معرفی بهترین تولیدکنندگان ورق پانچ

قابل ذکر است که ورق های پانچ از ورق های فلزی معمولی ساخته می شوند که در مراحل پس از نورد سوراخ کاری می شوند.

تنوع بالای این محصول باعث شده تا تنوع زیادی از این ورق در بازار سخت افزار ارائه شود. تولیدکنندگان ورق پانچ در ایران نقش مهمی در تامین نیاز صنعت مصرف کننده این محصول دارند.

در حال حاضر بازار ورق ایران به دو دسته محصولات وارداتی و تولید داخلی تقسیم می شود. اگر قصد خرید ورق پانچ را دارید، توصیه می شود قبل از خرید با سازندگان این محصول آشنا شوید.

مجموعه لکه آهن (Ahanspot) با تجزیه و تحلیل بازار محصولات آهن و فولاد شامل انواع نبشی و ورق پانچ در جمع آوری اطلاعات بهترین تولیدکنندگان سخت افزار و محصولات فولادی در ایران و انتقال آن به خریداران این محصول موفق بوده است. با ما تا پایان این مطلب از آیرون اسپات همراه باشید.

معرفی بهترین تولیدکنندگان ورق پانچ

مجتمع فولاد مبارکه اصفهان

این مجموعه پرظرفیت و مولد موفق شده است اصفهان را به قطب ورق های فولادی ایران تبدیل کند. شرکت فولاد مبارکه اصفهان که امروزه به عنوان بزرگترین واحد صنعتی خصوصی شناخته می شود در سال 1371 تاسیس شد.

ظرفیت اسمی این کارخانه 11.5 میلیون تن انواع محصولات فولادی است. لازم به ذکر است که فولاد صبا، فولاد امیر کبیر کاشان و فولاد هرمسگان از زیرمجموعه های فولاد مبارکه محسوب می شوند. تولید کننده پروفیل فولاد مبارکه اصفهان انواع ورق فولادی اعم از ورق گالوانیزه و ورق پانچ سپس … در خانه.

تنوع و عرض ورق فولاد مبارکه به قدری زیاد است که می تواند نیاز مشتریان را بیشتر برطرف کند.

شرکت صنایع الماس هفت

صنایع هفت الماس در سال 1375 با هدف ساخت انواع ورق ها به روش نورد سرد و سایر رده های فولادی تأسیس و در سال 1382 به بهره برداری رسید.

این تولید کننده ورق پانچ این شرکت با ظرفیت یک میلیون تن شروع به کار کرد و اکنون سالانه بیش از دو میلیون تن ورق سرد و گرم به بازار صادر می کند. همچنین لازم به ذکر است که برخی از محصولات این مجموعه به کشورهای دیگر صادر می شود.

شرکت فولاد اکسین اهواز

شرکت فولاد اکسین احواس در سال 1382 با هدف تولید انواع ورق های فولادی تاسیس شد. ورق اکسین برای کاربردهای مختلفی مانند کشتی سازی، مخازن تحت فشار، خطوط انتقال گاز و ساخت و ساز استفاده می شود.

فولاد اکسین اهواز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ورق و ورق گرم فولادی در کشور دارای به روزترین خط نورد قطعات فولادی می باشد. برای اطلاعات بیشتر از محصولات فولادی این کارخانه با سایت آهن اسپات همراه باشید.

معرفی بهترین تولیدکنندگان ورق پانچ

مجموعه فولاد غرب آسیا

ورق سرد و ورق فولادی به دلیل کیفیت و استحکام بالا توجه بسیاری را از سوی صنعت مصرف کننده به خود جلب کرده است.

شرکت فولاد غرب در سال 1383 در استان مرکزی به منظور تولید انواع ورق های سرد فولادی در کشور تاسیس شد. این مجتمع با ظرفیت تولید 550000 تن در سال شروع به کار کرد. ضخامت ورق های تولید شده در این مجموعه 0.18 تا 3 میلی متر، عرض 600 تا 1700 میلی متر و وزن کلاف 6 تا 30 تن می باشد.

کارخانه فولاد گیلان

استان گیلان جزو سه استان برتر تولید ورق است. قرار گرفتن مجتمع فولاد گیلان در استان یکی از دلایل چنین موقعیتی است.

مجتمع فولاد گیلان در سال 1382 به عنوان اولین کارخانه نورد فولاد کشور توسط بخش خصوصی در شمال کشور تأسیس شد. این مجتمع در حال حاضر با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا ظرفیت تولید 5.2 میلیون تن محصولات نورد گرم در سال و 500000 تن محصولات نورد سرد در سال را دارد.

ضخامت ورق های فولادی این مجموعه از 2 تا 35 میلی متر بوده و به صورت رول نیز در بازار موجود می باشد.

نکته نتیجه گیری

محصولات مفتولی، ورق پانچ، تیرآهن و میلگرد از عمده ترین محصولات صنعت ساختمان هستند در بسیاری از کارخانه ها و شرکت ها تولید انبوه آنها در نظر گرفته می شود. به همین دلیل، بررسی کیفیت هر کارخانه مهم است.

در این مطلب بهترین کارخانه های تولید ورق پانچ در اصفهان از جمله فولاد مبارکه، صنایع نیم الماس و فولاد اکسین اهواز را به شما معرفی کرده ایم.

همچنین توجه به این نکته ضروری است که اطلاع از روند تغییرات قیمت فولاد به شما کمک می کند تا از قیمت های فعلی و جاری کلیه محصولات فولادی در کارخانه های بزرگ مطلع شوید. برای این منظور برای اطلاع از قیمت مقاطع فولادی و اخبار آهن آلات صفحه اصلی سایت آهن اسپات را بررسی کنید.

* گزارش تبلیغات