همکاری مشترک علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی گلستان برای درمان ناباروری

آوای البرز/ گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان از آمادگی این دانشگاه برای همکاری با جهاد دانشگاهی در زمینه درمان ناباروری خبر داد.

وی در نشست مشترک با معاون تحقیقات و فناوری وزیر جهاد دانشگاهی با بیان اینکه دستاوردهای بزرگ جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی بر هیچکس پوشیده نیست، گفت: سعید گل فیروزی گفت: مثلا بنده ابن سینا بیش از 10 بار به جهاد دانشگاهی مراجعه کردم.

وی با بیان اینکه مراکز بزرگ و معتبری مانند پژوهشگاه روان، معتمد و یارا در جامعه پزشکی شناخته شده است، اضافه کرد: از هرگونه همکاری با جهاد دانشگاهی در راستای ارتقای سلامت جامعه استقبال می کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه با همکاری در زمینه های مد نظر جهاددانشگاهی کاملا موافق هستیم، گفت: فرصت بسیار خوبی برای همکاری داشتیم.

وی گفت: با توجه به نیاز استانی به مراکز غربالگری سرطان سینه در این منطقه، آمادگی داریم با جهادگران مورد علاقه خود همکاری کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل کمیته مشترک کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و جهاد دانشگاهی در استان برای ایجاد، مطالعه و آماده سازی دو مرکز درمان ناباروری، تشخیص سرطان سینه و غربالگری خاطرنشان کرد: شخصاً حاضر به همکاری هستم. به طور کامل با جهاد دانشگاهی در این زمینه. .

معاون تحقیقات و فناوری جهاددانشگاهی با تشریح آخرین دستاوردهای این نهاد انقلابی در حوزه پزشکی گفت: تلاش جهاددانشگاهی برای عبور از مرزهای دانش به ویژه در این حوزه است. دارو بیار

دکتر دکتر با اشاره به توانمندی های علمی و پژوهشی جهاد در حوزه پزشکی. محمدرضا پاورابدی افزود: حرکت به سمت درمان مردم بر اساس نقشه برداری ژنتیکی یکی از مهم ترین حرکت های علمی ماست.

وی با تاکید بر اینکه استان گلستان پیشتاز سرطان سینه در جهان است، گفت: در صورت همکاری دانشگاه علوم پزشکی گلستون با جهاددانشگاهی آمادگی داریم دانش و فناوری خود را در زمینه تشخیص و درمان به این استان بیاوریم.

به گزارش آوای البرز، در ابتدای این جلسه که با حضور مدیران کل پژوهشی و خدمات تخصصی جهاددانشگاهی، رئیس، معاون رئیس جمهور و معاونین جهاددانشگاهی گلستان برگزار شد. دکتر استان. پاورابدی به پژوهشکده ها و مراکز مهم جهاددانشگاهی آخرین دستاوردها و پرداخت ها را ارائه کرد.

انتهای پیام/