معرفی پژوهشگران و فعالان برتر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی دماوند

هادی عبداللهیفر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا در دماوند، با معرفی پژوهشگران و فعالان حوزه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، اظهار کرد: این پژوهشگران و فعالان حوزه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند هستند. بهترین محققین در سال 1400 واحد دانشگاهی به ترتیب محمود صفری و علی دهگان بود. معصومه اولادیان و سید مهدی حکیمی نیز به عنوان پژوهشگران برتر سال 1399 معرفی و تقدیر خواهند شد.

وی افزود: خانه نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند بهناز مرادی دانشکده صنعتی و مبتکر دانشگاه به عنوان پژوهشکده برتر. پایان نامه یغمایی ایشان را به عنوان کادر برگزیده در حوزه پژوهشی، به عنوان کادر ممتاز پایان نامه و پایان نامه دانشگاه معرفی کرد. (ادامه مطلب)

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دمشق افزود: همچنین مقالات علمی سیدمهدی حکیمی، محمد حمد خان محمدی و محمد گمیشی به عنوان مقالات برگزیده انتخاب شدند. وبینارهای ویژه همچنین سیدمهدی حکیمی، علیرضا مشکین، ماریا رحمانی و معصومه شیری امینلو اجرای آن را بر عهده داشتند.

http://avaye-alborz.ir/wp-content/uploads/2021/12/1640247595-damavand.jpg

عبدالله هیفر گفت: یکی از مشکلات اساسی در دانشگاه ها وجود افرادی است که از نظر علمی توانایی ایجاد مراکز تحقیقاتی، استفاده از امکانات پژوهشی و انجام فعالیت های پژوهشی را دارند و در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد نیز وجود دارد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند این واحد دانشگاهی بستر مناسبی برای انجام تحقیقات علمی دارد و از این نظر از بسیاری از دانشگاه های دولتی بهتر است.

او دارای آزمایشگاه ها و کارگاه های مجهز، مرکز رشد، مرکز ارتقا و نوسازی قطعات و تجهیزات، پارک فناوری پردیس و اتاق فکر رسانه است. فضای مجازی، مرکز تحقیقات انرژی های تجدیدپذیر و موسسه شرکت های دانش بنیان و همچنین فرصت های مناسب برای استفاده پژوهشی در شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند.

انتهای پیام/4121/4062/