واکنش مدیرعامل خانه ای‌بی به “تکذیب گم شدن پانسمان بیماران پروانه‌ای”

واکنش مدیرعامل خانه ای‌بی به "تکذیب گم شدن پانسمان بیماران پروانه‌ای"

به گزارش شفاف، حمیدرسا هاشمی گلپایگانی در واکنش به پاسخ وزارت بهداشت به مفقود شدن 2500 کیلوگرم پانسمان بیماران دارای مجوز و رد این موضوع گفت: همه مسئولان غذا و دارو از جمله سهره سرین کلاه حضور داشتند و پاسخ آنها از سوی وزارت بهداشت منتشر شد اما نتوانستند عددی را اعلام کنند. لباس پوشیدن در حضور اعضای کمیسیون بهداشت.

وی مدعی شد: ادعا می‌کنم 2500 کیلوگرم پانسمان در وضعیت مبهم است و اگر مقصر باشم در دادگاه علیه من پرونده تشکیل می‌دهند و صراحتاً اعلام می‌کنم که 2500 کیلوگرم پانسمان از طریق خانه eBay به بیرون درز کرده است. اگر از طریق وزارت بهداشت باشد پاسخگو خواهند بود.

هاشمی گلپایگانی ادامه داد: اگر می گویند این پانسمان ها گم نشده است باید به آنها اطلاع داد که 2500 کیلوگرم کجاست، در کدام انبار نگهداری می شود و تا چه زمانی ماندگاری دارد؟ اگر به ما بگویند این پانسمان ها را بعد از 1400 بیاورید، به درد بیماران ما نمی خورد زیرا استفاده از پانسمان ها قدیمی یا قدیمی است. خانه eBay تنها جایی است که می توان به آن نگاه کرد. حداقل باید به ما بگویند چه تعداد پانسمان موجود است و تاریخ انقضا را که می توانیم برنامه ریزی کنیم را بگویند.

وی با رد پاسخ وزارت بهداشت گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دو نفر را برای رسیدگی تعیین کرده است که از انبار ما بازدید کردند، توضیح دادم. به انبار وزارت بهداشت سر بزنید و توضیحات آنها را بشنوید.

به گزارش شف، مدیرعامل خانه eBay مدعی اهدای 2500 کیلوگرم پانسمان با مجوز یونیسف به بیماران شد و از قوه قضائیه خواست تا در این موضوع ورود کند، اما رئیس اداره ملزومات پزشکی وزارت بهداشت این ادعا را رد کرد.