معرفی چند فیلم جدید خارجی

فیلم سینمایی جدید و انتخاب یکی از فیلمهای روز دنیا چالشیست که کاربران زیادی را درگیر خود کرده است. چرا که عاشقان فیلم و سریال همواره به دنبال جدیدترین فیلم های سینمایی هستند. جدیدترین فیلم های سینمایی خارجی را دیده اید؟

با توجه به اینکه افراد همواره به دنبال جدیدترین فیلم های هالیوود و جدیدترین فیلم های سینمایی روز دنیا می گردند و به دنبال دانلود فیلم جدید هستند، این بار تصمیم داریم برای علاقمندان دنیای فیلم و سریال به معرفی جدیدترین فیلم های روز دنیا بپردازیم و فیلم های خارجی جدید را مورد بررسی قرار دهیم. چرا که اکثر کاربران فیلم های اکران شده را مشاهده کرده اند و اکنون به دنبال دیدن جدیدترین ها هستند. اگر شما هم از دیدن سریال ها و فیلم های تکراری خسته شده اید، می توانید این مقاله که در آن به فیلم های سینمایی جدید پرداخته ایم را دنبال کنید.

فیلم جدید

معرفی چند فیلم جدید خارجی که باید امسال ببینید

فیلم اوپنهایمر

  1. کارگردان: کریستوفر نولان
  2. نویسنده: کریستوفر نولان
  3. بازیگران: کیلیان مورفی، رابرت داونی جونیور، فلورانس پیو

درام تاریخی کریستوفر نولان، که به تازگی تبدیل به پرفروش ترین فیلم زندگینامه ای فیلم در تاریخ سینما شد، بدون شک یکی از بهترین های فیلم در سال 2023 است. کارگردان سه گانه شوالیه تاریکی و دیگر فیلم های فیلم مانند Inception و Interstellar که پس از آن با انتقادات زیادی روبرو شد. با اکران «چادر» و بسیاری بر این باور بودند که او در سینما حرف جدیدی برای گفتن ندارد و اوپنهایمر بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشت. او برگشت و نشان داد که چه خالق عالی فیلم و چه داستان سرای ماهری است. اوپنهایمر راوی یک لحظه مهم و تاریخی در جنگ جهانی دوم است.

زمانی که بمب اتمی اختراع شد، جنگ پایان یافت و زندگی بشر برای همیشه تغییر کرد. نولان که همیشه سعی کرده ایده های بلندپروازانه خود را در فضای سینما محقق کند، بار دیگر توانست نظر منتقدان و طرفداران را به خود جلب کند و سینماها را پر کند و گیشه را افزایش دهد. اوپنهایمر یکی از برترین انتخاب های فیلم در سال 2023 است و انتظار می رود در فصل جوایز نیز بدرخشد.

فیلم قاتلان ماه گل

  1. کارگردان: مارتین اسکورسیزی
  2. نویسنده: اریک راث، مارتین اسکورسیزی
  3. بازیگران؛ لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو، لیلی گلدستون

دیدن نام اسکورسیزی بزرگ در میان نام هر اثر، آن را یک امر ضروری می کند. حالا تصور کنید که خالق بزرگ فیلم یک فیلم تاریخی درباره یکی از جنجالی ترین قتل های زنجیره ای در تاریخ آمریکا ساخت و بازیگران و نام هایی مانند دی کاپریو و دنیرو را در این راه در کنار خود داشت. نتیجه “قاتلان ماه کامل” بود. یک درام تاریخی 3 ساعته بر اساس یک داستان واقعی که به موضوعاتی مانند نژادپرستی، خشونت، دروغ و طمع می پردازد.

فیلم Murderers by Full Moon که ششمین همکاری اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو است، مدت هاست که یکی از موردانتظارترین فیلم توسط تماشاگران سینما بوده و مخاطبان مشتاقانه منتظرند ببینند اسکورسیزی چگونه به این رویداد غم انگیز نگاه می کند. منتقدانی که فیلم را دیدند، کار و کارگردانی اسکورسیزی را تحسین کردند و عملکرد دی کاپریو در فیلم را بهترین عملکرد حرفه ای پربار او دانستند.«قاتلان ماه کامل» یکی از مهم ترین فیلم سینمای آمریکا در سال جاری و یکی از شانس های اصلی برای بردن تندیس اسکار به حساب می آید.

شهر سیارکی فیلم

  1. کارگردان: وس اندرسون
  2. نویسنده: وس اندرسون، رومن کاپولا
  3. بازیگران: تام هنکس، اسکارلت جوهانسون، استیو کارل

وس اندرسون یکی از فیلمسازان مطرح دنیاست که امضای او در تمام لحظات آثارش به چشم می خورد. شهر سیارک مانند دیگر آثار این تهیه کننده فیلم، اثری ستاره ای، مینیمال، رنگارنگ و چشم نواز است که قدرت فیلمبرداری را به نمایش می گذارد. داستان فیلم در یک شهر استانی به نام “ستاره” روایت می شود که ساکنان عجیب و غریب و خاص در آن زندگی می کنند و رویدادهای فیلم به اتفاقات یک کنفرانس نجومی در سال 1955 می پردازد. شهر سیارکی با فریم های نقطه چین و گیم پلی کنترل شده اش شما را به وجد خواهد آورد. ، روایتی منظم و حساب شده، و اگر فیلم های قبلی این سازنده فیلم را دوست داشتید، دو برابر بیشتر از شهر ستاره مانند لذت خواهید برد. آخرین ساخته وس اندرسون فیلم در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و از همان ابتدا توانست تحسین منتقدان را به خود جلب کند.

فیلم ناپلئون

  1. کارگردان: ریدلی اسکات
  2. نویسنده: دیوید اسکارپا
  3. بازیگران: خواکین فینیکس، ونسا کربی، بن مایلز

ریدلی اسکات نیازی به معرفی ندارد. تهیه کننده 85 ساله فیلم که خالق برخی از مهم ترین و شیک ترین فرنچایزهای تاریخ سینما مانند “بیگانه” و “بلید رانر” است و دارای آثار بزرگی مانند گلادیاتور، گانگستر آمریکایی و مریخی است. نمونه کارها او حالا این کارگردان باتجربه آمریکایی تصمیم گرفته است یک فیلم تاریخی بر اساس یکی از مشهورترین رهبران تاریخ، ناپلئون بناپارت بسازد و داستان به قدرت رسیدن او در بحبوحه انقلاب فرانسه را روایت کند.

خواکین فینیکس نقش ناپلئون را در این فیلم بر عهده دارد و همانطور که از نمایش های فیلم پیداست، توانسته شک، جاه طلبی و غم درونی این رهبر را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد. ونسا کربی همچنین در نقش ژوزفین بوهارنایس، همسر ژنرال بناپارت ظاهر خواهد شد که نقش مهمی در تبدیل شدن همسرش به قدرتمندترین رهبر جهان داشت.

فیلم فراری

  1. کارگردان: مایکل مان
  2. نویسنده: تروی کندی مارتین، مایکل مان
  3. بازیگران: آدام درایور، شیلین وودلی، پنه لوپه کروز

مایکل مان پس از چهارده سال به سینما بازگشت.این بار زندگی انزو فراری، بنیانگذار شرکت خودروسازی فراری که فراز و نشیب های زیادی را در زندگی خود تجربه کرده است را بازگو کنیم. مایکل مان برداشت خود را از این داستان انتخاب کرده است، و فیلم لحنی خام تر و تلخ تر از فیلم زندگی نامه ای معمولی دارد. آدام درایور که در چند سال گذشته در اوج خود بوده و با سازندگان بزرگ فیلم کار کرده است، در اینجا نقش مایکل مان را به عنوان رهبر فیلم بازی می کند و ما او را در نقش انزو فراری خواهیم دید. بازگشت مایکل مان به سینما علاقه و البته انتظارات زیادی را از او در بین سینما دوستان ایجاد کرده است و باید دید خالق فیلم the immoral Heat این بار با چه چیزی روبرو خواهد شد.

فیلم قاتل

  1. کارگردان: دیوید فینچر
  2. نویسنده: اندرو کوین واکر
  3. بازیگران: مایکل فاسبندر، تیلدا سوینتون

بازگشت دیوید فینچر به سینما با فیلم جنایی فیلم قطعا خبری بود که هر سینمادوستی را خوشحال می کرد. به خصوص اگر بدانید که وظیفه نوشتن حرف فیلمA بر روی این اثر بر عهده اندرو کوین واکر بوده است که قبلا داستان فیلمA “Seven” را نوشته است. داستان فیلم همانطور که از نامش پیداست در مورد یک قاتل ماهر، بی رحم و خونسرد است که شخصیتی مکانیکی و بی احساس دارد و تنها چیزی که برایش اهمیت دارد اجرای دقیق نقشه است.فیلم “قاتل” بر اساس رمان های گرافیکی فرانسوی به همین نام است و بیشتر رویدادهای فیلم نیز در فرانسه و شهر پاریس می گذرد. مایکل فاسبندر در نقش جدیدترین کارگردان فیلم ایفای نقش می کند که شاید بیش از هرکس دیگری در هالیوود ژانر جنایی/معمایی را می شناسد و بر آن مسلط است.