نمایندگی رسمی کویر تایر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، برند کویر تایر یکی از باکیفیت ترین و پرفروش ترین لاستیک های بازار داخلی است. شرکت دزرت تایر در زمینه تولید انواع لاستیک انواع خودرو فعال است و به همین دلیل نقش بسزایی در بازار تایر ایران دارد. شرکت تایر کویر قابلیت تولید لاستیک های چهارفصل زمستانی و تابستانی را دارد. برای ماشینت میتونی به خاطر اینکه برای مسیری که هر روز طی می کنید لاستیک بخرید. لاستیک صحرایی با وجود کیفیت بالایی که ارائه می دهد، قیمت مناسبی دارد و نسبت به رقبای خود مقرون به صرفه تر و ارزان تر است. سایت و فروشگاه رینگو با انواع و مدل های لاستیک این برند توسط نمایندگی رسمی Desert Taire در اختیار مشتریان قرار می گیرد. اگر شما هم به دنبال لاستیک های ایرانی باکیفیت هستید پیشنهاد می کنیم به این مطلب از سایت فروشگاه مراجعه کنید رینگو کویر نماینده تایر است.

تاریخچه برند تایر کویر

شرکت تایر کویر در اواخر سال 1366 جواز تاسیس خود را دریافت و در سال 1377 به بهره برداری رسید. کویر این شرکت را در شهر بیرجند در استان خراسان جنوبی تأسیس کرد. این شرکت تولید کننده محصولات متنوعی از جمله: انواع لاستیک می باشد شعاعی سواری، انواع لاستیک شعاعی فولاد کمربند و انواع لایه خارجی. تمامی محصولات ذکر شده در آنها دارای نام تجاری Desert Tire می باشند. ظرفیت تولید شرکت دزرت تایر در حال حاضر 27900 تن انواع لاستیک و رینگ رینگ می باشد و راندمان این شرکت در سال های اخیر به 92 درصد رسیده است. کویر تایر اولین شرکت تایرسازی ایرانی با فناوری طراحی و ساخت لاستیک است شعاعی کمربند سیمی هم لوله کمتر او سواری را از شرکت ماتادور در اسلواکی وارد کرده است. شرکت اسلواکی ماتادور یکی از بهترین برندهای اروپایی است که همکاری با آن امتیاز بسیار ویژه ای برای شرکت Desert Tire محسوب می شود. جدا از آخرین و به روزترین تکنولوژی روز دنیا، دزرت تایر دارای ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته ای است که به ساخت لاستیک های باکیفیت کمک می کند. این ماشین ها از شرکت های مدرن ژاپنی خریداری می شوند و به دلیل سیستم های کنترلی پیشرفته و تجهیزات دقیق، توانایی منحصر به فردی در تولید لاستیک های درجه یک دارند. شرکت کویر تایر با توجه به سیستم تولید پیشرفته خود موفق به تولید لاستیک هایی با کد V و W شده است که برای خودروهای اسپرت و خارجی با سایز رینگ 16 و 18 اینچ بسیار مناسب است. سیستم تولید پیشرفته کارخانه های تایر کویر تنها به مراحل ساخت ختم نمی شود، بلکه این شرکت لاستیک پس از ساخت از تجهیزات کنترل کیفیت مدرن و پیشرفته نیز استفاده می کند. این سیستم کنترل کیفیت شامل آزمایشگاه هایی با تجهیزات مدرن و واحد ارزیابی قوی می باشد.

خواص خوب لاستیک صحرا

خرید لاستیک های بیابانی می تواند هزینه های خرید و نگهداری لاستیک شما را کاهش دهد. خودروهای ایرانی هزینه های زیادی را به صاحبان خود تحمیل می کنند اما می توانید استهلاک آنها را کاهش دهید. یکی از راه های کاهش هزینه ها، خرید لاستیک های بیابانی است. شما می توانید مناسب ترین لاستیک خودروی خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. این لاستیک ها کاملا با رینگ خودروهای ایرانی و مسیرهایی که در آن سفر می کنید، مناسب است. استفاده از برند لاستیک کویر عملکرد خودروی شما را بهبود می بخشد، بنابراین مجبور نیستید هزینه بیشتری برای جلو و لاستیک بپردازید. لاستیک در بیابان به خاطر اینکه آب و هوا و مسیرهایی که از آن استفاده می کند، عمر طولانی دارد و می توانید در هر فصلی از سال از آن استفاده کنید. البته فراموش نکنید که بهتر است لاستیک مناسب با آب و هوای محل زندگی خود بخرید، مثلاً اگر در آب و هوای بارانی و سرد زندگی می کنید باید لاستیک زمستانی را از Desert Tire خریداری کنید. همچنین اگر قصد خرید لاستیک بیابانی را دارید باید خوشحال باشید که برای گمرک و تفاوت قیمت داخل و خارج از آن هزینه نمی کنید با این تفاوت که لاستیک های بیابانی کیفیتی نزدیک به لاستیک های درجه یک خارجی دارند. . .

از آنجایی که لاستیک بیابانی تولید داخل و محصول داخلی است، از تغییرات قیمت ارز مصونیت بالایی دارد و به همین دلیل می توان از ثبات قیمت آن مطمئن بود. همچنین لاستیک های خارجی به اندازه کافی با خودروهای داخلی سازگاری ندارند، بنابراین پول شما هدر می رود. شرکت Desert Tire از بهترین تکنولوژی های روز در ساخت لاستیک های خود استفاده می کند و به همین دلیل هزینه ای که برای آن صرف می شود کاملا ارزشش را دارد.

شرکت تایر کویر دارای ظرفیت بالایی در ساخت انواع لاستیک می باشد. اگر در آب و هوای گرم و خشک زندگی می کنید که دمای آن بسیار بالا است، می توانید از لاستیک های تابستانی Desert Tire استفاده کنید. از طرفی اگر در مناطق سردسیر و برفی ایران زندگی می کنید، بهتر است تایرهای زمستانی دزرت تایر را انتخاب کنید. شرکت کویر تایر علاوه بر این دو مورد، لاستیک های مناسب برای هر چهار فصل سال را نیز تولید می کند و با توجه به نیاز شما قابل تهیه است. Desert Tire تایرهایی را برای هر اندازه رینگی که فکرش را بکنید تولید می کند به خاطر اینکه لاستیک های مناسب برای نیازهای خود و ماشینی که دارید تهیه کنید.

تایرهای بیابانی با قابلیت چسبندگی خود می توانند ثبات و پایداری کافی را در حین رانندگی ایجاد کنند. این تایرها از فناوری جدیدی استفاده می کنند که مقاومت غلتشی آنها را کاهش می دهد و در نتیجه مصرف سوخت و استهلاک خودرو را کاهش می دهد. طراحی آج لاستیک های Desert Tire نسخه های زمستانی و بارانی باعث می شود که باران در حین حرکت از آنها عبور کند و در نتیجه خطر تصادف و لغزش را کاهش دهد. علاوه بر این، فناوری ساخت لاستیک‌های Desert Tire باعث کاهش صدای بیرون و کاهش صدای تایر در هنگام حرکت می‌شود. همچنین نرمی و انعطاف پذیری این لاستیک ها باعث می شود در هنگام رانندگی لرزش بسیار کمی را تجربه کنید.

خرید لاستیک بیابانی

سایت رینگو مطمئن ترین مکان برای خرید آنلاین لاستیک صحرای تایر است می توانید به سایت مراجعه کنید رینگو همچنین به بخش محصولات آن مراجعه کنید و لاستیک های مورد نیاز خود را بر اساس نیاز و ماشین خود خریداری کنید. فروشگاه و سایت رینگو نمایندگی Desert Tire طیف گسترده ای از لاستیک های Desert Tire را ارائه می دهد. در این سایت می توانید با در نظر گرفتن بودجه، ماشین، سبک رانندگی، آب و هوای محل زندگی، عرض لاستیک یا پارچه، لاستیک خریداری کنید. خوب است در هنگام خرید لاستیک به پارچه سایز لاستیک دقت کافی داشته باشید زیرا لاستیک های پهن علاوه بر مزایای فراوانی که دارند می توانند خودروی شما را نیز دچار مشکل کنند.

اخرین حرف

در مجله رینگو ما لاستیک را در بیابان آزمایش کردیم. همانطور که توضیح دادیم تایر بیابانی یکی از بهترین هاست و مقرون به صرفه ترین لاستیک های موجود در بازار ایران پتانسیل بسیار بالایی برای رقابت با سایر برندهای داخلی و خارجی دارند. همچنین شرکت تایر کویر بهترین و مناسب ترین لاستیک ها را برای خودروهای ایرانی تولید می کند که به راحتی می توانید تایر متناسب و مناسب خودرو خود را تهیه کنید. بهترین و مطمئن ترین مکان، فروشگاه و وب سایت برای خرید این لاستیک رینگو دلیلش این هست که رینگو نماینده رسمی دزرت تایر است شما می توانید با مراجعه به سایت رینگو خریدی راحت و ارزان داشته باشید. این سایت به شما این امکان را می دهد تا لاستیک های سفارش داده شده خود را در مدت زمان کوتاهی با قابلیت تحویل فوری آنها دریافت کنید.

این مطلب یک آگهی است و خبرگزاری آنلاین درباره محتوای آن نظری ندارد.