قیمت و خرید تلویزیون ال جی nano8055/ تخفیف ویژه خرید از بانه و گناوه

آوای البرز می گوید: “ما به عنوان یک خانواده ممتاز ، اطلاعات جامع و به روز را برای شما به ارمغان می آوریم تا در مورد جدیدترین تلویزیون های بازار با شما صحبت کنیم و به شما بگوییم هنگام خرید تلویزیون به دنبال چه چیزی باشید.” دلیل آن این است که بهتر است قبل از خرید این مقاله را با دقت بخوانید تا بتوانید متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب را انجام دهید. در نگاه اول ، خرید تلویزیون ممکن است آسان به نظر برسد ، اما ممتازكالا معتقد است كه بسیاری از مردم اطلاعات كافی در مورد تلویزیون خوب یا آنچه باید باشد ، ندارند. هنگام خرید بی خیال باشید. همچنین اصطلاحات زیادی اخیراً وارد منطقه ناشناخته ای برای عموم مردم شده اند ، بنابراین بهتر است این مقاله را قبل از خرید تلویزیون تا انتها بخوانید.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به قیمت کالا و مقرون به صرفه بودن خرید محصول اهمیت می دهید ، بهتر است این مقاله را از دست ندهید. خانواده ممتازکالا لیستی از بهترین مارک های جهان را با فروش هزاران میلیون در هر سال تهیه کرده و آماده پاسخگویی به عزیزان در تمام طول هفته هستند.

ممکن است اتفاق افتاده باشد که شما کالایی را خریداری کرده اید زیرا این محصول توسط یک شرکت یا مارک معروف ساخته شده است و شما از توانایی ها و ویژگی های آن محصول اطلاع نداشته اید. در دنیای مدرن امروز ، مارک های بسیاری در هر زمینه ای ظهور کرده اند و آشنایی با امکانات هر محصول قبل از خرید یکی از ضروریات اساسی و اساسی زندگی است. به عنوان مثال ، مارک های بسیاری وجود دارند که تلویزیون هایی را طراحی و تولید کرده اند ، اما مشهورترین مارک های تلویزیونی در جهان عبارتند از: سونی ، ال جی ، سامسونگ ، فیلیپس ، پاناسونیک ، هیسنس و شارپ. ما برخی از این مارک ها را ارائه می دهیم.

همانطور که می دانید پیشرفت انسان شناسی در زمینه تولید دستگاه های دیجیتال تأثیر بسزایی داشته است ، بنابراین هنگام خرید تلویزیون علاوه بر قیمت و مارک آن ، باید فاکتورهای دیگری مانند کیفیت تصویر و صدا ، در دسترس بودن محصول ، نمایندگی و گارانتی را نیز در نظر بگیرید. ، به اصالت کالا و غیره توجه داشته باشید.

به منظور تصمیم گیری بهتر هنگام خرید تلویزیون ، در این بخش از مقاله اطلاعات مفیدی درباره هر مارک به شما می دهیم که خواندن آن ارزش دارد.

مارک LG: LG Electronics یک شرکت الکترونیکی الکترونیکی کره ای است که به عنوان یکی از برترین شرکت های جهان در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته می شود. ریشه های این شرکت به سال 1958 و به بازار عرضه گلدستار برمی گردد. ال جی الکترونیکس زیرمجموعه ال جی گروه مستقر در سئول است. ال جی در اول اکتبر 1958 به عنوان گلدستار تاسیس شد و با تلاش خستگی ناپذیر اعضای خود ، در سال 1978 ادغام شد و با بیش از 100 میلیون دلار به بزرگترین صادرکننده الکترونیک در جهان تبدیل شد.

مارک سامسونگ: مانند ال جی ، سامسونگ یک شرکت فوق العاده خوشه ای چند ملیتی است که در سئول ، کره جنوبی مستقر است. سامسونگ دارای تعدادی شرکت وابسته و وابسته در صنایع مختلف مانند سامسونگ الکترونیک ، سامسونگ لایف ، سامسونگ فایر ، صنایع سنگین سامسونگ و سامسونگ C&T است.

مارک سونی: سونی سونی اصالتاً ژاپنی است و اکنون یک شرکت چند ملیتی در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی ، بازی های ویدیویی ، فیلم و موسیقی است. دفتر مرکزی این شرکت 74 سال پیش تاسیس شده است. Akimurita و Masaruibuka بنیانگذاران آن هستند. کلمه سونی ترکیبی از دو کلمه Swans و Sunny است که هر دو واژه های لاتین هستند و به زبان بومی معادل گروه کوچکی از جوانان پرانرژی است.

برند فیلیپس: فیلیپس یکی دیگر از شرکتهای چند ملیتی در جهان است که مانند سایر شرکتهای منطقه که در اصل در هلند تأسیس شده است ، برای ایجاد شعبات مختلف در سراسر جهان بسیار تلاش کرده است. همانطور که گفته شد ، دفتر مرکزی این شرکت در آمستردام هلند است که در سال 1891 توسط جرارد فیلیپس تاسیس شد. جالب اینجاست که این اولین شرکت دیسک نوری بود که بعداً آن را به CD و DVD تبدیل کرد. به همین دلیل یکی از قطب های اصلی این صنعت ساخته شده است.

مارک پاناسونیک: این شرکت ژاپنی با نام قبلی ماتسوشیتا توسط ماتسوشیتا کانوسوکه در سال 1918 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در کانوما اوزاکا قرار دارد. این یک شرکت چند ملیتی با 260،000 کارمند در سراسر جهان است.

در قسمت بعدی مقاله ، می خواهیم در مورد برخی از نکات خاص صحبت کنیم که باید هنگام خرید تلویزیون رعایت کنید.

یک تلویزیون خوب باید چند اینچ باشد؟

درست است که اندازه تلویزیون کاملاً سلیقه ای است ، اما هنگام خرید بهتر است اندازه ای را انتخاب کنید که با توجه به اندازه منزل شما فاصله کمی از صفحه تلویزیون داشته باشد ، بنابراین بعداً هنگام تماشای تلویزیون مشکلی در بینایی نخواهید داشت. به عنوان مثال ، یک تلویزیون 43 اینچی یک گزینه عالی برای یک خانه 70 متری است.

سخنان خاص درباره تلویزیون

وضوح: وضوح واژه ای لاتین است که به معنای معادل کیفیت تصویر در فارسی است. به طور کلی ، کیفیت تلویزیون ها به 4 دسته اصلی تقسیم می شوند که شامل: 4K ، 8K ، HD و Full HD می شوند.

زمان پاسخ: زمان پاسخ به این معنی است که مهندسان این صنعت با کار شبانه روزی و با استفاده از آخرین فن آوری های روز دنیا تلویزیون های آخرین نسل را به 5 تا 10 میلی ثانیه می رسانند که این یک تغییر بزرگ در صنعت است.

نرخ تازه سازی: میزان تازه سازی به زبان فارسی اما میزان به روزرسانی تصویر صفحه تلویزیون ، میزان تازه سازی در تلویزیون های دیجیتال امروز از 60 هرتز تا 120 هرتز متغیر است. به عنوان مثال ، اگر نرخ تازه سازی تلویزیون شما 120 هرتز باشد ، مانیتور تلویزیون شما می تواند تا 120 تصویر در هر ثانیه نمایش دهد.

تلویزیون LG Nano 8055 + Premium را خریداری کنید

فضای تلویزیون ، برنامه ها و سیستم عامل آن

پلتفرم ها تلویزیون های هوشمند امروزی در بازار هستند و شاید شما بارها واژه هوشمند را شنیده باشید که مترادف با کلمه لاتین smart است. حال این سوال پیش می آید که تلویزیون هوشمند چه مفهومی دارد؟ چه تفاوتی با تلویزیون های معمولی دارد؟ جالب است بدانید که یک پلت فرم هوشمند شما را به دنیای کاملاً متفاوتی می کشاند ، به عنوان مثال ، می توانید در صفحه تلویزیون خود در Google یا سایر موتورهای جستجو پیمایش کرده و جستجو کنید ، یا از سیستم عامل هایی مانند Netflix ، YouTube ، Filmo و Nemava از نرم افزارهای مختلف و منحصر به فرد لذت ببرید.

پانل های داخلی هر دستگاه دیجیتال ، مانند تلویزیون ، تقریباً سه چهارم قیمت آن را پوشش می دهد. در عصر پیشرفته ای که ما در آن زندگی می کنیم ، آنها از دو پانل EPS یا VA برای ساخت تلویزیون های نسل جدید استفاده می کنند تا قابلیت های بیشتری به آن دستگاه اضافه کنند ، بنابراین با توسعه این دستگاه ها قیمت آنها نیز افزایش می یابد.

هوش مصنوعی

به طور کلی ، تلویزیون هوشمند تلویزیونی است که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. در نسل جدید تلویزیون های هوشمند ال جی ، می توانید به راحتی صفحات وب را مدیریت کرده و با میکروفون کنترل از راه دور کارها را انجام دهید.

اگر تصمیم دارید ارزان قیمت بروید و پهنای باند کم را به خطر بیندازید ، خودتان را گول می زنید. برای اطلاع از قیمت تلویزیون ال جی نانو 80 می توانید با شماره های 09186663746 تماس بگیرید و یا از طریق ممتاز کالا در اینستاگرام در ممتازکالا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

تلویزیون LG Nano 8055 + محصول برتر را بخرید