واردات و صادرات محصولات کشاورزی مشروط به منافع تولید و تولیدکننده است

آوای البرز/گیلان وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هر گونه تصمیم در خصوص واردات و صادرات مشروط به منافع تولید و تولید کننده خواهد بود، گفت: برای خرید برنج گیلان در حال بررسی هستیم و در استانداری گیلان تصمیم گیری می شود.

محمدعلی نیکبخت امروز که اولین سفر استانی خود را از گلستان آغاز کرده بود، پس از استان مازندران وارد استان گیلان شد و در بدو ورود از ایستگاه تحقیقاتی تاس ماهیان گیلان بازدید کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در سفر یکروزه خود به استان گیلان و در جمع خبرنگاران این استان، گفت: صیادی و آبزی‌پروری در کشور یکی از استعدادهای بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری و اشتغال بوده که مورد توجه وزارت جهاد کشاورزی است.

وی ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی، مردم بتوانند از این ظرفیت بهتر استفاده کنند و این مهم در وضعیت اقتصادی صیادان و کشور تاثیر داشته باشد.

نیکبخت با بیان اینکه هر گونه تصمیم در خصوص واردات و صادرات مشروط به منافع تولید و تولید کننده خواهد بود، تصریح کرد: تصمیمی نخواهیم گرفت که تاثیر منفی در تولید و زندگی تولیدکننده داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بررسی‌های لازم در زمینه واردات و صادرات انجام می‌شود تا اینگونه تصمیمات به نفع تولید و تولیدکننده باشد.

وزیر جهاد کشاورزی در گفت وگو با خبرنگار آوای البرز نیز عنوان کرد: برای خرید برنج گیلان در حال بررسی هستیم و در استانداری گیلان تصمیم گیری می شود.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.