مشارکت حداکثری در انتخابات ۸ تیر ماه برای تعیین سرنوشت خود است

به گزارش خبرگزاری آوای البرز از کیش، نود و هفتمین جلسه شورای اداری جزیره کیش در سالن رازی مرکز همایش های کیش برگزار شد که در این جلسه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تبریک دهه ولایت گفت: نظرسنجی از مراجعه کنندگان دستگاه ها، نهادها و ادارات مستقر در کیش علاوه بر افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی مردم، باعث شناسایی نقاط ضعف و قوت این دستگاه ها و بهبود عملکرد آن می شود.

سرهنگی تاکید کرد: سیستم ارزیابی عملکرد ادارات، نهادها و سازمان‌های مستقر در جزیره کیش بر اساس نظرخواهی از مردم خواهد بود و همه مدیران دستگاه‌های اداری، موظف به تکریم و ارائه خدمات مناسب به مردم هستند.

وی ادامه داد: با نصب تصویر رمزینه پاسخ سریع (QR_code در محیط های اداری ، مراجعین می توانند از طریق سامانه، در نظر سنجی نحوه و کیفیت خدمات دریافتی شرکت کنند که به قید قرعه جوایزی به آنان اهدا خواهد شد و همچنین دستگاه هایی که بهترین عملکرد را از دیدگاه مردم داشته باشند؛ مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.

سرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ گفت: مشارکت حداکثری در این مقطع زمانی، بسیار مهم است و بهترین مشوق برای حضور مردم در پای صندوق های رأی، آگاهی مردم از تاثیر مشارکت آنان در تعیین سرنوشت خود است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که اگر به اندازه کافی درخصوص مبارزه با این پشه مهاجم حساسیت به خرج ندهیم؛ بر همه ابعاد فعالیتی به ویژه اقتصاد جزیره کیش تاثیرمی گذارد؛ خواستار مشارکت همه دستگاه ها و همکاری آنها با مرکز بهداشت در مبارزه با پشه آئدس شد و دستور اختصاص بودجه ای از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد کیش برای مبارزه با این پشه مهاجم را صادر کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز اما جمعه کیش با تبریک دهه ولایت و گرامیداشت روز عرفه، با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در انتخاب فرد اصلح در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری کشورمان گفت: فردی را باید گزینش کنیم که مبنای فکری و اعتقادی آن شخص، به مبانی و ملاک های انقلاب اسلامی نزدیک تر باشد.

وی با توصیه به نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنان در خصوص عدم افترا و بد گویی به یکدیگر ادامه داد: یکی دیگر از ملاک های انتخاب فرد اصلح، ویژگی عملکردی، توانایی کار و کارنامه اجرایی است که باید مد نظر مردم قرار گیرد.

امام جمعه کیش حضور حداکثری در انتخابات را نشانه وحدت ملی و پیشرفت عنوان کرد و گفت: مشارکت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و و مردم با حضورشان، حق تعیین سرنوشت خود را اثبات خواهند کرد.

همچنین شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن در این جلسه با بیان این که مردم کیش با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات مشارکت خواهند داشت؛ گفت: مردم جزیره کیش با شرکت گسترده در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری را در تاریخ جزیره کیش رقم خواهند زد.

همچنین محبوبه کرمی بخشدار کیش در این جلسه با قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و اخذ ۱۳ هزار رای ماخوذه از همکاری تمامی دستگاه ها و نهادها دربرگزاری باشکوه آن انتخابات تقدیر کرد.

وی ادامه داد: به منظور تسهیل و حضور حداکثری مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، تعداد شعب اخذ رای در بخش کیش را ۲۸ شعبه در نظر گرفتیم که از این تعداد ۲۵ شعبه شهری و سه شعبه روستایی در جزایر هندورابی و لاوان است و از مجموع ۲۵ شعبه شهری ۲۰ شعبه به صورت ثابت و ۵ شعبه سیار خواهد بود.

بخشدار کیش از سازمان منطقه آزاد کیش در فراهم کردن زیر ساخت های لازم برای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد و افزود: جزیره کیش خود را برای برگزاری باشکوه انتخابات آماده می کند.

رییس مرکز بهداشت جزیره کیش هم دراین جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مبارزه با پشه آئدس ارائه کرد و گفت: مشارکت مردمی و همکاری نهادها و دستگاه های مستقر در کیش از الزامات کنترل شرایط و مبارزه با این پشه مهاجم است.

همچنین عالمه خسروی رئیس اداره امورزنان سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه با بیان این که کسب و کار های خانگی به ویژه در حوزه زنان می تواند نقش بسزایی در اقتصاد خانواده داشته باشد؛ گفت: پایدارسازی جریان کسب و کار های خانگی کیش برای دسترسی آسان به بازار فروش، نیازمند همکاری تمامی ادارات و نهادهای مستقر در کیش است.

۴۶