نقش موثر قشم در حفظ امنیت، کیفیت و اصالت کالا و خدمات در داخل و خارج از کشور

شاروس ابراری ، مدیر عامل استاندارد نقدی استاندارد و استانداردهای بهداشت انسانی ، با اشاره به آوای البرز گفت: “این شرکت دارای چهار آزمایشگاه تخصصی و 4 آزمایشگاه تخصصی با اشاره به امکانات و قابلیت های گسترده Khesh Standard در بخش های ملی و بین المللی است. واحدهای آزمایش‌

وی در مورد آزمایشگاه های این شرکت ، از جمله میکروبیولوژی ، ژنتیک مولکولی ، “سم شناسی-مایکوتوکسین” ، سطح اسیدهای چرب ، استرول های گیاهی ، الکل ها ، مواد ساختمانی ، حلال ها ، مواد تعیین کننده طبیعی ، مکمل های غذایی و دارویی تحقیق کرد. Standard Field ، وی گفت: “علاوه بر این ، قشم وجود یک آزمایشگاه عمومی – لوازم آرایشی ، صنایع غذایی و آشامیدنی ، آب ، فاضلاب ، غذا ، نوشیدنی ، مواد آرایشی و مواد اولیه برای تولید و محصولات مصرفی عمومی شرکت را ارزیابی می کند.

مدیر عامل شرکت نظارت بر استاندارد و بهداشت انسانی خاش با سازمان ملی استاندارد ایران دیدار می کند

واحد بازرسی و حسابرسی کارخانجات تولید خارج از کشور (GMP) شرکت نظارت بر بهداشت و استاندارد انسانی KHESH شهرت بین المللی KHES را به عنوان واحد بازرسی فنی آسانسورهای برقی ، بازرسی دوره ای ابزار اندازه گیری و کیفیت کالاها و خدمات در نظر گرفته و نمونه آن است ؛ نقش در واحد نمونه.

در این جلسه ، مدیرعامل Quest Human Health and Supervision نظارت از راه اندازی دوره های صادرات ، واردات و آموزش و چاپ کالاهای اصلی با عنوان کالاهای وارداتی خبر داد.

ابراری توانایی این شرکت در انجام آزمایشات آزمایشگاهی را ارزیابی کرد: علاوه بر مرکز ملی صدور گواهینامه آزمایشات آزمایشگاهی از سازمان غذا و دارو ، سازمان دامپزشکی و سازمان محیط زیست ، مجوز رسمی شرکت برای انجام این آزمایشات.

وی همچنین عضویت این شرکت در موسسات تخصصی ملی و بین المللی را یادآور شد: اتاق بازرگانی بین المللی ICC ، اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران ، انجمن آزمایشگاه های شریک و کالیبراسیون ، انجمن بازرسی و حسابرسی ایران ، فن آوری ها ، استراتژی انجمن ارگانیک of Iran یکی از سازمانهایی است که با حضور فعال کشم در این شرکت فعالیت می کند.

مدیرعامل شرکت نظارت بر استاندارد و بهداشت انسانی خِش دارای یک دفتر نمایندگی در ترکیه ، فرانسه و چین است و قرارداد خود را با شرکت هایی در هند ، جورجیا و ایتالیا فسخ می کند و توافق نامه های همکاری جدید را با دانشگاه های کاشان ، شارکورد ، یزد و دانشگاه های فشرده خاتمه می دهد. تلاشهای خستگی ناپذیر رئیس هیئت سایه حمایت از علوم پزشکی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد خس از تلاشهای همکاران عزیزم در این شرکت به ویژه جوانان تحصیل کرده و ماهر شاغل در آزمایشگاهها از این شرکت برخوردار شده است.

بر اساس این گزارش ، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از کار و موفقیت منطقه آزاد خش در نظارت بر استانداردهای ملی و بین المللی برای آمادگی سازمان استاندارد برای دیدار با رئیس ملی ، ابراز خرسندی و رضایت کرد سازمان استاندارد ایران ، غلام.

مدیر عامل شرکت بهداشت انسانی و نظارت بر استاندارد خاش با سازمان ملی استاندارد ایران دیدار می کند