ویژگی‌های انواع تشک طبی و سرویس خواب مهد تشک – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بر اساس یک گزارش تجاری خبرگزاری آنلاینبه یکی از گزینه های خرید تشک تشک طبی است. اگر دقت کرده باشید ، اکثر تولیدکنندگان تشک ، به عنوان تشک های طبی ، توجه خریداران را به مارک خود جلب می کنند ، اما قبل از خرید تشک طبی مناسب ، خوب است از آنها اطلاعات بگیرید و بدانید که ویژگی های کلیدی این تشک ها چیست. -مدل های پزشکی ، فقط یک مدل تشک طبی این محصول در بازار موجود است یا انواع مختلفی از این محصول وجود دارد.

ما می خواهیم اطلاعات کاملی از تشک های طبی را برای شما که به خواب راحت اهمیت می دهید به شما بگوییم ، بنابراین اگر تصمیم به جایگزینی تشک قدیمی خود گرفتید ، می توانید با آگاهی بیشتری آن را خریداری کنید.

تشک طبی چیست؟

چند بار در روز یخ زده شروع می کنید؟ یا شب گذشته بدن خود را با کم خوابی مرتبط دانسته اید؟ یا ممکن است برای مدت طولانی دچار کمردرد و گردن شوید زیرا نمی دانید.

همه اینها ممکن است دلیلی داشته باشد ، خوابیدن روی تشک نامناسب.

مزیت تشک های طبی با کیفیت نسبت به سایر تشک ها این است که دردهای بدن را از بین می برند و هدیه ای برای خواب آرام هستند. حتی اگر به دلایل دیگری مانند آرتروز دچار کمردرد می شوید ، این تشک ها درد شما را تسکین می دهد ، بنابراین پزشکان ارتوپدی استفاده از تشک های طبی را برای بیماران خود توصیه می کنند.

در تولید تشک های طبی از مواد اولیه ای استفاده می شود که هنگام خواب به خوبی از بدن و ستون فقرات محافظت می کند. این تشک ها از نرمی و استحکام مناسبی برخوردارند و هرگونه عادت خوابیدن در فرد باعث تغییر شکل بدن و ایجاد راحتی بیشتر در هنگام خواب می شود.

انواع تشک طبی

انواع تشک های طبی به دلیل مواد مختلف و نحوه ساخت آنها ، انواع مختلفی دارد. کیفیت مدل های مختلف متفاوت است ، اما در نهایت انتخاب مدل از تشک های طبی به سلامت بدن شما و عادات خواب شما بستگی دارد. به طور کلی تشک های طبی را می توان به 5 دسته تقسیم کرد که عبارتند از:

ویژگی های انواع تشک های طبی و سرویس تشک

تشک فنری جدا شونده

تشک حافظه تشکیل دهید

تشک لاتکس

تشک هیبرید

تشک طبی فومی

مزایای استفاده از تشک طبی

امروزه تشک های طبی طرفداران زیادی در بین مردم پیدا کرده اند. سازندگان این تشک ها گام های متعددی را برای پیشرفت بیشتر آنها برداشته اند. ساختار تشک های طبی از فوم ژله ای ساخته شده است که گرمای بیشتری را جذب می کند. فوم های ژله ای که در تشک طبی اصلی استفاده می شود ، روی سطح تشک قالب بدن می ماند و فشار روی بدن را کاهش می دهد.

تشک طبی وزن بدن را به طور مساوی توزیع می کند ، به نواحی حساس کمر ، شانه ها و گردن فشار وارد نمی کند و باعث ایجاد خواب آرام می شود. این تشک ها برای افراد مبتلا به آرتروز و درد استخوان طراحی شده اند و برخلاف تشک های فنری ، بعد از مدتی شکل خود را از دست نمی دهند.

فوم قوی تعبیه شده در تشک طبی ، ماهیچه های پشت را تقویت کرده و ساختار اندام ها را در هنگام خواب حفظ می کند. سطح تشک به خوبی از ستون فقرات محافظت می کند ، اما برخلاف تشک های دیگر در وسط بدن فرو نمی رود. اگر تشک شما بیش از حد نرم باشد ، مرکز بدن شما در تشک فرو می رود و ستون فقرات به طور غیر عادی منحنی و تغییر شکل می یابد و باعث کمردرد می شود. از آنجا که سطح این تشک ها نسبت به تشک های معمولی سطح صاف تری دارد ، بیشتر برای افرادی مناسب است که به خوابیدن روی زمین عادت دارند.

ویژگی های انواع تشک های طبی و سرویس خواب تشک

تشک بخرید آ

در حال حاضر 12 مدل تشک راحت است در سه دسته کلی به بازار عرضه می شود:

تشک های بهاری

تشک های فنری جدا شونده (کیف فنری)

تشک های اسفنجی (طبی یا غیر بهاری)

مدلهای تشک فنری جدا شونده:

MBM (حافظه میکرو بیوریتمیک)

کلاس حافظه

سوپراستار

کلاس فوق العاده

پزشکی بهاری

تشک های اسفنجی زیبا

تشک های اسفنجی یا طبی ، تشک های اسکلتی هستند که از اسفنج ساخته شده اند. یعنی تشک بدون فنر!

تشک های طبی: این تشک ها درجه سفتی بالاتری نسبت به تشک های فنری دارند و برای افراد مسن ، کسانی که به تشک های سفت علاقه دارند و کسانی که به آنها عادت کرده اند مناسب است.

نکاتی برای خرید سرویس خواب

یکی از موارد ضروری در دکوراسیون داخلی هر خانه سرویس خواب خرید یک سرویس خواب با کیفیت که با استانداردهای مدرن ساخته شده است بسیار مهم است. اگر قصد خرید سرویس خواب جدید را دارید مقاله زیر را بخوانید تا همه نکات مربوط به جنس ، قیمت ، ابعاد ، طرح و رنگ را بشناسید و سرویس خواب با بهترین نمای را خریداری کنید.

ابعاد تخت

ابعاد تختخواب را می توانید به دلخواه خود بسازید. تخت های دو نفره معمولاً در اندازه های 160 * 200 و 180 * 200 طراحی و تولید می شوند و تخت های یک نفره در اندازه های 90 * 200 ، 120 * 200 و 140 * 200 موجود است.

تاج تخت دو نفره و یک نفره بلند بر روی مدلهای کلاسیک و مدرن طراحی شده است ، در حالی که اندازه 1.50 بر روی مدلهای رویال ساخته شده است.

متریال سرویس خواب چیست؟

سرویس خواب موجود در بازار از چوب ، ام دی اف ، فلز و ملامین ساخته شده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. هزینه سرویس خواب چوبی بیشتر از سایر سرویس های خواب و سرویس خواب فلزی و ملامینه نسبتا ارزان تر از سایر مدل ها است. اگر قیمت سرویس خواب مناسب شما نیست از خدمات چوب و تختخواب MDF با کیفیت بالا استفاده کنید.

سرویس خواب و اتاق مناسب

یکی دیگر از مواردی که باید در نظر بگیرید ، سازگاری اتاق خواب و اتاق نشیمن است. انتخاب سرویس مناسب به شما امکان می دهد دکوراسیون شیک تری داشته باشید. به عنوان مثال ، تخت های بزرگ گرد یا سایبان برای اتاق خواب های کوچک مناسب نیستند.

هنگام انتخاب به نکات ایمنی توجه کنید. برخی از تخت ها دارای لوازم جانبی یا طراحی هستند که می تواند هنگام نشستن یا بلند شدن با گوشه ها یا مفاصل تیز به شما آسیب برساند. بیشتر در تخت های آهنی ساخته شده رایج است.

هنگام انتخاب طرح و مدل اتاق خواب ، به رنگ پرده ها ، دیوارها ، فرش یا فرش و کمد اتاق خواب خود توجه کنید. رنگها ترکیب رنگها یکی از عناصر زیبایی در طراحی و دکوراسیون داخلی است.

فروشگاه تشک فروش انواع لوازم خواب

تماس تلفنی 66125971 88528044

و این اخبار تبلیغاتی است خبرگزاری آنلاین در مورد محتوای آن نظری داده نشده استبه