هواپیماهای ایرانی عامل رد کردن واکسن فایزر نبودند

رئیس کمیته علمی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا اعلام کرد که واکسن کرونا فایزر به دلیل کمبود امکانات و شرایط نمی تواند به هواپیما و سیستم های حمل و نقل ایران وارد شود ، به همین دلیل ما از پذیرش آن خودداری کردیم. وی رد کرد: “ما مشکلی با این موضوع نداریم. دو شرکت هواپیمایی ایرانی آماده واردات هر نوع واکسن از جمله Pfizer هستند.”

به گزارش آوای البرز ، واکسیناسیون انگلیس فایزر قطعاً تاریخ جدیدی را برای جهانیان تعیین کرده است زیرا مردم به عنوان ناجی خود به این واکسن نگاه می کنند ، اما به نظر می رسد که ایران برای واردات و خطای آن یک داستان اثربخشی دارد. همانطور که مصطفی غنی ، رئیس کمیته علمی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا اخیراً در تلویزیون گفت: این امکانات در هواپیما و سیستم حمل و نقل ما وجود ندارد.

پیش از این ، شهرام آدم نژاد ، معاون وزیر راه و شهرسازی گفته بود که سیستم حمل و نقل هوایی ایران آماده واردات واکسن کرونا است ، این وضعیت توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است. آره.

تورج دهگان سنگه ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: “ما در واردات انواع واکسن کرونا مشکلی نداریم.”

مقامات در مصاحبه با آوای البرز گفتند: در حال حاضر دو شرکت هواپیمایی ایران ایر و ماهان شرایط لازم برای واردات انواع مختلف واکسن کرونا را دارند.

مطالعات نشان می دهد ایرانیان و هواپیماهای عالی آماده واردات واکسن کرونا هستند و هر نوع واکسنی با یخ خشک می تواند به دمای مورد نیاز برای واردات برسد از جمله فیض که دمای منفی 70 درجه را می خواهد. بله ، برای توزیع

اگرچه به نظر می رسد صنعت هواپیمایی ایران آمادگی واردات واکسن کرون را دارد ، اما مشخص نیست که چرا ایران از پذیرش واکسن فایزر امتناع ورزید و این امر را به یکی از اولین و م vaccثرترین واکسن های کرون در جهان تبدیل کرده است. .

انتهای پیام