نبرد استقلالی های سابق در دستگردی/ ساکت به دنبال توقف دوباره آبی ها در روز بازگشت ساپینتو به نیمکت

لیگ برتر فوتبال

استقلال برای جلوگیری از سقوط به عنوان مدعی قهرمانی لیگ برتر به امتیاز کامل مقابل هواداران نیاز دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم های هادر و استقلال فردا از ساعت 16:00 در ورزشگاه دستگردی اکباتان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نتیجه این مسابقه برای هر دوی آنها بسیار مهم است. استقلال با 19 امتیاز قهرمانی را برای ماندن در مسیر قهرمانی رقم می زند و تساوی یا باخت مانع از رقابت قهرمان با سایر مدعیان می شود. از سوی دیگر آبی پوشان فصل گذشته مقابل شاگردان ساکت الهامی به مقام برتر دست یافتند. الهامی سرمربی نساجی مازندران بود و نه تنها در لیگ برتر و جام حذفی مقابل استقلال بدون شکست رفت، بلکه حتی یک گل هم از خط دروازه تیمش عبور نکرد. معجون آبی فصل گذشته.

با توجه به اینکه استقلال در دو دیدار اخیر برای گلزنی دچار مشکل شده، باز شدن دروازه هواداران برای آبی های پایتخت بسیار مساعد است و از طرفی طلسم باز نشدن برای تیم تحت هدایت ساکت الهامی شکسته خواهد شد. به خصوص زمانی که ساپینتو اکنون به نیمکت آبی ها بازگشته است. از سوی دیگر هوادار که با 12 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، باید نسبت به هفته یازدهم خود امتیاز بگیرد تا با باخت به تعطیلات نرود. هوادار در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و از منطقه سقوط صعود کرده است، اما نتیجه ای که مقابل استقلال حتی با امتیاز کم، انگیزه زیادی برای ادامه فصل به آنها می دهد.

باشگاه هوادار پیش از این دیدار با انتشار بیانیه ای به قضاوت های داوران در این فصل به تمسخر پرداخت و اعلام کرد که هیچ داوری تا به حال یک پنالتی به سود هوادار که تک گل این تیم در دیدار با پرسپولیس بود، نگرفته بود. از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. موضوعی که در داخل پرانتز در بیانیه ذکر شده و پنالتی تاثیری بر نتیجه مسابقه نداشت، نادرست بود. از سوی دیگر استقلالی ها در این فصل از داوران گلایه داشتند و با تکیه بر نظارت کارشناسان معتقدند داوران در بسیاری از بازی ها پنالتی های این تیم را ندیده اند. داور اول دیدار هوادار و استقلال کار را برای مهاجم سخت کرد.

ریکاردو ساپینتو که در 3 بازی اخیر محروم شده، به نیمکت استقلال بازخواهد گشت و یکی از مهمترین اتفاقات بازی فردا خواهد بود. غایب ضیاوش یزدانی و آرمان رمضانی در جمع آبی ها پیش بینی می شود. در مقابل حضور شاهرخ بیانی و ایمان عالمی در تیم پشتیبانی در کنار داریوش شجاعیان، بابک مرادی، جواد محمدی، امیرحسین خدامرادی، فرهاد ساوشی و رضا گردانی در جمع ستارگان این تیم از نکات جالب این دیدار است. همه آنها تجربه بازی و تمرین در استقلال را دارند که به زیبایی مسابقات می افزاید.

انتهای پیام/