محمدرضا کاظمی نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری آوای البرز استان سمنان ، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با حضور خواجه نائینی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی ، صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ، مدیران دستگاه های اجرایی ، مدیران دستگاه های تابعه وزارت و مدیران شورای هماهنگی بیمه ها و بانکها در محل این اداره کل برگزار و ضمن قدردانی از تلاش‌های علیرضا دیانی، محمدرضا کاظمی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

رضا خواجه نائینی با بیان نمود: باید فضای هماهنگی بین بخشی و فرا بخشی در نهادها و ادارات تابعه اداره کل امور اقتصادی و دارایی استانها با نمایندگان ولی فقیه دراستان هاو نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور افزایش توسعه اقتصادی با هدف بهبود معیشت مردم ‌و اهداف توسعه ای بیشتر شود.

وی گفت، مدیریت استاندار سمنان قابل تقدیر است و اقدامات خوبی را دراین استان شاهد هستیم.

محمدرضا کاظمی، نماینده وزیر و مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان سمنان نیز بیان کرد: استان سمنان ظرفیت‌های مناسبی برای جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی دارد که باید فرصت‌های سرمایه گذاری شناسایی و معرفی شوند. می‌توان از طریق برطرف کردن موانع سرمایه گذاری، درآمدهای استان را نیز افزایش داد.

علیرضا دیانی، مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی استان سمنان نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این دستگاه مطرح کرد: در راستای سهولت مباحث مالی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان اقدامات مؤثری انجام و مانع از انباشت سرمایه‌ها در این دستگاه‌ها شده است.

به گزارش خبرگزاری آوای البرز استان سمنان در حکم دکتر سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، خطاب به محمد رضا کاظمی آمده است:

محمدرضا کاظمی نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان منصوب شد

برادر ارجمند جناب آقای محمدرضا کاظمی

با سلام

بنا به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع و با عنایت به تعهد ، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان منصوب می شوید.

انتظار می رود موارد زیر در اولویت برنامه های آن اداره کل قرار گیرد:

پیگیری و اجرای سیاست ها و خط مش های اقتصادی و مالی کشور در سطح استان

اعمال نظارت برامور مالی و عملکرد ذیحسابان در استان

پیگیری بهبود مستمر محیط کسب و کار استان

پیگیری امور مولد سازی و دارایی های دولت در استان

راهبری و مدیریت مرکز خدمات سرمایه گذاری و تهیه نقشه راه تامین مالی خارجی استان

پیگیری وصول و ارائه گزارش عملکرد درآمد های استان

همکاری و هماهنگی با سازمان ها و واحد های اجرایی استان در پیشبرد اهداف و برنامه های وزارت

ارتقاٍ توسعه و توامند سازی سرمایه انسانی

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری ، انقلابی گری ، مردم داری ، پاکدستی ،فساد ستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.

توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سید احسان خاندوزی

وزیر امور اقتصادی و دارایی

۴۶