مقایسه آموزشگاه‌ها و موسسات برای قبولی در آزمون تیزهوشان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، مدارس تیزهوشان و برخی از مدارس غیرانتفاعی برتر در کشور، جز بهترین مدارسی هستند که هر ساله داوطلبان زیادی برای تحصیل در آن‌ها به رقابت می‌پردازند. در این بین اما تنها افرادی موفق به قبولی در این مدارس می‌شوند که تلاش بیشتری کرده و از منابع موجود، بهترین استفاده را کرده اند. یکی از مهم‌ترین مواردی که در قبولی دانش آموزان تاثیرگذار است، شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون ورودی مدارس برتر است که در سال‌های اخیر موسسات و آموزشگاه‌های مختلفی اقدام به برگزاری آن کرده اند؛ امروز در این مطلب قصد داریم به بررسی این مدارس برتر پرداخته و راهکارهای قبولی در آن‌ها را با هم بررسی کنیم. همچنین در ادامه به مقایسه بهترین آموزشگاه‌ها و موسسات برای قبولی در آزمون تیزهوشان خواهیم پرداخت و بهترین آموزشگاه تیزهوشان و معیارهایی که برای ثبت نام باید در نظر داشته باشید را با مقایسه آموزشگاه‌ها و موسسات برای قبولی در آزمون تیزهوشان با شما در میان خواهیم گذاشت؛ همراه ما باشید.

چرا تحصیل در مدارس تیزهوشان از اهمیت زیادی برخوردار است؟!

حتماً می‌دانید که مدارس غیرانتفاعی با توجه به شهریه‌ای که دریافت می‌کنند، امکانات بیشتری به دانش آموزان می‌دهند و تعداد دانش آموزان هر کلاس نیز محدود و کم است، اما به جز این موارد، آیا می‌دانید تحصیل در مدارس و تیزهوشان چه مزایایی دارد و این مدارس چه تفاوتی با مدارس عادی و دولتی دارند؟ چرا دانش آموزان از پایه ششم برای قبولی در تیزهوشان ششم تلاش می‌کنند؟ این‌ها سوالاتی هستند که تقریباً همه والدین در سر دارند و قصد داریم در اینجا به صورت خلاصه و مفید به آن پاسخ دهیم.

این موضوع زمانی اهمیت خود را نشان می‌دهد که شما به نتایج کنکور سال‌های اخیر توجه می‌کنید، به این نکته پی می‌برید که بیش از ۹۰% رتبه‌های برتر از مدارس تیزهوشان و غیرانتفاعی بوده اند و شانس قبولی دانش آموزانی که در مدارس عادی تحصیل داشته اند در رشته‌ها و دانش‌های ممتاز بسیار پایین است.

دانش آموزان از پایه ششم به هفتم می‌توانند شانس خود را برای حضور در این مدارس برتر امتحان نمایند و با توجه به ظرفیت بیشتر و تعداد نفرات کمتری که این آزمون‌ها در پایه ششم دارند، شانس قبولی شما در این مقطع به مراتب بیشتر از قبولی در تیزهوشان نهم به دهم خواهد بود.

چگونه در آزمون ورودی مدارس پذیرفته شویم؟

چگونه در آزمون ورودی مدارس پذیرفته شویم؟ - مقایسه آموزشگاه‌ها و موسسات برای قبولی در آزمون تیزهوشان!

همانطور که احتمالاً می‌دانید، شرط اصلی برای ورود به مدارسی همچون تیزهوشان و غیرانتفاعی‌های برتر، قبولی در آزمون ورودی است. این آزمون‌های ورودی معمولاً به صورت تستی برگزار می‌شوند و تنها کسانی شانس قبولی در این آزمون را دارند که مهارت تست زنی بالایی داشته باشند. متاسفانه با توجه به اینکه تقریباً تمامی امتحانات مدارس به صورت تشریحی برگزار می‌شوند، دانش آموزان مهارت زیادی در امر تست زنی ندارند و این موضوع شانس قبولی آن‌ها را کاهش می‌دهد. در ادامه بهترین راهکارهای قبولی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و سایر مدارس برتر را با هم بررسی می‌کنیم.

راهکارهای قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان و سایر مدارس!

در اینجا بهترین راهکارهای قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان و سایر مدارس برتر که توسط اساتید و مشاورین کاربلد و همچنین پذیرفته شدگان در آزمون‌های سال قبل توصیه شده است را با هم بررسی می‌کنیم.

۱) برنامه ریزی و تست زنی

هر چه شما تست و سوالات بیشتری حل کنید، مهارت بیشتری در تست زنی به دست می‌آورید و این موضوع باعث می‌شود که شانس قبولی بیشتری در آزمون ورودی داشته باشید. اشتباه بزرگی که متاسفانه دانش آموزان زیادی مرتکب آن می‌شوند، درس خواندن بدون برنامه ریزی است! با توجه به اینکه در سال منتهی به آزمون شما علاوه بر دروس مدرسه باید به خواندن دروس مربوط به تیزهوشان و تست زنی نیز بپردازید، لازم است تا یک برنامه ریزی دقیق و قابل اجرا برای خود داشته باشید.

۲) منابع و مباحث آزمون ورودی

منابع و مباحث آزمون ورودی مدارس مختلف با هم تفاوت دارند و شما برای آگاهی کامل از این موضوع باید به پایگاه اطلاع رسانی آن مدرسه مراجعه نمایید. مباحث آزمون تیزهوشان نیز معمولاً هنگام ثبت نام، در یک دفترچه به صورت جداگانه منتشر می‌شود. جالب است بدانید که آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تنها از مباحث هوش و استعداد تحلیلی است و هیچ سوال مستقیمی از کتاب درسی مطرح نمی‌شود! دوره هوش ششم می‌تواند دانش آموزان را به طور کامل برای این مبحث آماده کند.

در مقابل تیزهوشان نهم به دهم علاوه بر مباحث هوش و استعداد تحلیلی، شامل مباحث استعداد تحصیلی نیز می‌باشد. استعداد تحصیلی شامل دروس علوم، ریاضی، ادبیات و زبان فارسی، مطالعات اجتماعی و قرآن و معارف اسلامی است که از پایه هشتم و نهم مطرح می‌شود.

۳) شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون

یکی از بهترین راهکارهایی که هر ساله دانش آموزان برای قبولی در آزمون تیزهوشان و مدارس برتر از آن استفاده می‌کنند، شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون است. این کلاس‌ها توسط موسسات و آموزشگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود که در ادامه قصد داریم معیارهای مهمی که هنگام انتخاب و ثبت نام باید در نظر داشته باشید را بررسی کرده و در پایان بهترین آموزشگاه تیزهوشان را به شما معرفی خواهیم نمود.

فریب تبلیغات و شعارهای دروغین را نخورید!

متاسفانه برخی از آموزشگاه‌ها قصد دارند با تبلیغات گسترده و وعده‌های دروغین، به هر قیمتی که شده شما را جذب کنند! شما باید کاملاً منطقی و به دور از احساسات و با معیارهایی که در ادامه ذکر شده است، بهترین انتخاب را داشته باشید.

امکانات و خدمات ارائه شده در ازای شهریه

کیفیت اساتید و مدرسین

میزان قبولی واقعی سال‌های گذشته

رضایت اولیا و دانش آموزان

کلاس حضوری یا آنلاین

آزمون شبیه ساز

پشتیبان و مشاوره

و…

چرا برای قبولی در تیزهوشان به موسسه موفقیت برویم؟

چرا برای قبولی در تیزهوشان به موسسه موفقیت برویم؟ - مقایسه آموزشگاه‌ها و موسسات برای قبولی در آزمون تیزهوشان!

موسسه موفقیت واقع در خیابان پاسداران شهر تهران، یکی از آموزشگاه‌هایی است که در سال‌های اخیر بهترین عملکرد را در زمینه قبولی آزمون تیزهوشان و مدارس برتر داشته است. برخلاف برخی از موسسات که با تبلیغات و وعده و وعید قصد جذب دارند، موسسه موفقیت با آمار قبولی بالای ۸۰% و خدمات عالی که در اختیار دانش آزموان قرار می‌دهد، شانس قبولی شما را چندین برابر می‌کند. شعار موسسه موفقیت «از موفقیت تا تیزهوشان راهی نیست!» است که با آماری که در سال‌های اخیر داشته است، کاملاً به آن جامعه عمل پوشانده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های کلاس‌های آمادگی آزمون موسسه موفقیت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱۶۰ زنگ کلاس آموزشی

۱۷ مرحله آزمون شبیه ساز استاندارد

مشاوره و پشتیبان تحصیلی

کلاس رفع اشکال و تحلیل آزمون

جزوه تیزهوشان شامل خلاصه برترین کتاب‌های تیزهوشان

اساتید باتجربه و کیفیت بالا

و…

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانید با شماره تلفن ۲۲۸۹۱۸۴۰-۰۲۱ تماس بگیرید و یا به وب سایت موسسه موفقیت به نشانی آموزش سنتر ( www.amoozeshcenter.com) مراجعه فرمایید.

نتیجه‌گیری

در این مطلب سعی کردیم به طور کامل اهمیت تحصیل در مدارس برتر از جمله تیزهوشان را بررسی کنیم و راهکارهای قبولی در آزمون ورودی مدارس را به شما آموزش دهیم. در ادامه شرکت در کلاس آمادگی آزمون را به عنوان بهترین راه قبولی پیشنهاد داده و معیارهایی که برای ثبت نام در کلاس‌ها باید در نظر داشته باشید را با مقایسه آموزشگاه‌ها و موسسات برای قبولی در آزمون تیزهوشان به شما معرفی کردیم. در پایان نیز آموزشگاه موفقیت به عنوان بهترین موسسه برای قبولی در تیزهوشان انتخاب شد. امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید و اطلاعات مفیدی را به دست آورده باشید. لطفاً اگر در این زمینه تجربه‌ای دارید، با ما در میان بگذارید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری آنلاین در محتوای آن هیچ نظری ندارد.