لوازم جانبی قلیان شارژی

با قرار گرفتن در معرض نور خورشید مواد شیمیایی رو به افزایش است  که برای سلامتی انسان بسیار مضرر است . که باعث آسیب زدن به ریه میشود. ویپ  شما را در معرض نیکوتین میگذارد که بسیار  اعتیادآور است. نگرانی‌هایی که باعث جذابیت در مورد  محصولات ویپ میشود  در بین نوجوانان و جوانان و داشتن پتانسل  برای ترویج مصرف دخانیات از جمله سیگار میشود. اگر سیگار میکشید ویپ گزینه خوبی به جای سیگار است و ضررکمتری دارد. این سیگار الکترونیکی مثل تمام وسایل برقی دیگر  لوازم جانبی ویپ یا لوازم یدکی ویپ دارد.

شما عزیزان می‌توانید نسبت به خرید لوازم جانبی و تجهیزات ویپ از فروشگاه اینترنتی ویپ دایموند اقدام نمایید. در فروشگاه آنلاین ویپ دایموند بغیر از ویپ سیستم‌ها و محصولات جویس ویپ، قطعات دیگری مانند کویل، کارتریج و اتومایزر را هم می‌توانید از فروشگاه ما خریداری نمایید.

تجهیزات ویپ نیز مانند دیگر محصولات ما دارای اصالت کالا بوده و به همراه تضمین کیفیت به مشتریان محترم ارائه خواهد شد. چنانچه برای خرید تجهیزات ویپ به راهنمایی بیشتر نیاز دارید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات لازم درمورد تجهیزات ویپ را دریافت نمایید.

کلیه لوازم جانبی های دستگاه ویپ را می‌توانید با کیفیت بالا از فروشگاه ویپ تهران خریداری نمایید. در فروشگاه ویپ تهران علاوه بر انواع دستگاه‌های ویپینگ و جویس‌ها، قطعات مهمی چون کویل، کارتریج و اتومایزر قابل خرید هستند. این محصولات دارای اصالت کالا هستند و با ضمانت کیفیت به مشتریان تحویل داده می‌شوند. در صورتی که در خرید کویل، کارتریج و اتومایزر نیاز به راهنمایی بیشتری داشته باشید، می‌توانید از مشاوره رایگان همکاران ما استفاده نمایید.

بطور معمول، تجهیزات ویپ ها از اجزای زیر تشکیل می شوند :

  • اتومایزر
  • مخزن ویپ
  • دهانه
  • مایع ویپ
  • گرمادهنده
  • سیم
  • باتری

اتومایزر

هنگام روشن کردن دستگاه ویپ، قدرت دستگاه از باتری به اتومایزر و کویل ها منتقل می شود.

جهت خرید پاد سیستم ، باید مانند کویل ویپ، نوع دستگاه ویپ را در نظر بگیریم. این لوازم یدکی ویپ هم از سوی شرکت‌های بسیاری تولید خواهد شد و هر یک دارای ابعاد، جنس و حجم مخزن ( تانک ) گوناگون می‌باشد. به همین دلیل هنگام خرید لوازم جانبی ویپ باید نوع دستگاه ویپ را در نظر داشته باشیم و از اتومایزر یا کارتریج ویپ بهره بگیریم.

مخزن ویپ

مخزن ( تانک ) از مایع ویپ ( جویس ) و باتری دستگاه ویپ محافظت کند. باتری دستگاه وظیفۀ تأمین انرژی گرمادهنده را عهده دار باشد. تجهیزات ویپ

مخزن یا تانک دستگاه ویپ یکی از مهم ترین عواملی برای عملکرد ددرست دستگاه شما است . جویس ها و نیکوتین سالت ها به دستگاه ویپ شما کمک میکند اگر تجهیزات ویپ را به خوبی تمیز کنید و نگذارید اسیبی به آن وارد نشود با ماندن در درون مخزن وعملکرد دستگاه را دچار اختلال میکند. جویس های دستگاه  که گلیسیرین گیاهی  است  طولانی مدت در دستگاه باشند با گیر کردن مواد بر روی سیم پیچ های طعم ویپ عوض شده میشود  و مزه ی سوختگی میدهد.

اگر مایع در درون دستگاه خود راعوض کنید، طعم جویس مصرفی هم عوض کنید، مزه ی جویس در درون دستگاه میماند و بر روی تجربه ویپ تاثیر بدی میگذارد.

مخزن دستگاه ویپ شبیه به روغن ماشین است. کثیفی نمیبینید  اما بوی بدی میدهد و ممکن است روی مایع دستگاه تاثیر بدی بگزارد ،به همین دلیل روی ویپ های جدید تمرکز کنید.

تمیزکردن مخزن ویپ ( لوازم یدکی ویپ | تجهیزات ویپ )

برای تمیز کردن مخزن نیاز به یکسری وسایل و ابزار داریم :

  1. حوله پارچه یا کاغذی
  2. مسواک
  3. الکل ( اختیاری )
  4. آب گرم
  5. جایگزین کویل

برای نظافت مخزن، قبل از هر چیزی باید از خالی بودن آن از جویس مطمئن باشید. پس از خالی کردن جویس قطعات آن را جدا کرده و کویل قدیمی را دور بیاندازید. تجهیزات ویپ

قطعات جداشده را تک تک در ظرفی از آب گرم قرار دهید. برای تمیزشدن بیشتر قطعات می توانید از صابون هم استفاده کنید. تکه های مخزن را با دست بطور کامل و با دقت تمیز کنید.

پس از اطمینان از نظافت قطعات از هم جداشده، در ظرف دیگری که حاوی آب و الکل باشد، قطعات تمیز شده را قرار دهید. محلول آب و الکل جنبۀ ضدعفونی برای مخزن شما دارد و قظعات را درخشان تر می کند. حتماً از پاکی قطعات از صابون به طور کامل اطمینان حاصل کنید. تجهیزات ویپ

سپس دوباره قطعات را شسته و الکل باقیمانده روی قطعات را از بین ببرید. سپس با استفاده از یک مسواک یا ابزار مشابه، قسمت های پیچ و تاب دار را تمیز کنید.هر نوع آلودگی را با استفاده از مسواک به آرامی و با دقت پاک کنید. پس تمیزشدن کامل قسمت ها، با دستمالی کاغذی یا پارچه شروع به خشک کردن تکه ها کنید.

حالا کویل جدید را قرار داده و مجدداً مخزن را نصب و شارژ کنید.

همانطور که دیدید، تمیز کردن ویپ ها کار دشواری نیست و سعی کنید این کار را هفته ای یکبار انجام دهید تا از ویپینگ خود بیشتر لذت ببرید.

مایع ویپ ( لوازم جانبی ویپ | لوازم یدکی ویپ | خرید تجهیزات ویپ )

ایجویس ها بطور عمده متشکل از پروپیلن گلیکول ( PG ) ، گلیسیرین ( VG ) و طعم دهنده ها می باشند. مایع ویپ دارای نیکوتین بوده که هم میتوان از آن استفاده کرد یا هم استفاده نکرد.  مایعات ویپ بطور گستره در انواع و طعم های مختلف در بازار وجود دارند. می توانید جویس ها را با طعم دلخواه خودتان برای دستگاه خود تهیه کرده و ویپینگ لذت بخش و دلپذیری را تجربه کنید. تجهیزات ویپ

مایع ویپ باید تو شرایط خاصی باشد و در آزمایشگاه‌های خاص و با تکنلوژی بالا به تولید میرسد. ترکیب مواد اولیه‌ جویس به تمرین و حرفه‌ خاص در دنیای شیمی احتیاج دارد. بسیاری از مواد اولیه‌ی به کار گرفته شده در این نوع مایعات درغذاهای روزمره‌ی ما نیز یافت می‌شوند. در ابتدا نگاهی به جویس ویپ و مواد تشکیل دهنده‌ی داشته باشید.

مواد تشکیل دهنده جویس ویپ از دو ماده‌ی بسیار مهم و حیاتی تشکیل میشود. یکی ازمواد گلسیرین گیاهی است. به نیکوتین و طعم دهنده‌ اشاره دارد. این دو ماده 6 تا 12 درصد از هر جویس را تشکیل می‌دهد.

  • گلیسیرین گیاهی VG
  • پروپیلن گلیکول PG
  • نیکوتین
  • طعم دهنده

می توانید برای کسب اطلاعات از انواع محصولات جویس و طعم های گوناگون و متنوع آن به فروشگاه سایت مراجعه نمایید.

سیم ویپ

سیم یکی دیگر وسایل یدکی ویپ است که دفتر سازنده آن در ایالت میشیگان است اما کارخانه آن در چین واقع شده است . یکی از پیشرو ترین ها در عرصه تولید محصولات با ویپ است و دلیل موفقیت آن نیز با کیفیت بودن محصولات ویپ است.

آلیاژ (لوازم یدکی ویپ | تجهیزات ویپ)

آلیاژ این دستگاه ها سیم نیکروم است، یکی از پرطرفدار ترین آلیاژ ها است . باعث طعم دهی خوب دستگاه میشود. از نظر زمان  داغ و سرد شدن،است چیزی بین سایر آلیاژهاست، از این نظر از کنتال سریعتر ولی از استیل کند تر است. قابلیت استفاده در حالت کنترل دما را ندارد و از نظر سختی کار درحد متوسط روبه پایین است، پیچیدن دستگاه ویپ با این آلیاژ از کنترل سخت تر ولی از استیل ساده تر است. تجهیزات ویپ

ساختار سیم تک رشته است، ساده ترین شکل ممکن برای یک سیم همین شکل تک رشته است، جنس سیم، مقاومت بالای آن  و نحوه ویک کردن مهمترین عوامل است  و ساختار سیم نقش مهمی در محصول نهایی ندارد  سیم های تک رشته  معمولا ارزان تر هستند   تهیه و استفاده کنید .   این سیستم اندازه گیری معقول و ملموس نیستند چرا که   قطر سیم 16 دو برابر قطر سیم 26 نیستند  به هر حال اکثر تولید کننده های سیم برای ویپ از این سیستم استفاده میکنند.

مقاومت  در تصویر محصول مشخص است که مقاومت این سیم ها در هر فوت 4.66 اهم میباشد. تجهیزات ویپ

دهانه ویپ (لوازم جانبی ویپ)

دهانه یکی از دیگر از لوازم یدکی است طعم سوختگی ویپ ممکن از دهانه دستگاه باشد ممکن است در هنگام استفاده از ویپ احساس بد سئختگی یا بدی به شما دست بدهد. و شما را آزار بدهد. به جای یک بخار خوب و با کیفیت وخوش طعم، بخاری با طعم تلخ و زننده  و سوزاننده به مشامتون میرسد. برای اینکه راه حل های نسبتا ساده ای برای دستگاه دراختیارداشته باشید . اگربا چنین مشکلی روبه رو باشید دستگاه ویپ خود را تعویض کنید. تجهیزات ویپ

باتری یکی از کاربردی ترین وسیله برای کارهای برقی است همه دستگاه های ویپ از یک نوع باطری استفاده میشود که از نوع  تخلیه باتری‌های لیتیومی است .