نکاتی که باید هنگام خرید عطر و ادکلن در نظر گرفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین ، تمایل به بوی خوش همیشه با ماست. به همین دلیل ، برای مدت طولانی ، انسان بوی خوبی می گرفت و آنها را در بطری می گذاشت تا از آنها استفاده شود. بوی خوب نه تنها به فرد اعتماد به نفس می بخشد بلکه تجربه بهتری راجع به خودش می دهد. از این نظر ، بسیار مهم است که عطر خریداری شده با شخصیت شما مطابقت داشته باشد تا پیام مورد نظر خود را به دیگران منتقل کنید.

البته دلایل زیادی برای استفاده از عطر وجود دارد. برخی افراد آن را امضای خود قرار داده و نشان می گذارند. برخی دیگر از آن برای پوشاندن بوی بد دهان و بسیاری دلایل دیگر استفاده می کنند.

دفعه بعد عطر بخرید پیش بروید و به فکر استفاده از عطر باشید و متناسب با آن عطر خود را انتخاب کنید. در اینجا چند نکته برای خرید عطر آورده شده است تا بتوانید عطر مناسب را انتخاب کنید.

چگونه عطر بخریم؟

تلاش كردن

برای خرید عطر وقت بگذارید ، حتی اگر در مورد مارک مورد نظر خود برای خرید مطمئن نیستید ، ابتدا پوست را امتحان کنید. دو دلیل خوب برای این امر وجود دارد: ممکن است شما به بعضی از عطرها حساسیت داشته باشید بدون اینکه متوجه شوید و دیگر نتوانید مانند بوی عطری باشید که بوی دیگری از آن خوشبو شود.

عطر امضای خود را بشناسید

هرگز عطر نخرید زیرا بوی دیگری را دوست دارید. عطر Signature بی نظیر است ، بنابراین عطر و بوی خوبی ممکن است مانند پوست شما اثر دیگری نداشته باشد. افراد مختلف رایحه های مختلفی برای رایحه خاصی دارند.

عطر Signature به مواد شیمیایی خاصی در بدن اطلاق می شود که در آن وظیفه او کنترل نحوه درک پوست از رایحه ای است که اسپری می کنیم. عطرهای منحصر به فرد ما با توجه به عادت ها و انتخاب های خاص سبک زندگی ، رژیم غذایی ، داروهایی که مصرف می کنیم ، نوع پوست و بسیاری از عوامل دیگر تعیین می شوند.

موضوع درست را انتخاب کن

موضوع بین طعم ها متفاوت است و به پایه طعم بستگی دارد. فرمول ادویه معمولاً از چهار پایه استفاده می کند:

مرکبات: این ماده از میوه هایی تهیه می شود که حاوی اسید سیتریک هستند. پرتقال ، ترنج و لیمو. همیشه رایحه ای سبک و تازه دارد.

خاک: این نوع پایه بر اساس فرمول مواد معدنی یا گیاهان غیر گلدار مانند دارچین ، وانیل ، عسل و چوب ساخته شده است. کفش درست است ، بوی مرموزی او را بپوشانید متاسف.

مشک: چنین بوی تعفنی همیشه جذاب شناخته می شود ، حتی اگر از کیسه حیوانات باشد زباد و آهوی قارچ آسیایی ساخته شده ، امروز به طور مصنوعی ساخته شده است.

گل: شایع ترین موضوع همانطور که از نام آن پیداست یکی از رایحه هاست و از روغنهای اساسی گلها ، اغلب با رایحه ای شیرین و شیرین ساخته می شود.

رایحه ادویه

رایحه عطر اثر آنها همچنین رایحه را می دانند. این هوای معلق است که باعث می شود اسانس از سطح پوست پخش شود. همه رایحه ها دارای سه نت هستند:

عطر اولیه ( یادداشت مهم): معنی رایحه اولیه ، اثر به سرعت توسط عطر ایجاد می شود. هدف آن جذب بوهایی است که خیلی زود از بین می روند.

عطر متوسط ​​( نت میانی): بدن را عطر یا جوهر عطر می نامند. هنگامی که رایحه واقعی یک عطر از بین می رود ، به منظور آشکار کردن آن و نشان دادن عطر آن است. این مرحله پس از استفاده از عطر از 10 دقیقه تا 1 ساعت طول می کشد.

آخرین عطر ( آخرین یادداشت): این عطری است که پس از پخش طعم های اولیه و میانی باقی می ماند. این پیام اصلی عطر است.

تمرکز عطر

غلظت نشان می دهد روغن اسانس چقدر خالص است یا چه مقدار اسانس اضافه می شود. اسانس خالص بسیار سبک و فرار است و در صورت استفاده مستقیم روی پوست می تواند تحریک کننده باشد. برای جلوگیری از این اتفاق و مصرف کننده از طعم بیشتر ، روغنهای اساسی با اتانول و گاهی اوقات آب ترکیب می شوند.

غلیظ ترین ادویه جات ادویه است. آنها برای حداقل استفاده و فقط در قسمتهای در معرض بدن استفاده می شوند.

هرگز عجله نکنید

برای خرید عطر عجله نکنید و تصمیمات عجولانه نگیرید. بهترین راه برای تشخیص هر رایحه ای این است که مقداری از آن را روی مچ دست خود اسپری کرده و به مدت 30 دقیقه بگذارید. 30 دقیقه طول می کشد تا عطر هر سه طعم را نشان دهد. پس از آن ، اگر بویی را که برای خود احساس می کنید دوست دارید ، در صورت تمایل عطر را بخرید.

این مقاله تبلیغاتی است و خبرگزاری آنلاین نظری درباره محتوای آن ندارد.