مدیریت فضای رسانه‌ای در راستای منافع دو ملت مورد توجه باشد

در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر خارجه جمهوری آذربایجان؛

وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی همتای جمهوری آذربایجانی خود با تأکید بر توطئه رژیم صهیونیستی علیه انسجام، امنیت و پیشرفت کشورهای منطقه، گفت: از وجود اختلاف میان کشورهای منطقه، صرفاً دشمنان سود می‌برند.

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی همتای جمهوری آذربایجانی خود با تأکید بر توطئه رژیم صهیونیستی علیه انسجام، امنیت و پیشرفت کشورهای منطقه، گفت: از وجود اختلاف میان کشورهای منطقه، صرفاً دشمنان سود می‌برند.

حسین امیرعبداللهیان و جیحون بایرامف وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ‌و جمهوری آذربایجان طی دو دور گفتگوی تلفنی (شب گذشته و عصر امروز شنبه) گفتگوی مبسوطی در خصوص تحولات موجود در مناسبات دو جانبه باکو و تهران و برخی موضوعات منطقه‌ای داشتند.

در این گفتگوهای صریح و شفاف، مشکلات و سوء تفاهمات موجود و راه‌حل‌های برون رفت از وضعیت جاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و طی آن طرفین بر احترام متقابل به حسن همجواری و حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر تأکید کردند.

امیرعبداللهیان با اشاره به توطئه رژیم صهیونیستی علیه انسجام، امنیت و پیشرفت کشورهای منطقه، گفت: از وجود اختلاف میان کشورهای منطقه، صرفاً دشمنان سود می‌برند.

در این تماس ضرورت مدیریت بیشتر فضای رسانه‌ای در راستای منافع دو ملت و دو کشور مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/