لیگ برتر فوتبال|دوئل مورایس و گل‌محمدی در الکلاسیکوی ایران/ ذوبِ فولاد راه صدرنشینی استقلال

تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف تیم های سپاهان و فولاد خوزستان می روند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با دو دیدار مهم و حساس به پایان می رسد که تیم های مدعی قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم های سپاهان و پرسپولیس فردا از ساعت 20:00 در ورزشگاه خالی نقش جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم های اول و سوم در شرایطی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که نتایج سایر رقبا مشخص باشد. آنها در آخرین بازی خود نتایج متفاوتی داشتند. پرسپولیس پس از 4 برد متوالی در خانه مقابل تراکتورسازی شکست خورد و سپاهان که در 4 بازی پیاپی پیاپی بدون برد پیش رفت، در خانه هواداران پیروز شد تا در مسیر قهرمانی بماند.

پرسپولیس با 14 امتیاز در این بازی خارج از خانه به دنبال پیشرفت برای کسب صدر جدول است. شاگردان اصفهانی پس از شکست هفته گذشته راه های شکست حریف خود را طوفان فکری کردند و بازیکنان تیمش در تمرین روش های فتح دروازه حریف را مرور کردند. امید عالیشاه و شیخ دیابت به دلیل مصدومیت نمی توانند در این دیدار به میدان بروند.

در سمت مقابل، سپاهان 12 امتیازی که منتظر ژوزه مورائیس خواهد بود تا از وضعیت تیمش و فوتبال باشگاهی ایران بیشتر بداند، به فکر شکست اجباری پرسپولیس برای ماندن بالاتر از سرخ پوشان پایتخت خواهد بود. برد در خانه پایانی بر روند شکست ناپذیری بود و برتری تیم سپاهان را به دروازه نزدیک کرد.

حضور سروش رفیع، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی و میلاد زرلک که با پیراهن پرسپولیس در سپاهان بازی کرده‌اند و بازی مقابل رامین رضایان، فرشاد احمدزاده و شهریار موگانلو از سپاهان که در پرسپولیس بازی کرده‌اند بر جذابیت این بازی می‌افزاید.

استقلالفولاد خوزستان

هفته گذشته معجون آبی در وقت اضافه پیروز شد و پرسپولیس بهترین گلزن بود. استقلال با 14 امتیاز برای ادامه موفقیت در هفته های گذشته به برد مقابل استیلی با 10 امتیاز نیاز دارد. آبی‌ها به اهمیت پیروزی در این دیدار واقف هستند، زیرا در صورت توقف پرسپولیس می‌توانند یک مدعی دیگر را حتی برای مدت کوتاهی از قهرمانی حذف کنند و در صدر جدول قرار بگیرند.

در سمت مقابل، فولاد خوزستان در رده ششم به دنبال این است که تهران را دست خالی ترک کند. شاگردان جواد نکونام بهترین خط دفاعی لیگ برتر را دارند و 3 تیم بدون شکست دارند. در واقع، قرمزها رکورد بهتری در گلزنی دارند و به طور میانگین در هر دو بازی یک گل زده اند. آنها هفته گذشته در اهواز نتوانستند مس کرمان را شکست دهند اما مطمئناً به دنبال کسب حداکثر امتیاز مقابل قهرمان فصل گذشته خواهند بود.

آرمان رمضانی و محمدحسین سواری به دلیل مصدومیت مقابل فولاد غایب هستند اما مهم ترین جای خالی روی نیمکت آبی ها جای خالی ریکاردو ساپینتو است که در بازی قبلی مقابل گل گهر سیرجان خط خورد. خط به نفع قرمزهای خوزستان.

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/