هشدار/کلاه‌برداری با وعده درآمد میلیونی از اینترنت!

به گزارش روابط عمومی بیت پینبا کلاهبرداری حساب اجاره ای صرافی ارز دیجیتال امروزه، علیرغم فراوانی اطلاعات، ارزهای دیجیتال به دلیل راحتی که برای کاربران دارند، همچنان یک عمل رایج است. سرقت دارایی های بانکی و دیجیتال مردم. کلیه کاربران ارز دیجیتال هنگام ثبت نام در صرافی ها و استان های ایران قوانین ثبت نام پلتفرم کامل بخوانید و مسئولیت کلیه اعمال مجرمانه در صورت تخطی از قوانین، آنها موافق هستند. به این ترتیب پلیس سایبری ایران روابط عمومی با کارگزاران ارز دیجیتال ایرانی مانند بیت کوین چندین بار تکرار شده است. اطلاعیه و هشدار دهد تنبیه حساب بانکی و اجاره حساب برای مبادلات ارز دیجیتال؛ با این حال همچنان شاهد چنین کلاهبرداری هایی هستیم. در این مقاله به بررسی “روش های کلاهبرداری و اجاره حساب های بانکی و مبادلات ارز دیجیتال” میپرداشیم. پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر این مقاله را با دقت مطالعه کنید!

حساب اجاره ای چیست؟

روش تقلب با حساب های اجاره ایکلاهبرداران با آزادی تبلیغات وسوسه ها افراد مختلف را جذب می کنند.

این کلاهبرداران به روش های مختلف افراد را تشویق می کنند تا مراحل ثبت نام و احراز هویت را به عنوان کارمندان خود در سایت ها و صرافی های معاملات ارز دیجیتال تکمیل کنند. با توجه به اینکه طی مراحل احراز هویت در بسترهای معاملاتی، ملزم به ارائه کارت بانکی هستند. اجاره حساب به اصطلاح کارمند اقدام کنید پول شویی و … انجام می دهند. با این حال، در این بین، ذکر این نکته ضروری است که در نگاه اول، این کلاهبرداری ممکن است محتمل و مشروع به نظر برسد! پشت پرده اگر تمام مراحل فریب به عنوان یک موقعیت از پیش نوشته شده ارائه شود!

کلاهبرداران چگونه با استفاده از هویت و حساب قربانی کسب درآمد می کنند؟

پاسخ بسیار ساده است؛ کلاهبرداران از این طریقبر خلاف روش های مخالف، مبالغ زیادی را نگه دارید ماهیگیری و … دریافت یا به سرقت رفته است. این مردم پول به حساب کاربران دزدیده شد (همان کارمندان یا قربانیان) و از هویت و حساب این افراد برای انتقال پول خود استفاده کنند ارز دیجیتال تبدیل و استخراج به آدرس های سفارشی و ناشناس. در این مورد با کمک مقتول این کار را انجام دادند پول شویی کرادون ردیابی ارز دیجیتال به کدام حساب یا کیف پول پس از خرید آسان نیست. به همین دلیل است که مقامات قضایی در اولین ارائه شکایت و پیدا کردن مقصر به نام کسی که جلو رفت یک حساب اجاره کنید خودش این کار را کرد و می آیند. این دارندگان حساب مسئولیت کلیه تراکنش ها و برداشت ها را بر اساس تعهدنامه انجام شده به صرافی ها طی مراحل احراز هویت بر عهده دارند و در مقابل مراجع قضایی مسئول خواهند بود.

74

چگونه فریب کلاهبرداران را نخورید؟

اول به یاد داشته باشید که هیچ کجای دنیا وجود ندارد یک شبه پولدار شدن یک چیز نیست. هر جا صحبت از پول زیاد بدون تلاش و سرمایه کم باشد، به احتمال زیاد غیر مجاز و غیر مجاز هست یا فساد است. به هر حال این از این دو حالت نیست!

مردم باید موقعیت های مختلف کلاهبرداران خدا نکند دانستن، سوء استفاده نکردن. برخی از این موقعیت ها عبارتند از:

  • برخی از کلاهبرداران ادعا می کنند که معامله را با حساب شخصی خود انجام داده اند. اما آنها می خواهند سخت کار کنند تا پول بیشتری به دست آورند. به همین دلیل است که آنها به دنبال اجاره دادن حساب های دیگران هستند.

  • برخی افراد بهانه می کنند که در صرافی های ارز دیجیتال حساب ندارند. اما معامله گران حرفه ای هستند و می توانید سود خوبی کسب کنید.

  • دیگران می گویند که یک تیم فعال ارز دیجیتال هستند و می خواهند با شما کار کنند.

سرنوشت حساب های اجاره ای چیست؟

بدیهی است افرادی که هویت و حساب خود را اجاره کرده اند مقصر اصلی محسوب می شوند و توسط دستگاه قضایی تحت تعقیب قرار می گیرند. آنها داوطلبانه هویت خود را اجاره داده اند در نتیجه، آنها مسئول تمام فعالیت های مجرمانه کلاهبرداران هستند.

طبق قانونافرادی که دانسته یا ندانسته می دهند اطلاعات حساب آنها خودشان به دیگران در انجام کارهای خلاف کمک می کنند، به عنوان شریک جرم شناخته می شوند و علاوه بر حبس جریمه می شوند.

مجازات مجرمان اجیر شده. حساب اجاره ارز دیجیتال

افرادی که اطلاعات شخصی و بانکی خود را در اختیار کلاهبرداران قرار می دهند پول شویی و ماهیگیری آنها دانسته یا ندانسته با قانون کمک می کنند که افراد فریبکار فریبکار هستند. در کلاهبرداری شرکت کنیدآنها به حبس و جرایم مختلف محکوم می شوند.

جنایات حساب اجاره ای ارزهای دیجیتال عبارتند از::

  • بازپرداخت تمام وجوه منتقل شده با بهره بانکی

  • مالیات وجوه مبادلاتی را بپردازید و یک چهارم یا بیست و پنج درصد از کل مبلغ معامله شده را به عنوان درآمد جرم بپردازید.

تا زمانی که مقصر اصلی پرونده یا سایر تحقیقات تکمیلی شناسایی نشود، محکوم علیه باید در بازداشت قرار گیرد. با این حال، تا زمانی که دادگاه برای ارزش تمام دارایی های معامله شده وثیقه صادر کند، حق آزادی موقت و مشروط را دارد.

مشاوره پلیس فتا در مورد حساب های اجاره

بر اساس گزارشی که در پایگاه خبری پلیس فتا منتشر شده است، مجرمان سایبری و مجرمان شبکه های اجتماعی تبلیغات گسترده ای با عنوان «در خانه کسب درآمد، در ازای دریافت پول اطلاعات کارت بانکی و هویت شخصی خود» انجام داده و پس از دریافت این اطلاعات اقدام به سرقت می کنند. آنها این حساب ها را انتقال می دهند و از این روش برای انجام فعالیت های پولشویی استفاده می کنند.

بنابراین کاربران باید مراقب حفظ سیم کارت و حساب های بانکی خود بوده و از به اشتراک گذاری اطلاعات خود با دیگران خودداری کنند. بر اساس این گزارش، ضامنان اصلی اقدامات مجرمانه انجام شده با استفاده از این حساب ها، دارندگان اصلی کارت های بانکی هستند.

در این گزارش و مقاله سعی شده است شما را از روش های کلاهبرداری در اینترنت مطلع کنیم. فراموش نکنید که صاحب حساب مسئولیت کامل اجاره اکانت و سوء استفاده کلاهبرداران از آن را بر عهده دارد!

انتهای پیام/