معرفی بهترین مدل قفل کمد باشگاه + بررسی مشخصات محصولات

قفل باشگاهی الکترونیکی، بر روی درب کمد رختکن‌ها در مجموعه‌های ورزشی نصب می شود و امنیت مناسبی ایجاد می کند. البته از قفل کمد الکترونیکی می‌توانید در سایر مکان‌ها نیز استفاده کنید. قفل های باشگاهی دارای تنوع بسیاری هستند و از مهمترین مزیت آنها می توان به استفاده و نصب قفل کمد باشگاهی به سهولت و ایجاد امنیت اشاره کرد. برخی از مدل های قفل برقی کمد باشگاه، قابلیت اتصال به نرم افزار باشگاهی را دارند و برخی دیگر نیز به صورت آفلاین مورد استفاده قرار می گیرند.

قفل باشگاهی چیست؟

در بیشتر مجموعه های ورزشی مدرن از قفل الکترونیکی استفاده شده است تا افراد در رختکن ها بتوانند با اطمینان بیشتر لوازم شخصی خود را در کمد قرار دهند. استفاده از قفل های الکترونیکی باشگاهی موجب افزایش امنیت مجموعه و لوازم شخصی افراد که در داخل کمد می شود. همچنین با استفاده از قفل های دیجیتال کمدی دیگر نگران بسته شدن درب و جا گذاشتن کلید های قدیمی نخواهید بود. با استفاده از کارت RFID، مچ بند، تگ و رمز و اثر انگشت می توانید به قفل کمد های باشگاهی دسترسی داشته باشید و باز و بسته شدن کمد را کنترل نمایید.

همچنین با استفاده از سیستم مرکزی به سادگی می توان قفل بودن کمدها را بررسی کرد. قفل‌های باشگاهی دیجیتال جایگزین بسیار مناسب و امنی برای قفل های قدیمی و مکانیکی هستند که در دو مدل آفلاین و آنلاین می توانید اقدام به خرید نمایید.

خرید قفل باشگاهی

بهترین مدل قفل کمد باشگاه

اگر به دنبال پرطرفدارترین قفل باشگاهی در بازار هستید، ما به شما قفل دیجیتال کمد روستیک را پیشنهاد می کنیم. محصولات این برند معتبر تا به حال در بیش از هزاران پروژه استفاده و تست شده است. به دلیل استفاده از بدنه تمام استنلس استیل در این قفل های الکترونیکی باشگاهی، رطوبت، گرما، بخارات ناشی از گازهای کلر و گوگرد اثر بدی بر روی این قفل ها نمی گذارد و به همین دلیل شما می توانید از این قفل ها بر روی کمد بزرگترین پارک های آبی کشور، پلاژ های ساحلی و مجموعه های آب درمانی های مختلف استفاده کنید.

در ادامه به بهترین مدل های قفل کمد باشگاه اشاره شده است:

قفل الکترونیک باشگاهی مدل 1020 روستیک

بازگشایی با اثر انگشت، سیستم تشخیص چهره، مچبند کارت

دارای مچ بند های سیلیکونی با انعطاف پذیری و مقاومت بالا

میزان مصرف باتری کم

امکان بازگشایی درب با دو روش مختلف

امکان اتصال قفل رختکن به سیستم مرکزی

امکان تعریف کاربر با سطح دسترسی مختلف

قابلیت تامین انرژی قفل الکترونیکی با برق و باتری

دارای تست کنترل کیفی

 قفل باشگاهی 1020 از بهترین مدلهای قفل الکترونیکی باشگاه به شمار می‌رود. مدل مشابه قفل 1020، قفل Ojmar Locks Ojmar OCS PRO Lock است که در حال حاضر در بازار ایران موجود نیست.

قفل باشگاهی روستیک مدل 1060

امکان متصل شدن به برق شهر و اتصال به باتری

دارای قابلیت کنترل بازو بسته شدن قفل الکترونیکی

اتصال قفل کمد باشگاه به دیگر

امکان اتصال قفل باشگاهی و استخری به سیستم شبکه

مدیریت مرکزی

امکان تخصیص دسترسی های مختلف

امکان قرار دادن آرم باشگاه بر روی نمایشگر قفل کمد

دارای ظاهر شیک و زیبا

 

قفل باشگاهی 8020 روستیک

امکان باز شدن کمد با مچ بند، کارت و کد

قرار دادن چند رمز برای کمد

صفحه کلید تاچ

نصب آسان قفل بر روی کمد

مصرف بسیار پایین انرژی باتری

تعریف 10 کاربر همزمان برای هر قفل

مناسب جهت انواع کمد چوبی و فلزی و mdf 

امکان تعریف کارت مادر

آشنایی با کاربرد قفل الکترونیکی کمد

از قفل الکترونیکی کمد برای مکان های مختلف مانند باشگاه، استخر، ادارت و مراکز درمانی استفاده می کنند که با استفاده از مچ بند الکترونیکی، کارت، رمز و اثر انگشت می توان به آنها دسترسی داشت. مهمترین مزیت استفاده از قفل های الکترونیکی باشگاهی، سهولت در استفاده و امنیت بسیار بالای آنها می باشد. همچنین با نصب قفل باشگاه الکترونیکی می توان مدیریت مجموعه را آسان تر نمود و اولین قدم را برای هوشمند سازی مجموعه های ورزشی برداشت. در مجموعه‌های تفریحی و ورزشی بسیاری از سیستم های قفل باشگاهی استفاده شده است که مقاومت مناسبی در برابر رطوبت داشته و به خوبی امنیت کمد های باشگاه‌های بدنسازی، رختکن ادارات، بیمارستان ها، کلینیک‌ها و… را فراهم می کند.

در زمان خرید انواع قفل های باشگاهی به تمامی نکات گفته شده توجه کنید و از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید نمایید. بهترین قفل های باشگاهی را می توانید از مجموعه ایران لاک تهیه کنید و از گارانتی و خدمات پس از فروش این مجموعه بهره مند شوید.

در هنگام خرید قفل کمد باشگاه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در زمان خرید قفل الکترونیکی کمد باشگاهی بهتر است مدلی را انتخاب کنید، که امن‌ترین مدل باشد. تکنولوژی های مورد استفاده برای ساخت قسمت‌های مختلف قفل باشگاهی، با امنیت قفل رابطه مستقیم داشته و به هر میزان قسمت سخت افزاری قفل با کیفیت تر باشد، قفل باشگاهی ایمن تر خواهد بود. برد الکترونیکی قفل کمد از مهمترین و اصلی‌ترین قسمت تشکیل دهنده قفل باشگاهی می باشد که در صورت آسیب دیدن قفل دیگر کارایی لازم را نخواهد داشت.

از دیگر اجزای مهم قفل های باشگاهی، باتری قفل است که هر سه سال یک بار نیاز به تعویض دارد؛ البته در بعضی مدل ها قفل های باشگاهی، از برق استفاده می کنند و در صورت نبود برق امکان استفاده از این قفل ها وجود ندارد.

قفل باشگاهی که انتخاب می کنید بهتر است باتری از نوع خارجی داشته باشد، مدت زمان بیشتری عمر کند. به طور معمول قفل های الکترونیکی کمدی دارای کیفیت بالاتر و امنیت بیشتری نسبت به قفل های سنتی هستند و در دو فرکانس تمیک و مایفر عمل می کنند. نحوه نصب قفل باشگاهی بر روی درب کمد بسیار مهم است چرا که نصب و جایگذاری درست قفل میتواند در صرفه جویی در مصرف باتری آن تاثیر گذارد.

همچنین بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • بدنه قفل‌های باکیفیت کامل ضد رطوبت و ازمتریال ABS
  • میزان مصرف باتری مناسب
  • دارای سیستمهشدار جهت کمبود باتری
  • برند معتبر و دارای گارانتی

مزایا استفاده از قفل های باشگاهی

با استفاده از قفل های باشگاهی دیجیتال از مزایای زیر بهره مند می شوید:

  • امنیت مناسب
  • ظاهری بسیار زیبا و شیک
  • قابل اتصال به کامپیوتر و نرم افزار باشگاهی
  • امکان استفاده از برق و باتری
  • بدون نیاز به سیم کشی در قفل کمد استخری آفلاین
  • مدیریت کمد ها و کلید ها توسط مدیر باشگاه
  • امکان غیر فعال کردن کارت در صورت گم شدن کلید
  • امکان باز نمودن قفل ها توسط نرم افزار
  • امکان گزارش گیری

قفل استخری یک نوع قفل الکترونیکی است که برای نصب بر روی درب کمد در استخر و مجموعه‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای باز نمودن این قفلها دیگر به کلید نیاز نیست و با استفاده از تگ و مچبند قابل دسترسی هستند. مهمترین ویژگی این قفلها عدم آسیب در مواجه با هوای مرطوب است.قفل استخری باشگاه