واحدهای صنفی متخلف عرضه مرغ جریمه می شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از وزارت صمت ، عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی در سراسر کشور برای اجرای برنامه نظارت امسال توسط بازرسان سازمان صمت استان نظارت و نظارت شده است. مشاغل موظف به رعایت قوانین نظام صنفی هستند.

در هفته سوم آوریل ، بازرسان در شهرستان فردوس در استان خراسان رضوی از واحدهای غیر اتحادیه و غیر اتحادیه شهرستان که شامل 3136 واحد به ارزش بیش از 936 میلیون و 869 هزار ریال بود ، بازدید کردند. از سازمان پشتیبانی

در مدت ذکر شده ، 254 شکایت تلفنی و شخصی در 124 سیستم ثبت شده و کلیه گزارش های دریافتی بررسی و پردازش شده است.

تنظیم بازار در استان کرمانشاه برنج را به ارزش 42 میلیون ریال در هر واحد می فروشد

بازرسان ویژه سازمان خاموش استان کرمانشاه به دنبال بررسی و دخالت واحدهای متخلف در فعالیت اتحادیه های صنفی ، اتحادیه صنفی تهیه برنج را به دلیل فروش بیش از حد و کمبود تأمین و با پرونده نقض 42 میلیون ریال تصویب کردند. آنها دولتی را برای بررسی جریمه معرفی کردند.

بازدیدها به طور منظم برای بررسی ، نظارت و کنترل قیمت ها ، برای نظارت بر قیمت اقلام با نرخ مصوب در واحدهای صنفی و نظارت بر توزیع و کنترل سایر موارد مرتبط در استان انجام می شود.

عمده ترین تخلفات اتحادیه های کارگری خوزستان ، گران فروشی و توزیع خارج از زنجیره مرغ است.

طبق گزارش های دریافتی؛ بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت در استان خوزستان پس از بازرسی از واحدهای مرغداری ، به دلیل گرانی و توزیع خارج از شبکه در استان موفق به شناسایی 27 واحد متخلف شدند.

باید توجه داشت؛ برای این واحدهای متخلف پرونده تخلفی به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال تشکیل و برای رای گیری به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد.

بازار مرغ را در خراسان جنوبی مشاهده می کند

در پی اجرای طرح ناروس 1400 برای کنترل و نظارت بر شرایط بازار کالاهای اساسی مردم به ویژه مرغ ، از اوایل اسفند سال گذشته همه واحدهای تولید و توزیع مرغ در استان خراسان جنوبی مورد بازرسی قرار گرفتند.

در طی این بازرسی ها ، 50 واحد برای نقض فروش و توزیع 905 تن مرغ زنده در خارج از شبکه شناسایی شد و پرونده های 130 میلیارد و 428 میلیون و 109 ریالی تنظیم و به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شد. قضاوت حقوقی.

در همین حال ، در این مدت ، بازرسان سازمان صمت در استان 800 تن میوه از طرح تنظیم بازار را در واحدهای تجاری منتخب ، برخی فروشگاه های زنجیره ای ، میادین میوه و تره بار شهرداری در شهرهای این استان توزیع کردند. .

مطابق با؛ بازرسان این سازمان به همراه سایر نهادهای نظارتی در استان دائماً زنجیره تأمین اقلام تنظیم بازار را رصد می كنند و با تخلفات احتمالی در این زمینه برخورد قاطع و قانونی می كنند.

پرونده ای برای تخلف از 161 تامین کننده مرغ در استان مازندران تشکیل شده است

این آماری است که از سازمان سکوت در استان مازندران به دست آمده است. از ابتدای برنامه پایش امسال ، 3187 مورد بازرسی در مزارع مرغداری ، کشتارگاه ها و واحدهای صنفی تأمین کننده مرغ در استان مازندران انجام شده است.

به دنبال این بازرسی ها ، 161 واحد متخلف شناسایی شد که پرونده تخلف 66 میلیارد ریالی برای آنها تشکیل شد.

با رسیدگی قانونی و نظارتی جدی در سراسر کشور به منظور جلوگیری از افزایش غیر منطقی کالاها و خدمات ، موارد احتمالی به طور قانونی برخورد خواهد شد و از مردم خواسته می شود به هر یک از این تخلفات رسیدگی کنند. در نظر گرفتن. بصورت 24 ساعته با 124 تماس بگیرید.