محصولات ثی ثه معجزه ای در پیشگیری از ریزش ارثی مو

چرا تحمل کرد ... مو ..نمایش دهید.?

در بیشتر موارد ریزش مو ارثی است و با افزایش سن، بلوغ و ترشح هورمون ها قابل مشاهده است. امروزه از نظر علمی ثابت شده است که هورمون تستوسترون به طور سنتی عامل اصلی ریزش مو است.

تستوسترون اضافی در بدن به دی هیدروتستوسترون (DHT) تبدیل می شود که در فولیکول های مو تجمع می یابد و منبع انرژی آنها را مسدود می کند و رشد مو را کند می کند. این عامل ممکن است منجر به ریزش کامل مو یا طاسی شود.

برای جلوگیری از ریزش مو، باید اثرات مضر DHT را کنترل کنید. اما آیا چنین چیزی ممکن است؟ چگونه می توان این هورمون را به گونه ای کنترل کرد که اثرات نامطلوب آن بر روی فولیکول های مو از بین برود؟

این کار را به محصولات بسپارید!

با .. . به مو. خودت انرژی. ...

هنگامی که علت اصلی ریزش مو مشخص شد، زمان آن فرا رسیده است که کنترل را در دست بگیرید. محصولات چای با استفاده از ترکیبات و فرمولاسیون های کاملا موثر برای کنترل اثرات مضر دی هیدروتستوسترون ساخته می شوند و به ریشه مو انرژی و قدرت لازم را می دهند.

در ساخت محصولات چای از ترکیباتی مانند کمپلکس کافئین، پروپیلن 3 درصد و عصاره نعناع استفاده می شود. این ترکیبات در انرژی بخشیدن به موها و جلوگیری از ریزش مو بسیار موثر هستند. در زیر توضیح مختصری در مورد هر یک ارائه شده است:

بغرنج قهوه.ن

کمپلکس کافئین حاوی کافئین، روی و آمیدهای نیاسین است که می تواند از آسیب به فولیکول های مو جلوگیری کرده و از ریزش مو به طرق مختلف جلوگیری کند. شاید مهمترین عملکرد کمپلکس کافئین تحریک فولیکول های مو با هدف قرار دادن DHT باشد. این کمپلکس تاثیر مستقیمی بر روی ریشه مو دارد، باعث تحریک رشد مو، افزایش مرحله رشد مو و افزایش سرعت رشد مو می شود که اغلب در الگوهای سنتی ریزش مو استفاده می شود.

به طور کلی، اگر به طور سنتی از ریزش مو رنج می بردید و فکر می کنید هیچ درمانی برای آن وجود ندارد، باید به طور جدی در باورهای خود تجدید نظر کنید. شامپو کافئین به موهای شما انرژی و زیبایی لازم را می دهد.

این محصولات معجزه ای در جلوگیری از ریزش موی ارثی هستند

Proc.. چ.تنظیم؟

پروکاپیل یک مجموعه پپتید-ویتامین است که به طور طبیعی باعث افزایش انرژی و رشد مو می شود. این مجموعه وظیفه جلوگیری از اثرات مخرب دی هیدروتستوسترون، تقویت فولیکول های مو، به تاخیر انداختن روند پیری آنها و تنظیم انواع ریزش مو را بر عهده دارد.

بهترین نتایج زمانی مشاهده شد که از پروکپیل 3 درصد در آزمایش های مختلف با پروکپیل برای کنترل ریزش مو و انرژی بخشیدن به ریشه مو استفاده شد و قابل ذکر است که پروکپیل 3 درصد به طور کامل در تشکیل محصولات آتش نشانی استفاده شد. احترام.

استخراج کردن . .

عصاره فلفل یکی دیگر از موادی است که برای استفاده در فرمولاسیون محصولات آویشن در نظر گرفته شده است. این ماده باعث افزایش جریان خون مویرگی در سطح پوست سر می شود که با احساس سردی و طراوت همراه است.

.. . چگونه؟ عمل ..آهسته؟

این شامپوها قابلیت نفوذ و جذب از طریق پوست سر و فولیکول های مو را در مدت کوتاهی که موهای خود را می شویید دارند.

فقط 2 دقیقه طول می کشد تا کمپلکس کافئین برای مدت کوتاهی از طریق فولیکول جذب شود، تا 5 دقیقه در محصولات کافئین پلاس حاوی 3 درصد پروکاپ.

در فرمولاسیون محصولات Thi Thi از موثرترین مواد برای تامین انرژی و جلوگیری از ریزش مو استفاده شده و در ترکیب محصولات Thi Thi از هیچ ماده ای با هیچ عارضه ای استفاده نشده است.

محصولات کافئین پلاس در ترکیب با کمپلکس کافئین و پروکاپ 3 درصد استفاده می شود. این فرمول در اداره ثبت اختراع به شماره 103894 ثبت شده است.

ترکیب این دو کمپلکس باعث ایجاد یک هم افزایی برای جلوگیری از ریزش مو و از سرگیری رشد فولیکول های ضعیف شده می شود.

محصولات Tihe را می توان برای افرادی که کاشت مو انجام داده اند و افرادی که فولیکول ها را انرژی و تقویت می کنند استفاده کرد.

بنابراین، با کمک شامپوها، نه تنها می توانید از ریزش موی سنتی جلوگیری کنید.

شما خواهید داشت، اما موهایی شاداب، قوی و زیباتر خواهید داشت.

* گزارش تبلیغات