مشکل مسافران سرگردان تاشکند حل شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: 70 مسافر پرواز تهران-تاشکند صبح امروز پس از امتناع از ورود به ترکمنستان بیش از 12 ساعت درگیر مانده بودند.

پرواز هواپیمایی زاگرس تهران-تاشکند با شماره پرواز 3055 که امروز ساعت 7:01 دقیقه از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد تاشکند حرکت کرد ، با ورود به آسمان ترکمنستان توسط ترکمن مورد رهگیری قرار گرفت. شهید هاشمی نژاد مشهد وارد فرودگاه شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری محمد حسن سیباک در مصاحبه ای در مورد آخرین وضعیت مسافران بلاتکلیف و گرفتار در فرودگاه مشهد به آوای البرز گفت: “ما اطلاعات این سازمان را از طریق معاونت هواپیمایی دنبال کرده ایم.

وی افزود: البته بدهی این شرکت هواپیمایی به ترکمنستان زیاد نیست و در بسیاری از موارد این کشور قبلاً اجازه پرواز این مقدار و پروازهای بیشتر از این بدهی را داده بود اما حرکت ترکمنستان شرورانه بود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در حال حاضر با پرداخت بدهی شرکت هواپیمایی زاگرس به ترکمنستان ، شهید هاشمی نژاد ساعتی قبل از فرودگاه تاشکند به تاشکند پرواز کرد و مشکل حل شده است.

سیباخ گفت ترکمنستان قبلاً به زاگرس در مورد بدهی و پرداخت آن اطلاع نداده بود. وی گفت: “شهید هاشم نژاد برای جلوگیری از تکرار چنین مشکلاتی ، در فرودگاه از مسافران پذیرایی کرده و یک حساب بانکی در کشور افتتاح کرده است.”

انتهای پیام