نقشه ساپینتو برای شکستن طلسم آلومینیوم‌/روز سخت استقلال در بازی خانوادگی

لیگ برتر فوتبال

سرنوشت استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی برابر آلومینیوم اراک است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهم ترین دیدار آخرین روز از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17 فردا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

جذابیت بازی با حضور سید مهدی رحمتی در نقش سرمربی تیم آلومینیوم بیشتر شد. او در مقابل تیم سابقش از ترکیب استقلالی استفاده خواهد کرد و محمد نوازی، حنیف عمران زاده و اشکان نامداری در کادر فنی تیمش حضور دارند و البته شاگردان رحمتی به دنبال تقویت قهرمان فصل گذشته لیگ برتر خواهند بود.

آلومینیوم اراک با 12 امتیاز در میانه جدول رده بندی قرار دارد و به دنبال ادامه روند شکست ناپذیری خود در هفته های آینده مقابل استقلال با 18 امتیاز است. نماینده اراک در چهار هفته اخیر شکست نخورده است و جالبتر اینکه این تیم گلی دریافت نکرده است. آلومینیوم در این فصل خارج از خانه شکست نخورده است و این نشان می دهد که مردان آبی پوش روز سختی را پیش رو خواهند داشت.

استقلال هفته اول لیگ برتر را با باخت مقابل سپاهان آغاز کرد و با کسب 5 برد و 3 تساوی توانست عنوان قهرمانی فصل گذشته خود را حفظ کند. آبی ها برای ماندن در جمع مدعیان قهرمانی و به ویژه حفظ رقابت با رقیب سنتی خود پرسپولیس، نباید مانند سه بازی قبلی با آلومینیوم به یک تساوی بسنده کنند و باید طلسم شکست ناپذیری شاگردان رحمتی را بشکنند.

ضیاوش یزدانی و آرمان رمضانی غایبان استقلال محسوب می شوند و ریکاردو ساپینتو با آبی پوشان مقابل آلومینیوم اراک و مانند دو بازی قبلی با کمک وسایل ارتباطی الکترونیکی از روی سکوهای ورزشگاه آزادی آخرین محرومیت را از روی نیمکت تجربه خواهد کرد. . تماشاگران، نیمکت تیمش این موضوع را اعلام خواهد کرد.

نماینده اراک در این دیدار نیز مانند بازی های گذشته غایب علی دشتی و میتم مجیدی است، هرچند تقریبا 9 بازیکن استقلال در این تیم الهامات زیادی برای آلومینیوم ایجاد کرده اند. مالکان آلومینیوم اراک حسین پورحمیدی، سجاد آقایی، میلاد فخرالدینی و محمدرضا آزادی هستند.

انتهای پیام/