مجموعه 17 کتاب صوتی داستان‌های سواد مالی رونمایی شد

با استناد به روابط عمومی آکادمی هوش مالی ، آوای البرز گفت: “حمید صحت کش ، مدیر مجموعه ، در این مراسم گفت: انجام شده است.

“آکادمی هوش مالی مجموعه ای شامل 17 جلد کتاب برای کودکان از پیش دبستانی تا کلاس سوم و 27 جلد برای کلاس دوم را منتشر کرده است که برخی از آنها به چاپ هفتم رسیده اند.”

صحت کش اظهار داشت: با توجه به پذیرش این کتاب ها ، آکادمی هوش مالی تصمیم به انتشار نسخه صوتی آن در قالب نمایش نامه صوتی از مجموعه اول این کتاب ها گرفته است.

“بر این اساس ، تنظیم و تولید این اثر از چهار ماه پیش ، در شب یلدا ، نماد قصه گویی در فرهنگ ما ، با حضور خانم احرام بورموند که سالها برای کودکان قصه گویی می کرد ، به عنوان یکی از اولین مجریان برنامه های تلویزیونی کودکان آغاز شد.” رونمایی خواهد شد

وی گفت: کتابهای صوتی در خانواده های فیدیبو در دسترس خانواده ها خواهد بود و از طریق فروشگاه الکترونیکی خدیانی و دیجی کالا در دسترس خواهد بود.

کارگردان کتاب های صوتی سریال گفت: انگیزه اصلی من برای کارگردانی این سریال اعتقاد به نیاز به سواد مالی در کشور است. به نظر من ، همانطور كه ​​نهضت سوادآموزی در گذشته برای پدربزرگ و مادربزرگ ما برای تحصیل ، فارغ التحصیلی و ایفای نقش در جامعه تشكیل شده بود ، ما به یك نهضت سواد آموزی مالی نیاز داریم ، البته الان كمی دیر. یادگیری سواد مالی برای همه اعضای جامعه ضروری است تا ما و فرزندانمان بتوانیم روش صحیح مدیریت امور مالی را دنبال کنیم.

منصور صابسیان در این مراسم سخنرانی کرد و گفت: مجموعه داستانهایی با موضوع سواد مالی به منظور پخش غیرمستقیم و جذاب مهارتهای مختلف در زمینه زندگی مالی و آموزش چنین نسلی ، به یک نمایشنامه صوتی برای کودکان و نوجوانان تبدیل شده است. برای اینکه بهتر بدانید چگونه هزینه کنید ، پس انداز کنید ، سرمایه گذاری کنید و پول بدست آورید.

وی گفت: “در دوران كودكی و نوجوانی ، تهیه كتاب های داستان و داستان های صوتی بسیار لذت بخش بود.” وی ابراز امیدواری کرد که با خواندن و گوش دادن به این کتاب ها ، نسل های آینده ما دانش و مهارت بیشتری در زمینه های مختلف ، به ویژه سواد مالی داشته باشند ، و داستان ها به ما در این امر کمک زیادی می کنند.

احرام بورموند مجری و بازیگر نیز در این مراسم صحبت کرد: کتابهای صوتی منتشر شده توسط آکادمی هوش مالی در زمینه سواد مالی نه تنها بچه به دنیا می آورد ، بلکه انواع مختلفی از مطالب آموزشی را در قالب داستان آموزش می دهد.

وی اظهار داشت: وقتی با این مجموعه روبرو شدم ، این سال داشتم که آیا کودکان نیاز به طرح این مسائل دارند؟ اما وقتی کتاب ها را می خواندم و گوش می کردم ، می دیدم که کتاب ها بسیار خوب نوشته شده ، ترجمه و اجرا شده اند.

این بازیگر گفت: خواندن و گوش دادن به این کتاب ها به کودکان کمک می کند ارزش های خود را بدانند و با اصل و ارزش کار آشنا شوند.

مدیر آکادمی هوش مالی ، دکتر کمیل رودی گفت ، “قصه گویی مهمترین نرم افزار برای یادگیری زندگی است:” سواد مالی مهمترین مهارت زندگی است و قصه گویی مهمترین راه آموزش این مهارت است. “

وی گفت: “داستان های سواد اقتصادی در واقع حقایقی برای زندگی بهتر فرزندان این کشور است.” داستان ها زندگی و آینده کودکان را می آفریند. کودکان با هر قهرمان همدردی می کنند و خود را تثبیت می کنند و به آنها پاسخ می دهند ، که منجر به تجربه های زیادی می شود.

وی گفت: مجموعه كتاب های صوتی از كودكان پیش دبستانی تا كلاس سوم ابتدایی است و آنها را با مفهوم نیاز و آرزو آشنا می كند. این به آنها می گوید که در کارآفرینی و فروش به دنبال چه چیزی باشند. چه نیازی به کار و همکاری است؟ چگونه یک محصول ساخته می شود؟ چگونه یک زندگی ساده اما خوب را تجربه کنیم. پول جیبی چیست ، چرا و چگونه می توان آن را پس انداز کرد و سایر ایده هایی که در قالب داستان های جذاب بیان می شوند.

بهرام سروری نژاد بازیگر و کارگردان نیز در این مراسم گفت: کتاب های این آکادمی در زمینه هوش مالی بسیار جذاب است زیرا به موضوع جدیدی برای کودکان می پردازد.

وی گفت: “معرفی کودکان در این سن به موقعیت بسیار مهمی مانند سواد مالی کار بسیار ارزنده ای است و توانایی مدیریت پول آنها ، پس انداز و خریدهای صحیح از موضوعات بسیار مهمی است که به طور غیرمستقیم و جذاب به کودکان آموزش می دهد.

وی افزود: تولید این کتابهای صوتی فقط خواندن آنها نبود. برعکس ، متن داستان به یک نمایشنامه صوتی تبدیل شده است تا کودکان بتوانند آن را به خوبی در ذهن خود ببینند و درک کنند.

ناسنین مهیمانی بازیگر و بازیگر زن در این مراسم صحبت کرد و افزود: در برخورد اولیه با مجموعه سواد مالی کودکان ، من سوالی داشتم که این دو باید با یکدیگر چه کنند؟ اما وقتی کتاب ها را می خواندم ، فهمیدم که یک نقطه ورود خوب چیست ، کودکان از ابتدای زندگی خود زمانی را که می توانند تصمیم بگیرند و فکر می کنند یاد می گیرند و به کار می برند.

کتاب صوتی داستانهای سواد مالی