ولنتاین بیت‌کوین در بازارها/ رنگ فلز زرد پرید

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا ، در اولین روز معاملات ، قیمت نفت و سهام افزایش یافت ، اما طلا و بیت کوین کاهش یافت. به نظر می رسد انتظارات برای موم تاج اثر مثبتی بر تقاضای نفت و نوسانات شاخص داشته است ، اما این انتظار بر قیمت طلا و بیت کوین در سایر بازارها تأثیر منفی گذاشته است.

خوش بینی برای واکسن های تاج و پیشنهاد

به گزارش رویترز ، سهام جهانی برای یازدهمین روز متوالی نسبت به خوش بینی نسبت به تهیه واکسن Kovid-19 و بودجه جدید از واشنگتن افزایش یافت. تنش ها در خاورمیانه قیمت نفت را به بالاترین سطح 13 ماهه رسانده است.

در روزهای اخیر ، به اصطلاح معاملات تورمی آغاز شده است زیرا افراد بیشتری در سراسر بازارهای اصلی مانند ایالات متحده واکسینه می شوند و رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدن قصد دارد 1.9 تریلیون دلار به اقتصاد اضافه کند.

دلار در کمترین قیمت دو هفته ای بود ، زیرا تاجران با احتیاط بیشتری به رشد اقتصاد ایالات متحده پرداختند. در حال حاضر دلار با 0.15 واحد افت به 90320 واحد رسیده است.

جو بایدن

آینده تاریک قیمت طلا

کیتکو معتقد است که رکود اقتصادی در حال بازگشت به بازار طلا است و دلیل آن اونس اونس در محدوده جدید است.

مورگان استنلی (بانک بین المللی) چشم انداز منفی نسبت به آینده طلا دارد که به عقیده آنها تا پایان سال جاری هر اونس زیر 1800 دلار خواهد بود. در حال حاضر قیمت هر اونس بین 1850 تا 1800 دلار معامله می شود.

اندرو شیتز ، مدیر ارشد استراتژیست بین المللی مورگان استنلی در گزارش اخیر خود اظهار داشت كه زمانی كه انتظار می رود تورم در سال 2021 افزایش یابد ، برای حمایت از قیمت طلا کافی نیست.

اقتصاددانان در مورگان استنلی پیش بینی می كنند كه تورم آمریكا طی دو سال آینده فقط به 2 درصد افزایش خواهد یافت. “بنابراین به نظر نمی رسد که این تورم یک وضعیت فرار برای طلا باشد.”

این بانک گفت: تورم ضعیف طلا و چشم انداز اقتصادی بهتر همچنان بر قیمت طلا تأثیر می گذارد.

به گزارش مارکت پلاس ، در ابتدای هفته ضرر کمی برای طلا وجود داشت. با وجود تلاش های بی شماری برای شکستن نقطه 1800 ، به نظر می رسد که فلز زرد هنوز مقاومت خوبی دارد. در پایان معاملات امروز صبح ، هر اونس طلا با 6 دلار کاهش به 1818 دلار رسید.

قیمت نفت به سطح 60 دلار می رسد

به گزارش مارکت پلاس ، وست تگزاس اینترمدیت به بالای 60 دلار افزایش یافت. با افزایش دوباره قیمت نفت ، وست تگزاس اینترمدیت برای اولین بار در بیش از یک سال امروز به 60 دلار رسید. خوش بینی نسبت به آینده نفت و پیشبرد تولید ، قیمت نفت را افزایش داده است. از طرف دیگر ، به نظر می رسد هوای سرد در جهان باعث تقویت دوباره نفت شده است.

در حال حاضر هر بشکه نفت خام برنت با 1.36 درصد افزایش یا 0.85 دلار افزایش به 63.28 دلار رسیده است. نفت خام وست تگزاس اینترمدیت با افزایش 1.11 درصدی معادل 0.66 دلار به 60.13 دلار رسید.

بیت کوین رکوردهای جدیدی را شکست

CNBC گزارش داد که قیمت بیت کوین در روز یکشنبه به رکورد 50،000 دلار رسید زیرا شرکت های بزرگ از پشتیبانی ارزهای دیجیتال فورچون 500 استقبال کردند.

طبق وب سایت صنعت Koindesk ، بزرگترین ارز رمزنگاری شده در جهان با بیش از 5 درصد افزایش به بالاترین قیمت خود یعنی 49،716 دلار رسیده است. اما روز دوشنبه ، قیمت بیت کوین و دارایی های دیجیتال در 24 ساعت گذشته 2.4 درصد کاهش یافت و به 47925 دلار رسید. در حال حاضر ، قیمت هر بیت کوین 7،48،711 است. برخی آنچه دیروز رخ داده را تصحیح روند توصیف می کنند. از این منظر ، با افزایش پذیرش در بازارهای جهانی ، آینده بیت کوین سرسام آور است. به نظر می رسد که موسسه مورگان استنلی با ثبت نام تحت قوانین خاص در حال آماده سازی خرید ارز دیجیتال برای مشتریان خود است. این بیت کوین را یک قدم به هدف خود نزدیک می کند. دارایی در کلاس وال استریت.

انتظار می رفت که اخبار بحث داغ بیت کوین بین شرکت های بزرگی مانند تسلا ، مسترکارت و BNY Mellon در افزایش قیمت ها در روز ولنتاین ادامه داشته باشد ، اما این اتفاق نیفتاد. قیمت بیت کوین در سال 2020 چهار برابر می شود و از ابتدای سال جاری بیش از 60 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام /