نرخ ارز کاهشی خواهد بود

“:

طبق گفته بانک مرکزی ، علی رغم روند نزولی اخیر در بازار ، برخی تمایل دارند به غلط بیان کنند که برخی از سطوح نرخ بازار قیمت بانک مرکزی است و شایعات و شایعات را پخش می کنند ، گویی که هر از گاهی هر روندی را اصلاح می کنند. آنها توانایی کاهش خطرات غیرمالی را دارند تا از نوسانات بازار تا حد ممکن جلوگیری کنند.

این گروه در تلاش است تا خسارات ناشی از کاهش چشمگیر انتظارات منفی در ارز خارجی کشور و سایر بازارها را جبران کند. با این حال ، روند نزولی وجود دارد و به احتمال زیاد بازار دارایی با وجود چنین مقاومتی ثابت خواهد ماند. در همان زمان ، بانک مرکزی امیدوار است که نهادهای مسئول سعی کنند گروه هایی را که سعی در ایجاد این شایعات و انگیزه ها دارند شناسایی و شناسایی کنند تا ذائقه مردم برای ایجاد یک فضای پایدار در اقتصاد کشور شیرین نشود.

بر این اساس ، در کنار روند کاهش خطرات غیر اقتصادی با قدرت و قدرت بیشتر ، بانک مرکزی قیمت های بازار را به سمت نرخ های پایین تری سوق می دهد که به اصول اقتصادی بستگی دارد و ظاهراً به تأمین بانک مرکزی ، پتروشیمی ها ، فولاد و سایر صادرکنندگان منجر می شود. باز شدن ارز ثبات بیشتری در بازار فعلی ارز ایجاد می کند.

لازم به ذکر است که معاملات واقعی هنوز در سیستم NIMA و در بازار سازمان یافته ارز انجام می شود و نرخ معاملات در برخی مواقع بسیار کمتر از آن است که در برخی کانالهای غیررسمی گزارش می شود.

براساس گزارش ها ، آخرین درهم معامله شده تحت سیستم نیما به ترتیب تقریباً 6000 و 665 تومان معادل 24000 و 460 تومان بوده است.