همکاری سایپا و وزارت دفاع در راستای خوداتکایی و استقلال است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین به نقل از سایپا ، حجت الاسلام والمسلمین جواد نیکوبین نماینده کاشمر ، پخش خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سهل انگاری شرکت های خارجی در زمان محاصره و عدم تحویل قطعات خودرو در داخل کشور اظهار داشت: پس از حوادث سال های گذشته و خروج خودروسازان خارجی از ایران ، مدیران سایپا حرکت مطلوبی به ماشین های داخلی تولید کنید

ما شاهد انعقاد توافقنامه های سایپا با شرکت های دانش بنیان ، وزارت دفاع و شرکت های زیر مجموعه این وزارتخانه بوده ایم.

یکی از اعضای فراکسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همکاری سایپا با شرکت های قطعه سازی منجر به طراحی و تولید بسیاری از قطعات داخلی خودرو به عنوان مثال امروز و ساخت کلیه قطعات خودرو شاهین در داخل شده است. .

حجت الاسلام نیکوبین خاطرنشان کرد: ادامه همکاری سایپا با شرکت های داخلی باعث تغییر دانش دانش صنعت خودروی ایران و بهبود جایگاه این صنعت می شود.

وی با بیان اینکه منافع این همکاری به نفع کشور و به طور کلی اقتصاد کشور است ، تأکید کرد: این اقدام باعث ایجاد اشتغال و رشد بهره وری در کشور و صادرات محصولات بیشتر سایپا می شود.

یکی از اعضای فراکسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با اتخاذ سیاست جدید وام ، شاهد خودکفایی ، خودکفایی و کاهش اعتماد به کشورهای خارجی برای واردات قطعات خودرو خواهیم بود.

حجت الاسلام نیکوبین در مورد پیشرفت خوب وزارت دفاع در صنعت دفاعی ، نظامی و حتی صنایع خودروی نظامی گفت: “البته این پیشرفت وزارت دفاع می تواند در رشد صنعت خودرو در کشور م beثر باشد. صنعت خودرو و در سایپا.

وی گفت: سایپا انتظار دارد در سال تولید با شرکت های قطعه سازی همکاری کند. حمایت باید ادامه داشته باشد ، ما شاهد این همکاری بیشتر و بیشتر و افزایش تولید در کشور خواهیم بود.