مبلغ جدید وام مسکن چه زمان اعلام می شود؟

                                                                                                                                                                                                            چه موقع وام جدید اعلام می شود؟

طبق گزارش ها شفاف است، محمود محمودزاده اظهار داشت: طبق قانون بودجه سال 1400 ، یک میلیون و 200 هزار واحد مسکن شهری و روستایی باید از تسهیلات مسکن استفاده کنند. از این تعداد 400 هزار واحد مربوط به واحدهای مسکونی روستایی و 800 هزار واحد مربوط به واحدهای مسکونی شهری است.

وی افزود که وام های ساختمانی برای تقویت تولید مسکن افزایش یافته است و صاحبان راه ، مالکان خصوصی ، کارمندان و سازندگان بخش خصوصی باید مطابق هنجارهای تعیین شده توسط وزارت شهرسازی به بانک ها مراجعه کرده و درخواست تسهیلات ساختمانی کنند. بر اساس نمایه سازی ، این امکانات به افرادی که واجد شرایط هستند ، عموماً توسط کسانی که واحدهای متوسط ​​و کم هزینه تولید می کنند ، ارائه می شود.

مبلغ وام جدید هفته آینده / پرداخت وام ساختمانی فقط برای پروژه های ارزان تر اعلام می شود

وی یادآور شد: به واحدهای گران قیمت که بخشی از هنجارهای وزارت راه و شهرسازی هستند ، تسهیلات مسکن افزایش داده نمی شود و این باعث تکمیل بیشتر واحدهای نیمه تمام در کشور و افزایش ساخت و سازها می شود. امسال بپر

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سقف وام ساختمانی شورای اعتبار و اعتبار بررسی می شود ، گفت: بانک مرکزی لیست سهمیه بانک ها را اعلام کرده و مبلغ وام طی یکی دو هفته آینده اعلام می شود.

محمودزاده گفت که بانک ها ، م institutionsسسات مالی و اعتباری مسئول اجرای این طرح هستند. وی گفت: به دلیل منحصر به فرد بودن بخش مسکن ، سهمیه بانک مسکن از سایر بانک ها بالاتر خواهد بود.