توانسته طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. در واقع پارچه ها ژاکارد برای دوخت لباس های مختلف استفاده می شود. این پارچه جدا از اینکه یک متریال خاص و جذاب است، با تنوع بی‌پایان طرح و رنگ، برای استفاده در فصول مختلف بسیار مناسب است.

این ویژگی های منحصر به فرد را ساخته است ژاکارد به جای موارد فوق شگفت انگيز به خاطر پارچه های مختلفش معروف است. مثلا قیمت پارچه ژاکارد رنگ مشکی روکش یکی از عواملی است که آن را نسبت به سایر پارچه ها برای دوخت ساعت مناسب می کند. ممکن است ببخشید. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با این پارچه زیبا و همه چیز آشنا کنیم کار ما بیشتر می دانیم.

آشنایی با پارچه ژاکارد

این پارچه جذاب تقریبا چند سالی است که مورد توجه طراحان لباس قرار گرفته است. حتی این روزها هم پرفروش شده است بیشترین پارچه در بین منسوجات کلی شناخته شده است. بعید است که این پارچه شیک را در بازار ندیده باشید و لمس نکرده باشید. اما اگر می خواهید در مورد این پارچه و ویژگی های آن بیشتر بدانید، مطالعه این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

پارچه ژاکارد با طراحی پیچیده و بافت مجلل خود، کیفیت خاص خود را دارد که مقایسه آن با پارچه های دیگر دشوار است. مهم ترین ویژگی این پارچه طراحی منحصر به فرد آن است. در واقع طراحی پارچه ژاکارد با یک برآمدگی کوچک در ساختار آن گنجانده شده است. در نتیجه براقیت و ماندگاری طرح و بافت این پارچه به مرور زمان کمرنگ یا فرسوده می شود.

پارچه ژاکارد خریداری شده است

اگر جستجو شد قیمت پارچه ژاکارد مانتویی مشکی باید نوع الیاف و ضخامت این پارچه را از عوامل مهم در نظر بگیرید. پارچه ژاکارد این بر اساس بافت پارچه های ابریشمی کلاسیک و نفیس ساخته شده است. البته در ساخت این پارچه از الیاف متنوع و طرح های مدرن استفاده شده است. اما برای مثال باید میزان فیبر را بدانید لما و ظاهر خاص ژاکارد قیمت پارچه می تواند پف کند ژاکارد متورم تاثير گذار خواهد بود

کاربرد پارچه ژاکارد

همانطور که قبلا ذکر شد، این پارچه یکی از محبوب ترین ها است بیشترین پارچه های موجود فروش عمده پارچه است یکی از دلایل محبوبیت این پارچه، کاربردی بودن آن است. پارچه ژاکارد علاوه بر کاربرد آن در صنعت مد و پوشاک زنانه، در طراحی لوازم خانگی نیز کاربرد دارد. انواع پارچه ژاکارد دوخت مبلمان، پرده، کوسن، کلاهک آباژور و … دونده استفاده كردن

البته پر استفاده ترین پارچه ژاکارد، در طراحی و ساخت پوشاک زنانه. این پارچه بسیار پرکاربرد است و می توانید از آن برای دوخت شال و لباس استفاده کنید. بسته به قیمت پارچه ژاکارد مانتو مشکی حتما می دانید که این پارچه برای دوخت مانتو بسیار محبوب است. مدل های ضخیم تر آن برای دوخت مانتوهای سبک نیز مناسب است. در فکر قیمت پارچه ژاکارد متورم بافت منحصر به فرد و ظریف آن را می توان گفت یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت لباس های نفیس به شمار می رود. البته با کمی خلاقیت می توانید طرح های فوق العاده ای از این پارچه بدوزید لوازم جانبی از خانه خود نیز استفاده کنید.

پارچه ژاکارد از کجا بخریم؟

یکی از راحت ترین و مقرون به صرفه ترین راه های خرید ارزان پارچه از عمده فروشان پارچه خریداری می شود. این مراکز معمولا آخرین مدل های پارچه ای دارند. قبل از اینکه فروشگاه ها مملو از سبک های پارچه شوند، می توانید به جدیدترین سبک ها دسترسی داشته باشید. همچنین هزینه پارچه در این مراکز ارزان تر است.

قیمت پارچه ژاکارد

البته نکته ای که باید در نظر داشته باشید اعتبار و به روز بودن فروشگاه است. در واقع اگر از قابل اعتماد بودن این مرکز خرید مطمئن هستید، همیشه می توانید از یک عمده فروش پارچه خرید کنید تا از مزایای بسیاری برخوردار شوید. ارائه جدیدترین مدل های پارچه ژاکارد طرح های متنوع و کیفیت خوب بخشی از عواملی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بهترین خرید ممکن را تجربه کنید.

قیمت پارچه ژاکارد

پارچه ژاکارد علاوه بر اینکه پارچه ای شیک و مجلل است، می توان از آن برای دوخت لباس های خاص و رسمی استفاده کرد. سبک برای استفاده روزانه. در نتیجه می توان گفت که الیاف، طرح، ضخامت و حتی محل تولید این پارچه در قیمت نهایی آن تاثیرگذار خواهد بود. تاثير گذار است مثلاً عرض پارچه، طرح آن و نوع الیاف به کار رفته در قیمت پارچه ژاکارد خیلی پف کرده موثر است خواهد بود

همانطور که می دانید منسوجات ژاکارد انواع مختلفی دارد و در هر مدل از این پارچه از الیاف خاصی برای طراحی استفاده می شود. به عنوان مثال، شما می توانید ژاکارد مانتوی اشاره کرد. مدل های مختلف ژاکارد مانتویی وزن و طراحی خاص خود را دارد. اما هزینه پارچه ژاکارد با توجه به کیفیت الیاف، دوام و طراحی پارچه، مانتویی مشکی کاملاً متفاوت از سایر مدل ها خواهد بود. به طور کلی می توان گفت که مراجعه به عمده فروشی پارچه برای خرید باعث کاهش هزینه های شما می شود تاثير گذار خواهد بود

راهنمای خرید پارچه ژاکارد

به ضخامت پارچه توجه کنید

علاوه بر قوام آن، ضخامت پارچه است اثر بله در کاربردش هم میشه استفاده کرد موثر است در فصل گرم بهتر است با پارچه بروید ژاکارد سبک برو و تکیه کن ژاکارد ضخیم و سنگین، مناسب برای پاییز و زمستان. حتی می توانید پارچه اضافه کنید آستر بهتر است از آن برای زمستان یک لباس بسیار گرم تهیه کنید.

به طرح پارچه دقت کنید

پارچه ژاکارد طراحی بسیار متنوعی دارد. اگر پارچه هایی با طرح های متقارن خریداری می کنید باید به جهت پارچه و محل قرارگیری طرح توجه کنید. در واقع برای یک لباس زیبا و متقارن باید پارچه بیشتری تهیه کرد تا طرح ها به درستی جا بیفتند.

پارچه را لمس کنید

چند مدل پارچه ژاکارددر نگاه اول از پارچه کاملا نرم و لطیف است ممکن است رسیدن. به دلیل بافت این پارچه با الیاف مختلف ممکن است پشت پارچه کمی زبر باشد. این نوع پارچه ها باید لایه لایه شوند تا در حین استفاده از تحریک پوست جلوگیری شود.

مراقبت از پارچه ژاکارد

درست است که قیمت پارچه ژاکارد ممکن است دلیل خوبی برای انتخاب روکش مشکی وجود داشته باشد، اما برای پایین نگه داشتن هزینه ها، باید از آن نهایت استفاده را ببرید. ژاکارد صرفه جویی کنید نکات کوچک زیر به شما کمک می کند تا عمر مفید لباس های غیر رسمی، رسمی یا فانتزی خود را با این پارچه افزایش دهید.

به لباسشویی تحویل دادن

اگر نمی دانید چه الیافی در لباس شما وجود دارد، آنها را کنار بگذارید لباسشویی بی خطر بیشترین شستن راهی است.

با دست بشویید

شستن دست ها راه دیگری برای کمک به مراقبت از لباس های شماست. بعد از لباسشویی راحت است بیشترین و امن بیشترین روش

برنامه شستشوی مناسب را انتخاب کنید

پارچه ژاکارد به راحتی در ماشین لباسشویی قابل شستشو است. اگر می خواهید لباس های روزمره خود را در ماشین لباسشویی بشویید. آن را روی برنامه شستشوی ظریف تنظیم کنید.

این مطلب یک آگهی است و خبرگزاری آنلاین درباره محتوای آن نظری ندارد.