نارضایتی مردم از روند توزیع هوشمند کالاهای اساسی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مدتی است که وزارت جهاد برای کنترل بازار اقدام به عرضه آنلاین برخی از کالاهای اساسی کرده است اما مردم از این روند راضی نیستند و تاخیر در تحویل، صدای خود را بلند کرده است.

بر این اساس، هم اکنون کالاهایی مانند گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، برنج خارجی، ایرانی و سیب زمینی از طریق سامانه بازرگام با قیمت های مصوب دولتی عرضه می شود و مردم می توانند این محصولات را با نرخ دولتی خریداری کنند. بر این اساس، سامانه بازرگام گوشت گاو مخلوط را با 99800 تن در کیلوگرم و گوشت بره مخلوط را با 105000 تن در کیلوگرم عرضه می کند. این سیستم یک شانه ارائه می دهد. قیمت سیب زمینی عرضه شده در این سامانه 9800 تومان، عرضه هوشمند برنج شیرودی کیلویی 42000 تومان، برنج فجر 36000 تومان و برنج هاشمی 56000 تومان است.

این در حالی است که افرادی که با خبرنگار آنلاین در تماس بوده اند اعلام کرده اند که خواستار خدمات سامانه بازرگم نیستند. سیستم چون قرنطینه بودم نتونستم از خونه بیرون برم ولی متاسفانه تا امروز یعنی 30 بهمن اجناس خریدم به دستم نرسیده بود این موضوع خیلی برام سخت شد مجبور شدم. بخر با گردوی من برو بیرون

وی گفت: قیمت فروشگاه های زنجیره ای تفاوت چندانی با سامانه آنلاین ندارد و مردم می توانند به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را از این فروشگاه ها تهیه کنند.

با یک هفته تأخیر، اقلام ضروری و ضروری را به مردم رساندم

امروز باید برم دکتر، اما به جای رفتن به مطب مجبور شدم یک بار دیگر منتظر بمانم تا دکتر مرا معاینه کند، زیرا کسی نبود که وسایل را تحویل بگیرد. ، این مرا تحت فشار زیادی قرار داد. من نمی دانم چی کار کنم.

به گفته این خریدار، وی به طور مرتب از سامانه بازرگام پیامک دریافت می کند: بازرگام عزیز، با عذرخواهی شما، سفارش شما از تاریخ 1300/11/30 16-09 ارسال خواهد شد. ممنون که صبر کردید

خریدار مرد دیگری که نخواست نامش در گزارش ذکر شود به مهروترا گفت که خرید کالا از بازرگام یک هفته تاخیر داشته است.

وی با بیان اینکه سرعت تحویل کالاهای اساسی در مورد Omiciron گسترده بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: باید آنها را از خارج بخریم، مشکلات مضاعف داریم زیرا هر دو برای خرید از بازرگام هزینه پرداختیم. باید دوباره پول بدهیم و دوباره کالا را بخریم.

جامعه تعاون روستایی: با مشکلات برخورد می کنیم و حل می کنیم

این روند نشان می دهد که فرآیند توزیع هوشمند کالاهای اساسی با مشکلات جدی مواجه است و به جای رفع مشکلات مردم در شرایط سخت کنونی، استرس و فشار آنها را افزایش می دهد و اهمیت این معضل را افزایش می دهد تا سریعاً توسط مسئولان رسیدگی شود. وارد شدن به مشکل .

در این خصوص اسماعیل گادری فر آنلاین، مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی مرکزی و معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: همه موارد تجمیع شده و به دنبال رفع مشکلات و تاخیرها هستیم.