ما امکانات نداریم، شهروندان خودشان سفرها را هماهنگ کنند!

مسافت اجتماعی را نمی توان در مترو افزایش داد

آفتاب نیوز:

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران ، فرش نوبخت در پاسخ به سؤالی درباره کمبود فاصله اجتماعی در مترو گفت: “این مترو بیش از حد معمول برای حفظ مسافت اجتماعی ، با همان توانایی کار می کند.”

وی گفت: “این مترو قادر به استفاده از 1.9 میلیون نفر در هر 900000 نفر است ، اما فاصله اجتماعی در کرونا با حالت عادی متفاوت است. اگر می خواهیم مسافت را افزایش دهیم ، موضوع زمان است.” این رابطه بسیار خطی است و وقتی قطارهای بیشتری نداریم باید تعداد عکس ها خیلی بیشتر شود. گزینه دیگر برای شهروندان هماهنگی سفرها است و ما هنوز نمی توانیم این ظرفیت را توسعه دهیم زیرا امکانات نداریم.

مدیرعامل مترو تهران: ما برای هماهنگی سفرهای خود تسهیلات برای شهروندان نداریم!

مترو تهران از فاصله بین قطارها در این جهت استفاده می کند و فاصله بین برخی خطوط را کاهش می دهد. . ما بیشتر از این خوبی ها نداریم و مسافران باید طبق برنامه Corona برنامه سفر را رعایت کنند.

NoBack برای پاسخ به سوال استفاده از دو رام جدید در خطوط مترو 6 و 7؛ چرا با توجه به تکثیر و احتقان کرونا در برخی از خطوط ، چرا این دو رام در Corona در خطوط دیگر استفاده نمی شوند؟ وی گفت: دو قطار چنین اثری نخواهد داشت. روزانه 140 قطار.

وی در پاسخ به این سؤال که چند ثانیه از زمان حرکت کم می شود؟ وی گفت: “ما روزانه 140 قطار را به سرویس مترو می رسانیم و قطارهای تعمیر شده را با دو قوچ می گیریم.” زمان سیر در خطوط مختلف متغیر است ، ما از هر دو رام استفاده می کنیم و در حد امکان از قطار استفاده می کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در پاسخ به این سؤال که آیا مترو تهران برای تعمیر تجهیزات و قطارها مشکل دارد؟ وی گفت: “ما یک مشکل داریم ، اما ما کار خود را انجام می دهیم و عملیات مترو به پایان نرسیده است.”

نوبکت وقتی در مورد آمار ارائه شده از مسافران مترو سؤال شد ، گفت: “شماره هایی که ما می گوییم واقعی است. ما برای تغییر آمار مغرضانه نیستیم ، بلکه آمارهای موجود را نیز اعلام می کنیم.

وی با مقایسه تعداد مسافران مترو قبل و بعد از فاجعه تاج گذاری ، ادامه داد: قبل از فاجعه تاج گذاری ، تعداد مسافرین مترو 1،870،000 بود ، اما اکنون کمتر از 950،000 نفر است. آمار روزانه متفاوت است ، اما تعداد کل مسافران مترو از 300000 تا 950،000 متغیر است.

در جلسه 225 شورای شهر تهران ، محسن هاشمی به خبرنگاران گفت: تعداد مسافران مترو از یک میلیون نفر فراتر رفته است و به دلیل بازگشایی عملیات و استفاده از ترافیک ، شاهد افزایش آمار مانند مترو هستیم. تعداد مسافران از یک میلیون فراتر رفت.