نرخ تورم به 25.8 درصد رسید

به گزارش گروه مالی خبرگزاری آوای البرز ، براساس مرکز آمار ، تعداد کل کارمندان در کشور در ماه آگوست به (1/4 4.) رسیده است که نسبت به ماه قبل 2.7٪ افزایش داشته است. استان لورین بالاترین نرخ تورم ماهانه 2.7 درصد در این ماه را دارد و پس از آن استان های کام و مازندران با کمترین نرخ تورم ماهانه 3.8 درصد قرار دارند. تورم در این کشور در ماه مشابه سال گذشته 3.8 درصد بود (تورم نقطه به نقطه). بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان هرمزگان (3.8 درصد) و کمترین میزان آن در استان آذربایجان غربی (3.8 درصد) است. تورم 12 ماهه منتهی به آگوست 7.1 درصد نیروی کار کشور بود. بیشترین نرخ تورم 12 ماهه مربوط به استان هرمزگان (3.1 درصد) و کمترین میزان آن در استان آذربایجان غربی (3.8 درصد) است.

آمار 1

کارمندان شهر

در ماه آگوست ، شاخص کل شهرها (0.1 = ١٣٩٥) به 0.1 رسید که نسبت به ماه قبل 2.7 درصد افزایش داشت. در این ماه ، بالاترین نرخ تورم ماهانه در شهرها مربوط به استان لورین است که 3.8 درصد رشد دارد ، در حالی که کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان کام است. در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته ، درصد تغییر در شاخص کل (تورم نقطه به نقطه) 3.8 درصد خانوارهای مناطق شهری کشور بود. بیشترین نرخ تورم از شهر به نقطه مربوط به استان هرمزگان (3.8 درصد) و کمترین میزان آن در استان آذربایجان غربی (3.8 درصد) است. تورم 12 ماهه منتهی به اوت 2.7 درصد برای خانوارهای شهری بود. بیشترین نرخ تورم 12 ماهه مربوط به استان هرمزگان (3.1 درصد) و کمترین میزان آن در استان آذربایجان غربی (3.8 درصد) است.

آمار 2

کارمندان روستایی

در ماه اوت ، شاخص خانوارهای روستایی (١٠٠ = ١٣٩٥) به 0.3 رسید که نسبت به ماه قبل 2.7 درصد افزایش داشت. در این ماه بالاترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای روستایی با افزایش 3.8 درصدی مربوط به استان یزد بود در حالی که کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان سنجان با 3.8 درصد افزایش بود. در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته ، درصد تغییر در شاخص کل (تورم نقطه به نقطه) برای خانوارهای روستایی 7.1 درصد بود. بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان همدان (3.8 درصد) و کمترین آن مربوط به استان ایلام (3.8 درصد) است. تورم 12 ماهه تا 2 آگوست 2.7 درصد بود. بیشترین نرخ تورم 12 ماهه مربوط به استان هرمزگان (3.1 درصد) و کمترین میزان آن در استان آذربایجان غربی (3.8 درصد) است. 5

آمار 3