معرفی و بررسی بروکر ویتاورس

در این صفحه به نقد و بررسی بروکر ویتاورس می پردازیم، بروکر vitavers جز آن دسته از بروکرها است که کاربران و تریدرهای ایرانی نیز می توانند از خدمات آن استفاده کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با بروکر vitavers در ادامه با ما همراه باشید

  معرفی مختصر بروکر ویتاورس

بروکر ویتاورس یکی از بروکرهای معتبر و معروف در صنعت معاملات فارکس و بازارهای مالی است. این بروکر با سالها تجربه در ارائه خدمات مالی، به عنوان یک واسطه قابل اعتماد بین معامله گران و بازارهای مالی عمل می‌کند.بروکر ویتاورس ارائه دهنده خدمات متنوعی برای معامله گران می باشد، که  از جمله آنها «انواع حساب‌ های معاملاتی، پلتفرم‌ های معاملاتی پیشرفته، هزینه‌ های رقابتی، پشتیبانی مشتری حرفه ‌ای و منابع آموزشی فراوان»، با توجه به تجربه و رهبری در صنعت، ویتاورس به عنوان یکی از گزینه ‌های محبوب برای معامله گران حرفه ‌ای و مبتدیان در سراسر جهان شناخته می‌ شود.با بروکر ویتاورس، معامله گران می‌ توانند به طور ایمن و مطمئن، در بازار های مالی جهانی فعالیت کنند و به بهبود عملکرد معاملاتی خود برسند در بروکر ویتاورس دو نوع حساب معاملاتی وجود دارد که کاربران بر اساس نیازهای خود می‌توانند هرکدام از آن‌ها را باز کنند:

انواع حساب معاملاتی  در بروکر ویتاورس

  • حساب ECN؛
  • حساب استاندارد پرایم.

برای آشنایی کامل با این دو حساب، هرکدام را به صورت کامل شرح خواهیم داد:

حساب ECN:

اسپرد این حساب فوق فشرده و از 0.0 پیپ به صورت شناور است. این حساب را می‌توانید با پرداخت 15 دلار ایجاد کنید و به تمامی نمادهای معاملاتی موجود دسترسی داشته باشید. حساب ECN بروکر ویتاورس ویژه کاربران حرفه‌ای است.

حساب استاندارد پرایم:

حساب استاندارد این بروکر مناسب کاربران مبتدی است و می‌توانند با پرداخت 15 دلاران را ایجاد کنند. این حساب دارای اسپرد شناور از 0.4 است.

بونوس بروکر ویتاورس

در حال حاضر درخود سایت هیچ بونوس فعالی معرفی نشده است، اما ممکن است در تاریخ‌های مختلف بونوس های متفاوتی مانند بونوس خوش‌آمد گویی یا بونوس واریز وجه به کاربران تعلق بگیرد. چنانچه تمایل دارید بیشتر درباربونوس بدانید، می‌توانید از مقاله در کدام بروکر، کمک بگیرید.

کپی‌تریدینگ ویتاورس

روی گزینه Copy Trading کلیک کرده، سپس Create new Account را بزنید.سپس می‌توانید به فهرست پروایدرها دسترسی داشته باشید و اگر قصدتان سرمایه‌گذاری است یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و با زدن دکمه Follow حسابتان را به آن متصل کنید. اگر هم خودتان پروایدر شوید هر تریدی که انجام دهید نتایجش برای سرمایه‌گذاران به نمایش درخواهد آمد و می‌توانند تصمیم بگیرند که روی حساب شما سرمایه‌گذاری کنند یا خیر.

اگر قصدتان سرمایه‌گذاری است یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و با زدن دکمه Follow حسابتان را به آن متصل کنید.

آموزش حساب اسلامی در بروکر ویتاورس

بروکر ویتاورس امکان ایجاد حساب اسلامی به کاربرانی که ساکن کشورهای مسلمان هستند را می‌دهد. برای این کار خیلی ساده شما ابتدا باید یک اکانت معاملاتی واقعی ایجاد کنید، سپس از طریق تیکت از پشتیبانی بخواهید که حساب شما را به حساب اسلامی تغییر دهند. پس از انجام این کار، هر معامله از شما که بیش از یک روز باز بماند شامل محاسبه بهره شبانه نخواهد شد. مقاله به صفر تا صد این موضوع پرداخته است.کاربران ایرانی که می‌خواهند از طریق واریز و برداشت ریالی عملیات نقل و انتقال پول خود را در این بروکر انجام دهند، بعد از ایجاد حساب واقعی باید به پشتیبانی یک پیام ارسال کنند. پشتیبانی شما را به یک مدیر حساب متصل می‌کند که از طریق آن با اتصال به یک صرافی همکار با بروکر ویتاورس، شما می‌توانید پول خود را در این بروکر جابجا کنید.

مزایا و معایب بروکر ویتاورس

مزایا:

  • دارایی‌های متنوع معاملاتی؛
  • پلتفرم‌های معاملاتی جذاب و متنوع؛
  • زبان و پشتیبانی فارسی.

معایب:

  • تعداد محدود حساب معاملاتی؛
  • عدم شفافیت میزان کمیسیون؛
  • نداشتن رگوله.

پشتیبانی بروکر ویتاورس

پشتیبانی بروکر ویتاورس با زبان فارسی و به صورت چت آنلاین یا ارسال تیکت به سوالات شما پاسخ خواهد داد و این یکی از نقاط قوت این بروکر است.

بروکر ویتاورس برای ایرانیان

این کارگزاری از همان شروع کار خود، زبان فارسی و پشتیبانی فارسی را به سیستم خود اضافه کرد تا با تمرکز بالا روی جذب کاربران ایرانی داخل کشور فعالیت کند. شما می‌توانید در ویتاورس به عنوان یک ایرانی ثبت نام کرده و احراز هویت کنید. با توجه به اعتبار پایین این بروکر، ما توصیه می‌کنیم از  استفاده کنید.

آنچه در مقاله معرفی بروکر ویتاورس خواندیم:

همانطور که در این مقاله خواندیم، کارگزاری ویتاورس یک بروکر تازه تاسیس است که کار خود را در 2022 با ثبت شرکت خصوصی در کشور سنت وینسنت آغاز کرد، اما هنوز نتوانسته رگوله معتبری دریافت کند. این بروکر امکان معامله به کاربران ایرانی را فراهم کرده است. در این کارگزاری شما به دو حساب معاملاتی ECN و استاندارد دسترسی خواهید داشت که شاید تعداد و تنوع آن کم باشد، اما دارایی‌های معاملاتی گسترده‌ای با اسپرد جذاب به شما ارائه می‌شود.

خدمات بروکر ویتاورس را بیشتر بشناسیم

بروکر ویتاورس خدمات گسترده ای را ارائه می نماند، این خدمات در راستای سهولت و گسترش سود دهی معامله گران ارئه می گردد.کاربران می توانند در ادامه با تعدادی از مهم ترین خدمات بروکر ویتاورس آشنا شوند.

1.حساب‌های معاملاتی متنوع

ویتاورس انواع مختلفی از حساب‌های معاملاتی ارائه می‌دهد، که به نیازهای متفاوت معامله گران پاسخ می‌دهد. این شامل «حساب‌های استاندارد، ECN پرو و اسلامی» می ‌شود.

2.پلتفرم‌های معاملاتی پیشرفته

این بروکر از پلتفرم‌ های معاملاتی پیشرفته و معروفی مانند «MetaTrader 5 و cTrader» پشتیبانی می ‌کند. این پلتفرم‌ ها ابزار هایی قدرتمند برای معامله فعال در بازارهای مختلف فراهم می ‌کنند.همچنین امکان دسترسی به چارت تریدینگ ویو نیز در سایت اصلی بروکر ویتاورس قرار داده شده.

3.هزینه‌های رقابتی و شفاف

ویتاورس با ارائه هزینه‌های معاملاتی رقابتی و شفاف، به معامله گران امکان می‌دهد تا با کمترین هزینه ممکن معامله کنند و از سودآوری خود بیشترین بهره را ببرند.

4.پشتیبانی مشتری حرفه‌ای

با تیم پشتیبانی مشتری حرفه ‌ای و منعطف، ویتاورس در هر لحظه از روز به معامله گران ارائه خدمات پشتیبانی و راهنمایی می‌دهد.

5.منابع آموزشی و تحلیلی

این بروکر منابع آموزشی و تحلیلی فراوانی را ارائه می‌دهد، که به معامله گران امکان می‌دهد مهارت‌های خود را بهبود بخشند و تحلیل‌ های دقیق ‌تری از بازار داشته باشند.

جمع‌بندی و نظر کارشناسان

بروکر ویتاورس با استفاده از سالها تجربه در صنعت مالی، به عنوان یکی از بروکرهای برتر در بازارهای مالی شناخته می‌شود.با ارائه خدمات متنوعی از جمله حساب‌ های معاملاتی متنوع، پلتفرم ‌های معاملاتی پیشرفته، هزینه ‌های رقابتی و پشتیبانی مشتری حرفه‌ ای، ویتاورس به معامله گران امکان می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن در بازارهای مالی عمل کنند و به بهبود عملکرد معاملاتی خود برسند.با توجه به تجربه بالا و ارائه خدمات متنوع و با کیفیت، بروکر ویتاورس به عنوان یکی از گزینه ‌های مطرح در بازارهای مالی شناخته می ‌شود.پشتیبانی مشتری حرفه ‌ای، هزینه‌ های رقابتی، و امکانات متنوع ارائه شده توسط این بروکر باعث شده تا معامله گران به طور گسترده‌ای از خدمات ویتاورس بهره‌ مند شوند و از امکانات موجود برای بهبود عملکرد معاملاتی خود استفاده کنند.