پارافریز متن فارسی با هوش مصنوعی (معرفی دو ابزار عالی و خفن)

ابزار نوشتن متن فارسی و انگلیسی نشوند به شما این امکان را می دهد که بدون دانلود نرم افزار متن نویسی رایگان و با کمک هوش مصنوعی متن خود را بنویسید و تفسیر کنید. محتوا یا خرید پس از خرید گزارش بازاریابی یا هر وسیله ضروری دیگر مانند کاهش درصد مقالات علمی پژوهشی مشابه.

توجه داشته باشید که این ابزار به کمپین های سئو محدود نمی شود و می توانید از آن برای مقاصد مختلف استفاده کنید و هر جا که به متنی غیر کپی و منحصر به فرد نیاز دارید،  ابزار بازنویسی محتوا نشونت به شما کمک می کند تا محتوای بازنویسی شده  ایجاد کنید.


چند نوع محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توانیم سه نوع بازنویسی را در نظر بگیریم.

رونویسی متن با نیروی انسانی

در این حالت، متن با قدرت افراد و افرادی که در تولید اشیا نقش دارند نوشته می شود. این سبک بازنویسی معمولاً در سطح بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از عملکرد این متن بازنویسی در جداول اصلی خود استفاده کنید و حتی آن را به عنوان یک مکان نگهدار روی صفحه نمایش خود چاپ کنید.

نقطه ضعف این رویکرد هزینه نسبتاً بالای بازنویسی متن و تحویل آهسته محتوا است.

واژگان-ترجمه و هوش مصنوعی

این کار اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود در این حالت به جای هر کلمه مترادف کلمه قرار می گیرد. و ترتیب کلمات دقیقاً مانند نسخه اصلی است. این احتمالاً یکی از معایب این سبک است. این بدان معنی است که کلمات جابه جا نمی شوند، بلکه در موقعیت قرار می گیرند و فقط مترادف ها جایگزین می شوند.

رونویسی محتوای مفهومی با هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا به مفهومی که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل اجرا باشد، یکی از بهترین سبک های بازنویسی متن است. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت مفهومی بازنویسی می شود و ممکن است در برخی جملات ترتیب کلمات یکسان و در برخی جملات کاملاً تغییر کرده و جمله جدیدی اما با همان مفهوم تشکیل شود.

تفاوت بین خدمات رایگان و خدمات تجاری چیست؟

سرویس رایگان رونویسی متن موجود در این سایت غیرتجاری و برای کاربران معمولی است که زمان رونویسی روزانه محدودی دارند، اما این سرویس تجاری نامحدود و برای کاربران تجاری است.

مزایای کپی رایتر در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر ابزاری برای ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد، می توانید پس از بازنویسی متن توسط سرویس و صادرات متن ویرایش شده به روش های مختلف، ویرایش های نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید.

آیا نسخه تجاری ابزار محدودیت هایی دارد؟

خیر تنها محدودیت نسخه تجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. اما در حال حاضر محدودیتی برای تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. با این تفاوت که در نسخه رایگان تعداد درخواست های روزانه محدود است و در هر درخواست می توانید تا 300 کلمه را بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد درخواست شما زیاد است باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا بازنویسی متن آزاد متوقف می شود؟

هیچ نسخه رایگانی برای همیشه رایگان باقی نمی ماند.

آیا نسخه رایگان دارای بازنویسی متن با هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای رونویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا است؟

خیر بازنویسی و چرخش دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که در صورت ترکیب مناسب می توانند بهترین خروجی را تضمین کنند. فقط در چرخش، هیچ بازنویسی انجام نمی شود و فقط کلمات مختلف به یکدیگر منتقل می شوند. Spin only به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این سبک محتوا فقط در نتایج گوگل ایندکس شده است و به نوعی هرزنامه و محتوای نامناسب تلقی می شود.

بنابراین، اگر قصد دارید محتوا را بچرخانید، سعی کنید آن را به درستی انجام دهید.

نحوه چرخش محتوا

محتوای اسپین نیز مانند بازنویسی محتوا، روش ها و رویکردهای مختلفی دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

تکنیکی برای جابجایی کلمات در شعر

در این حالت، کلمات به ترتیب اجرا می شوند. به عنوان مثال، پس از چرخش از طریق این روش، جمله “ابزار بازنویسی حرفه ای ارائه می شود” تبدیل به “ابزار نشان داده شده ارائه را بازنویسی می کند.”

همانطور که می بینید فقط این کلمات جابه جا می شوند و کپی نمی شوند و در واقع معنی کلمه به بدترین شکل از بین رفته است و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل بلکه انسان ها نیز توانایی درک آن را ندارند.

چرخش روشی برای بارگذاری پاراگراف ها است

در این روش پاراگراف های متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 3 با 4 و 4 با 2 جایگزین می شود و به همین ترتیب، حرکت بین پاراگراف ها انجام می شود اگرچه این حالت همان معنای جمله باقی می ماند اما تکرار محسوب می شود. از آنجایی که بازنویسی وجود ندارد و فقط یک پاراگراف را جابجا می کند، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین روشی برای استخراج عبارات و جملات از منابع مختلف است

به این ترتیب کاربر عبارات و جملاتی را از سایت های مختلف استخراج کرده و با هم ترکیب می کند. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نمی شوند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. در واقع بدون بازنویسی، این روش صحافی بهترین نوع صحافی محسوب می شود. چون معنی جملات (حتی اگر تکرار شوند) حفظ شده و کل متن از یک منبع گرفته نشده است، این می تواند نکته خوبی از این سبک باشد.

سرویس متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با حداکثر طول 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) استخراج کرده و آن را در جعبه ابزار بازنویسی کپی می کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر بار که بر روی گزینه بازنویسی متن کلیک کنید، متن اصلی از ابتدا و متفاوت از سری قبلی بازنویسی می شود. این بدان معنی است که هر بار که متن را وارد می کنید تعداد زیادی خروجی مختلف دریافت می کنید و می توانید آنها را بازنویسی کنید.

اما به یاد داشته باشید، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 سری بازنویسی) چند پاراگراف را کپی کنید یا متن هایی را از منابع دیگر جایگزین کنید تا متن خود منحصر به فرد شود. این امر تشخیص اینکه متن تحت هیچ شرایطی کپی شده است غیرممکن خواهد بود.

پارافریز متن  چیست؟

متن بازنویسی شده به عنوان متن بازنویسی نیز شناخته می شود. با ابزار پارافریز محتوا سئوسل ، می توانید محتوای بازنویسی شده ماشینی با کیفیت بالا دریافت کنید.

آیا گوگل متوجه می شود که متن در حال بازنویسی است؟

خیر، حتی اگر چرخش ها و ترجمه های ذکر شده انجام نشود و متن را از همان منبع حذف کنید، گوگل بازنویسی مقاله را تشخیص نخواهد داد.

اما برای افزایش قدرت رونویسی توصیه می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر رونویسی، عناصر اصلی جایگزین شوند تا نتیجه نهایی بدون قید و شرط و توسط گوگل شناسایی شود. (حداقل تا الان).

آیا متن نوشته شده نیاز به ویرایش دارد؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان، چه رسد به متن نوشته شده توسط ماشین، نیاز به ویرایش دارد. در برخی از حوزه ها، به ویژه حوزه های تخصصی، اشتباهات مفهومی جزئی در جملات بازنویسی شده دیده می شود که با ویرایش منظم قابل اصلاح است.

درصد شباهت متن رونویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

شباهت یا تشابه متن بازنویسی شده به متن اصلی به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از آنها خاص بودن یا عمومیت حوزه فعالیت است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و عبارات منحصر به فرد و متناقضی دارند ممکن است درصد بالایی از شباهت را تجربه کنند (یعنی خروجی کار بیشتر شبیه متن اصلی است). طبق تست های زیادی این ابزار تقریبا در همه زمینه ها کاربردی و قابل استفاده است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

آیا امکان بازنویسی پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری با این ابزار وجود دارد؟

هدف از راه اندازی این ابزار استفاده از آن در زمینه وب و سئو می باشد، اما این ابزار می تواند توسط سایر کاربران برای مقاصد مختلف مانند بازنویسی مقالات کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش قسمت مورد استفاده قرار گیرد. از مقالات تکراری به طور کلی، پاسخ به این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

این سرویس هم اکنون رایگان است و تیم نشنت تصمیم گرفته است تا این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر کاربران عزیز ارائه دهد و برای بازنویسی متن نیازی به صرف هزینه نداشته باشید. البته نسخه رایگان ابزار ترجمه متن با هوش مصنوعی محدود است اما در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.