نخستین رویداد تحول دیجیتال در حوزه سلامت الکترونیک برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش تجاری خبرگزاری آنلاین ، اولین برنامه تحول دیجیتالی این شرکت در بخش سلامت الکترونیک با موضوع “چالش ها و فرصت ها در نسخه الکترونیکی برای درمانگران” راه حل های نوظهور بهداشتی این در استودیو ویکس در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد. این رویداد مورد استقبال بیش از 6000 درمانگر قرار گرفت که از سکوهایی مانند Apparatus به این رویداد گوش دادند.

نسخه های کاغذی نسخه الکترونیکی و دفترچه های بیمه شده جایگزین شده اند و از 1 اکتبر 1400 کتاب کاغذی دیگر توسط مراکز درمانی پذیرفته نمی شود. از ابتدای امسال تا سپتامبر 1400 ، عرضه نسخه های الکترونیکی در ایران رو به رشد بود. 80 این نسخه به میلیون ها نسخه رسیده است و نیاز به بحث در مورد وضعیت فعلی دستورالعمل های الکترونیکی و تحولات دیجیتالی در بخش سلامت را به طور کلی افزایش می دهد و این رویداد آنلاین با این هدف برگزار شد.

در قسمت اول این رویداد ، شاهین طبری ، مدیرعامل راهبردهای سلامت ظاهر شد پایه گذار رضا رضایی ، کارشناس توسعه تجارت در زمینه سلامت الکترونیکی در چارگون و فرزانه گادیانی ، متخصص در زمینه ابزارهای مراقبت از خود ، در مورد سلامت الکترونیکی و نرم افزار مناسب برای ضبط کپی صحبت کردند.

قسمتی پنل در این مراسم ، آرش برهمند ، سردبیر مجله حضور داشت پنل مدیریت، شاهین طبری ، مدیرعامل ، شرکت راه حل های بهداشتی پاتیدار پایه گذار چارگون ، دکتر آ حاج محمودی کارشناس بهداشت الکترونیک ، ساوبین آنها علاقه مند هستند مدیرعامل مجموعه سرمایه گذاری لئون علاوه بر این ، علیرضا کیانپور ، محقق در تحول دیجیتال و مدیر تحول دیجیتال در مجموعه گلرنگ ، در مورد تحولات دیجیتالی در بخش مراقبت های بهداشتی صحبت کرد.

سلامت الکترونیکی فراتر از دستورالعمل های الکترونیکی است

شاهین طبری در مورد گستردگی دنیای سلامت الکترونیکی ، سلامت الکترونیکی را فراتر از پیشنهادات الکترونیکی توصیف کرد: “پیشنهادات الکترونیکی ممکن است سنگ بنای تحقیقات مولد و تغییرات زیادی در سیستم مراقبت های بهداشتی باشد. تحت تأثیر قرار دادن دارو و برنامه ریزی توزیع و تأمین داروها و تجهیزات پزشکی ، مراقبت های پس از درمان و ارتباطات تاثير گذار پزشک و صبور باشید و در نهایت سلامت جامعه را ارتقا دهید. به طور کلی ، انقلاب دیجیتالی در مراقبت های بهداشتی گسترده است ، از هوش مصنوعی گرفته تا فناوری های بلاک چین. “

از ابتدای سال 1400 بیشتر از 80 میلیون ها نسخه الکترونیکی صادر شده است

رضا رضا از تجربه سلامت الکترونیکی در کشورهای توسعه یافته مانند ایالات متحده او گفت: “کشور.” ایالات متحده از سال 2007 سرمایه گذاری زیادی در زمینه سلامت الکترونیکی انجام داده است. این سرمایه گذاری زیرساخت های کشور را به طور کامل برای فعالیت شرکت های مختلف در ارائه خدمات بهداشتی مجهز کرده است.

وی ادامه داد: در ایران زیرساخت های مورد نیاز برای عملیات در زمینه نسخه الکترونیکی با توسعه آمار ثبت نسخه الکترونیکی ایجاد و ارتقا می یابد. 80 میلیون ها نسخه از داروها خدمات جامع دیگری برای درمانگران و بیماران خواهد بود که در نهایت به نفع محیط زیست خواهد بود. “

آخرین چیزی که پزشک باید نگران آن باشد کار با نرم افزار است!

“بر اساس شش سال تجربه ما آ و ارتباط مداوم با پزشکان ماماها ما سعی کردیم نرم افزارهای ساده و کاربردی را در اختیار پزشکان قرار دهیم. ” او همچنین دارای برخی از ویژگی های ویژه نسخه جدید است آ معرفی کرد.

به گفته قادیانی ، پزشکان مجبور نیستند با این نرم افزار ثبت نام کنند وارد شدن و بیمه درمانی توزیع کاربران اجتماعی می توانند وارد حساب کاربری خود شوند. قادیانی در ادامه اظهارات خود در مورد تسهیل امکان تجویز به درمانگران اظهار داشت: آ قابلیت انتخاب داروها آ طراحی شده برای درمانگران بسیار ساده. علاوه بر این ، با ثبت کد ملی ، کلیه اطلاعات بیمار و پرونده پزشکی در دسترس خواهد بود ، در حالی که می توان با استفاده از نسخه الکترونیکی یک پرونده الکترونیکی سلامت ایجاد کرد.

پزشکان ، به ویژه پزشکان جوان ، از ورود فناوری به بخش مراقبت های بهداشتی استقبال می کنند

آ آنها علاقه مند هستند وی در پاسخ به این س ifال که آیا افکار عمومی مبنی بر اینکه بازار پزشکی راه حل های تکنولوژیکی را نمی پذیرد ، صحیح است یا خیر ، گفت: پزشکان ، به ویژه پزشکان جوان ، فناوری را در بخش سلامت به کار می گیرند. هنگامی که فناوری در حمل و نقل به کار گرفته شد ، بسیاری از افراد در صنعت ، مانند رانندگان نمایندگی ، از این وضعیت ناراضی و اعتراض کردند ، چیزی که امروز در دنیای سلامت اتفاق می افتد. آنها علاقه مند هستند وی با بیان اینکه بسیاری از پزشکان از این پزشک استقبال کردند ، گفت: سیستم پزشکی نه تنها در ایران بلکه در کشورهای اروپای غربی از فناوری استفاده می کند. ایالات متحده میزان دیجیتالی شدن فعالیت های غیر درمانی بین 15 تا 20 درصد متغیر بوده و درمان تنها 7 درصد از این تخصیص را به خود اختصاص داده است. سرعت آهسته تحولات سلامت دیجیتال به معنی رشد آهسته آن نیست در 4 یا 5 سال آینده ، صنعت 70 تا 80 درصد رشد می کند.

جو روانی جامعه پزشکی برای تحول دیجیتالی مساعد است

آ حاج محمدی در پاسخ به سوال برهمن در مورد فضای روانی تحولات دیجیتالی در جامعه پزشکی ، گفت: نقش سازمان نظام پزشکی تاثير گذار برنامه سلامت الکترونیکی از سال 2009 ترویج شده است. در روزهای اولیه ، پزشکان و داروخانه ها با پیشرفت های سلامت الکترونیکی مخالف بودند و با حمایت سازمان هایی مانند بیمه ، یکی از دلایل هزینه تجهیزات مورد نیاز در طول زمان برطرف شد. در حال حاضر ، جامعه روانشناسی جامعه پزشکی نسبت به تحولات دیجیتالی مثبت است. البته ، پزشکانی که این رویداد را تماشا کردند ، آن را دوست نداشتند و نظرات مخالفی نیز وجود داشت.

بیماران 2021 آنها تجربه خوبی از درمان ندارند

شرح وضعیت کیانپور آ و شباهت آن به بحران آنفولانزا او گفت در اوایل دهه 1920 ، “تجربه بیماران مبتلا به کرونا در سال 2021 مثبت نبود.” پس از پایان همه گیری آنفولانزا درمانهای مکمل در اوایل قرن بیستم در پاسخ به ناامیدی عمومی از درمانهای آن زمان رونق گرفت. به دنبال همه گیری کرونا ، این پاسخ های جایگزین در تکامل دیجیتالی معنا پیدا می کند. او یکی از بزرگترین مشکلات این دوران است آ با استفاده از پیشرفت های دیجیتالی می توان حضور بیماران در مراکز درمانی را از بین برد. کیانپور ساختار داده های یکپارچه سیستم پزشکی را یک ضرورت برای سلامت مدرن دانست.

در پایان این رویداد ، جلسه پرسش و پاسخ بین ویراستاران رسانه مانند آ، کلوب جی اس ام، آ به اعضا پیوست پنل انجام شده. فیلم های مربوط به رویداد اینجا می توانید گزارش های دقیق تری از این رویداد را مشاهده و در وبلاگ بنویسید آ آدرس دهی https://medario.ir/blog دیدن.

این مقاله یک آگهی است و خبرگزاری آنلاین در مورد محتوای آن نظری ندارد.