همسان‌سازی آموزش در مدارس سما

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از رودهن، صداوسیما در دیدار با مدیران، برابری آموزش و پرورش در تمامی مدارس را اعلام کرد: افسران مجرب و متخصص درگیر مشکلات هستند. رسیدن به مقصد را در نظر بگیرید.

. دانشگاه آزاد اسلامی واحد روداهن وی آن را یکی از موفق ترین و پیشروترین واحدها در حوزه مدارس همتا دانست و افزود: همه ما وفادار هستیم. چون دانش آموزان بالاترین ثروت جامعه و بالاترین اعتمادی هستند که مردم به دیگران می دهند، امیدوارم در این زمینه متولیان خوبی باشیم. در عرصه تعلیم و تربیت همیشه باید سه نکته مهم و اساسی را در نظر گرفت: ایمان، برنامه و علاقه و باید باور داشت که این باور باید به درستی توسط معلم داده شود و دوست داشته شود و در مرحله دوم باید یک برای آن برنامه ریزی کنید بگذارید به نفع جامعه باشد (بیشتر بخوانید)

دبیر شورای هماهنگی و نظارت و رئیس شورای استان تهران گفت: معلم محور تحول جامعه است و تمام کرسی های مدیریتی کشور از همین نیمکت های مدرسه ایجاد می شود، بنابراین باید قلب خود را فعال کنیم. ، قدم و قلم.

رشد چشمگیر تقاضای آموزشی در مدارس سما رودهن

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز گفت: مهمترین رسالت تعلیم و تربیت، تربیت صحیح دانشجویان از فلسفه شکل گیری است. مدارس همتا برخلاف سایر مؤسسات غیرانتفاعی که سودآور نیستند، قطعاً می‌توان نقش مدارس همتا را در آموزش نسل آینده مشاهده کرد.

حسن شهرکی پور افزود: چشم انداز اصلی کشورهای پیشرفته دنیا امروز بحث آموزش پایه از سنین پایین است. حمایت مالی دانشگاه آزاد اسلامی از آموزش عالی، فناوری، کارگاه ها و امکانات آزمایشگاهی، آن را به برندی پیشرو در مدارس ابتدایی تبدیل کرده است. به نظر می رسد هر ساله شاهد رشد چشمگیر ایمان عمومی خانواده ها و افزایش تقاضا برای تحصیل در این نظام آموزشی هستیم.

وی از سیاست جذب سربازان بازنشسته ابراز خرسندی کرد تحصیلات وی با اشاره به اعتماد عمومی به عنوان سرمایه برتر به عنوان مدیری که جوانان را به عنوان معلم جذب می کند، ادامه داد: امیدوارم با ادامه این روند شاهد موفقیت روزافزون مدارس همتا در شهرستان روداهن باشیم. و منطقه.”

مدارس برند سما رودهن شرق استان تهران

زهرا رستمی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه رودهن نیز گفت: مدارس سما رودهن به دلیل قدمت طولانی به عنوان یک برند در شرق استان تهران شناخته می شود و یکی از دستاوردهای این مدارس سرمایه عظیم نیروی انسانی است. اینها مدارس هستند.

انتهای پیام/4121/4062/