مرکز توسعه رهبران کسب و کار استاد محمدکریم فضلی ساخته می شود

به گزارش خبرنگار ما، مهدی فضلی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی گلرنگ در این مراسم گفت: ۱۳ سال پیش در سالروز تولد بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ از شنیدن دعاهای زیبا در مورد سلامتی و سلامتی این عزیزان سپاسگزار بود. همکارانش من امروز به طول عمر و طول عمر اهمیت نمی دهم. ذکر این نکته ضروری است که 100 هزار همکار در مجموعه داریم.

وی ادامه داد: ما آن موقع 3 هزار نفر بودیم و امروز بعد از 13 سال 15 برابر شدیم، 45 هزار همکار در گروه صنعتی گلرنگ هستیم، بنا داریم به قولی که به موسس داده ایم عمل کنیم. 100000 همکار در مجموعه داریم.
گروه صنعتی گلرنگ قصد دارد به یکی از 500 شرکت برتر جهان تبدیل شود. فضیلی ادامه داد: امیدواریم این نژاد اشرافی که امروز در حال تاسیس است بتواند به یکی از مراکز ساختمان سازی تبدیل شود. رهبران کسب و کار در آینده ای نه چندان دور.

در ادامه این مراسم، رئیس دانشگاه تهران، دکتر. سید محمد مقیمی گفت: یکی از دغدغه های همیشگی ما در عرصه مدیریت این است که در کنار تلاش علمی، جایگاه آنها بسیار ارزشمند است و در عمل، تئوری و عمل بسیار تلاش می کنیم. به هم پیوسته اند. امروز آغاز ساخت مرکزی است که می تواند این دغدغه قدیمی را برطرف کند.
وی ادامه داد: انشاءالله مرکز توسعه رهبران کسب و کار در مرحله اول با شناسایی پتانسیل های رهبران کسب و کار کارآفرین، آن را به آزمایشگاهی تبدیل می کند که افراد مستعد بتوانند رهبری خود را در محیطی امن محک بزنند.
همچنین طاهر روشندل اربطانی، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران نیز در این مراسم گفت: اتفاقی که امروز شاهد آن هستیم می تواند سرآغاز تحولی شگرف در رابطه صنعت و دانشگاه، پیوند گمشده باشد. . در زمینه پیشرفت و توسعه.
وی ابراز امیدواری کرد که در سایه چنین برنامه‌هایی، همبستگی و همکاری بین بخش‌های صنعتی و آموزشی افزایش یافته و برکات آن نصیب جامعه ما شود.

در ادامه این مراسم، تفاهم نامه ای بین دانشگاه تهران و گروه صنعتی گلرنگ برای ایجاد مرکز توسعه رهبران کسب و کار برای پروفسور محمد کریم فضلی با حمایت گروه صنعتی گلرنگ منعقد شد. در این تفاهم نامه، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ، دکتر. دکتر مهدی فضلی، رئیس دانشگاه تهران; سید محمد مقیمی هم امضا کرد.
بر اساس این گزارش، مرکز توسعه رهبران کسب و کار با سه هدف اصلی «پرورش گروهی از مدیران مستعد با رهبری فراگیر، به ویژه برای گروه صنعتی گلرنگ»، برای تربیت و پرورش مدیران آینده شرکت‌های ایرانی ساخته می‌شود. به گونه ای که سازمان ها می توانند مدیران خود را «با تضمین کیفیت» از میان فارغ التحصیلان این مرکز انتخاب کرده و «به مدیران، سازمان ها، شرکت ها و اعضای هیئت مدیره فعلی آموزش، بینش و خدمات آموزش مهارتی ارائه دهند».
این مراسم با افتتاح مرکز توسعه رهبران کسب و کار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و ضیافت افطار به پایان رسید.