معرفی بهترین و معتبر ترین قالیشویی های جهانشهر

شستشوی خانگی یا قالیشویی؟

با توجه به اینکه فرش ها کالاهای گران قیمتی هستند نگهداری و شستشوی انها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شستشوی فرش فرآیندی بسیار تخصصی است که با توجه به میزان تراکم فرش، جنس الیاف، میزان سلامت فرش و لکه های موجود روی آن به روشهای مختلف انجام میشود.

برای اطلاعات بیشتر: گوگل

برخی از تفاوتهای شستشوی مدرن و سنتی فرش:

1- روشهای سنتی و شستشوی خانگی برای تمامی فرش ها به یک شیوه انجام میشود و ممکن است مواد شوینده به طور کامل آبکشی و خارج نشود. مواد شوینده همانطور که باعث تمیزی فرش می‌شوند در صورت عدم آبکشی صحیح و ماندن در بین الیاف فرش منجر به اسیب به الیاف فرش خواهند شد.

2- فرآیند خشک شدن وابسته به شرایط آب و هوایی است و ممکن است مدت زمان زیادی نیاز باشد تا فرش به طور کامل خشک شود. خشک شدن کامل فرش از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا خشک شدن کامل فرش ها مانع از رشد باکتریها و قارچ ها میشود و پاکیزگی فرش را تضمین میکند.

3- شستشوی برخی فرش ها مثل فرش های دستبافت بسیار حساس است و امکان ترکیب شدن رنگ ها و آسیب به فرش بیشتر است. بنابراین شستشوی ان نیاز به تخصص و مواد شوینده مناسب برای تثبیت رنگ دارد.

این طور به نظر میرسد که بهترین راه برای اطمینان از شستشوی صحیح فرش ها سپردن به قالیشویی های با سابقه و معتبر است. بهترین انتخاب قالیشویی هایی هستند که از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده میکنند. قالیشویی بانو کرج جهانشهر یکی از کارخانه های معتبری ست که از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده میکند. بنابراین خاطر شما از بابت سلامت فرش ها و شستشوی صحیح انها اسوده خواهد بود.

قالیشویی در جهانشهر بهترین و با سابقه ترین قالیشویی جهانشهر کرج با استفاده از دستگاه های کاملا مکانیزه، نیروی متخصص برای بررسی اولیه فرش ها بعد از ورود به کارخانه از نظر میزان سلامت، نوع لکه ها و میزان تراکم فرش برای تعیین روش مناسب شستشوی، مواد شوینده و لکه‌برهای مناسب بهترین خدمات را به مشتریان خود در تمامی نقاط کرج و تهران ارائه می‌نماید.