واکنش کامرانی‌فر به استوری ملی‌پوشان درمورد 2 نماینده؛ تفرقه افکنان می‌خواهند به تیم ملی نزدیک شوند

دبیرکل فدراسیون فوتبال دخالت مجلس یا دولت در امور فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد.

گزارش کردن گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حسن کامرانیفر در خصوص مسائل مطرح شده در خصوص دخالت در امور داخلی فدراسیون به ویژه در امور انتخاباتی گفت: در ابتدا لازم به ذکر است که فدراسیون فوتبال بر اساس استانداردهای جهانی کاملا مستقل عمل می کند. قوانین و اساسنامه خودش هیچ حوزه ای را توصیه نمی کند و در امور فدراسیون دخالت نمی کند. شایعه دخالت در تغییر کادر فنی تیم ملی نمونه ای از این موضوع است اما در نهایت فقط فدراسیون تصمیم مستقلی در این زمینه گرفت.

وی افزود: اگرچه نمی خواهم در مورد انتخابات صحبت کنم، اما می خواهم به این نکته اشاره کنم که فدراسیون بر اساس اساسنامه خود مستقل عمل می کند و در این امور دخالت نمی کند.
باید از نقش حمایتی مجلس در تخصیص و پرداخت کمک های دولتی به ویژه در حمایت از تیم ملی و پیگیری جوایز ملی قدردانی کنیم. در حالی که مجلس در پرداخت کمک های دولتی به فدراسیون ها کمک می کند، ما وظیفه خود می دانیم که مجلس را در قبال پرداخت وام های دولتی که مداخله ای نیست بلکه نظارتی نمایندگان مردم است پاسخگو باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال گفت: درخواست صریح فدراسیون فوتبال از اعضای تیم ملی این است که اخلاق حرفه ای را رعایت کنند و با ورود به سایر بخش ها موضع نگیرند. در مورد مسائلی که مسئولیت بازیکن نیست. تفرقه و تفرقه در تیم ملی خط قرمز ماست و آن را تحمل نخواهیم کرد. بازیکنان تیم ملی ممکن است دغدغه هایی داشته باشند که برخی از آنها بجاست، اما این مسائل باید به صورت خصوصی و بین اعضای خانواده مطرح شود، اما برخی اعمال و رفتارها قابل قبول نیست.

کامرانی فر ادامه داد: درخواست صریح رئیس فدراسیون برقراری انضباط و آرامش کامل در تیم ملی و ایستادگی در برابر هرگونه خط تقسیم، ابهام و حاشیه است. تیم ملی با تمام توان مورد توجه فدراسیون قرار خواهد گرفت و قطعاً برای شناسایی عوامل خارجی لشگر که کاملاً از نزدیک شدن آنها به تیم ملی با این اقدامات آگاه هستیم، اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/