نباید انتظار یکنواختی حزبی را در کشور داشت

آوای البرز / چهارمحال ، بختیاری یکی از اعضای هیئت امنای بنیاد جلوگیری از انقلاب اسلامی با بیان اینکه در نظام های دموکراتیک تناقض آرا وجود دارد ، اظهار داشت: “در کشوری ، یعنی کشورهایی که احزاب مختلف دارند ، نباید انتظار جذابیت حزبی داشت ، زیرا البته نیروی انسانی می تواند تصمیم بگیرد که جامعه باید بالغ شود و بتواند منافع خود را به درستی شناسایی کند و بهترین فرد را انتخاب کند. ”

محمد عباسی در 7 آوریل در یک کنفرانس مطبوعاتی در چهارمحال و باختری گفت: “اصل شناخت این انتخابات در هر انتخابات در جهان ، از جمله ایران ، به مشارکت مردم بستگی دارد. مردم خلق کردند.

یکی از اعضای هیئت امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: چهل و دو سال پس از پیروزی انقلاب ، مردم کشور در بیش از 40 انتخابات شرکت کرده اند.

وی نسبت به اینکه در شرایط فعلی کشور با مشکلات اجتماعی زیادی روبرو است ابراز ناراحتی کرد: اگر آنها به مشکلات فعلی کشور توجه نکنند ، بر مشارکت مردم در انتخابات تأثیر می گذارد و برخی از مردم عصبانی می شوند گویی که تلاش برای ناامید کردن مردم.

عباسی ادامه داد: چنین رفتاری نباید مردم را از رسالت واقعی آنها ، یعنی شرکت در انتخابات منصرف کند ، زیرا بدون توجه به فرد منتخب ، مشارکت مردم در صحنه بین المللی بسیار مهم است.

وی گفت: همانطور که رسانه های متخاصم سعی در دلسردی مردم دارند ، رسانه های داخلی نیز باید در صحنه باشند و رسانه ها باید توضیح دهند که با شرکت در انتخابات می توان اوضاع نامساعد اقتصادی را حل کرد.

عباسی با بیان اینکه عامل مهم دیگری در آگاه سازی مردم از رویداد پیش رو ، یعنی انتخابات وجود دارد ، اظهار داشت: نامزدهای ریاست جمهوری باید برنامه هایی را با رویکرد بهینه به مردم تنظیم کنند ، اما توجه داشته باشید که انتخابات شورای شهر و روستا با انتخابات ریاست جمهوری آنها مطابقت دارد. با این کار اجاق انتخاب گرم می شود.

سرانجام ، یکی از اعضای هیئت امنای بنیاد جلوگیری از انقلاب اسلامی گفت که در یک نظام دموکراتیک تناقضی در رای گیری وجود دارد.

انتهای پیام