هیچ‌گونه وجه نقدی بابت طرح‌های بیمه‌ای یا غیربیمه‌ای بازنشستگان دریافت نمی‌شود

هیچ پولی برای طرح های بیمه ای یا غیر بیمه ای برای بازنشستگان در دسترس نخواهد بود

صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ای اعلام کرد: این صندوق بابت ارائه خدمات و اجرای طرح های خود (بیمه شده یا غیر بیمه شده) از سهامداران وجهی دریافت نمی کند.

خبرنگار مالی خبرگزاری آوای البرز گفتاخیراً در اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری آمده است: اخیراً بازنشستگان و کارکنان این صندوق برای راه اندازی طرح های خاصی فراخوان شده اند و متقاضیان دریافت تسهیلات از بازنشستگان مطالبه گر هستند.

صندوق بازنشستگی کشوری تاکید می کند: متقاضی بابت راه اندازی و استفاده از طرح های مختلف بیمه ای و غیر بیمه ای از بازنشستگان هیچ وجهی دریافت نمی کند و هزینه هر طرح محاسبه و از حقوق ماهیانه آنها کسر می شود. لذا با توجه به اینکه صندوق بازنشستگی کشوری برای هیچ یک از خدمات و طرح های خود (بیمه ای یا غیر بیمه ای) نیازی به پرداخت تلفنی ندارد، از بازنشستگان محترم تقاضا می شود در این خصوص از هرگونه کلاهبرداری خودداری کرده و به اینگونه تماس ها توجه نکنند. پول سرمایه گذاری نکنید.

در بخشی دیگر از این اعلامیه آمده است: از آنجایی که ثبت نام و استفاده از طرح های صندوق بازنشستگی کشوری تنها با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی امکان پذیر است، به بازنشستگان اکیدا توصیه می شود. همچنین کارمندان ایالتی به هیچ وجه نباید اطلاعات بانکی شما را با دیگران به اشتراک بگذارند.

انتهای پیام/