قیمت سوناتا و سوناتا هیبرید چقدر فرق دارد؟

قیمت سوناتا و سوناتا هیبرید چقدر است؟

هیوندای سوناتا یکی از بهترین محصولات شناخته شده در هیوندای است. این خودرو به دلیل طراحی مناسب و امکانات رفاهی عالی ، بیش از سه دهه است که در بازارهای مختلف جهانی حضور دارد و تاکنون برای هفت نسل معرفی شده است. یکی از دلایل اصلی محبوبیت سوناتا در بین خریداران ، قیمت سوناتا است. هیوندای سوناتا به دلیل کلاس قیمتی و راحتی که در اختیار خریدارانش قرار می دهد ، یک خودروی اقتصادی است. در نتیجه افرادی که به دنبال خودرویی با قیمت مناسب و تناسب بهتر هستند می توانند هیوندای سوناتا را در گزینه های خود قرار دهند.

مقایسه نسل هفتم این خودرو در آن سوی میدان. در نسل هفتم ، هیوندای تصمیم گرفت سوناتا را به لیست خودروهای سازگار با محیط زیست اضافه کند و ویژگی های هیبریدی را نیز به لیست ویژگی های خود اضافه کند. پوئبلو هیوندای سوناتا هیبرید را در ایران معرفی کرده است که در ایران هیچ بازار رقیبی ندارد و خیلی زود توانست وارد گروه خودروهای پرفروش شود. در این مقاله می خواهیم قیمت سوناتا را با قیمت سوناتای هیبریدی مقایسه کنیم. تمام قیمت های ارائه شده در این مقاله از ابزار ارزیابی مکانیکی مکانیک استخراج می شود. با استفاده از این ابزار می توانید قیمت خودروهای داخلی و خارجی را در صفر کیلومتر و نمونه های دست دوم دریافت کنید.

قیمت سوناتا چقدر است؟

قیمت سوناتا و سوناتا هیبرید چقدر است؟

موتور بنزینی 2.4 لیتری است. این موتور به طور طبیعی مطلوب است و هیوندای سوناتا می تواند 176 اسب بخار قدرت روی بنزین تولید کند. حداکثر گشتاور تولید شده توسط این موتور 229 نیوتن متر است. سوناتای بنزینی به کیفیت سوخت خیلی حساس نیست زیرا از سیستم تزریق سوخت غیرمستقیم استفاده می کند. در نتیجه گزینه مناسبی برای استفاده در ایران است. این ماشین هم

قیمت سوناتا و سوناتا هیبرید چقدر است؟

قیمت سوناتا و سوناتا هیبرید چقدر است؟

قیمت سوناتا هیبرید چقدر است؟

در توسعه هیوندای سوناتا هیبرید علاوه بر موتور سری جدید بنزینی ، یک موتور الکتریکی نیز وجود دارد. این امر باعث می شود هیوندای سوناتا هیبریدی از نظر مصرف سوخت بیشتر عمل کرده و مصرف سوخت هیوندای سوناتا را به نصف کاهش دهد. موتور احتراق داخلی به کار رفته در هیوندای سوناتا هیبرید حدود 2 لیتر ظرفیت دارد. این موتور با چرخ های انتقال قدرت شش سرعته اتوماتیک تولید می شود و 193 اسب بخار قدرت تولید می کند.

اگرچه شتاب صفر تا صد هیوندای سوناتا هیبریدی تفاوت زیادی با هیوندای سوناتا بنزینی ندارد اما در مسیر یکپارچه 4 لیتر سوخت کمتری نسبت به سوناتای بنزینی مصرف می کند. ارزش سوناتا هیبرید 2017 یک میلیارد و 40 میلیون تومان برآورد شده است. علاوه بر این هیوندای سوناتا هیبرید 2018 به قیمت یک میلیارد و 340 میلیون تومان به فروش می رسد.

آیا هیوندای سوناتا از سوناتای هیبریدی بهتر است؟

حال س mainال اصلی این است که ، بسته به ویژگی های ذکر شده و قیمت های ارائه شده ، کدام یک از این خودروها سودآورتر و ارزش خرید بالاتری دارند؟ به طور کلی هر دو خودرو در رده خودروهای کم ارزش قرار می گیرند. بنابراین از نظر هزینه نگهداری تفاوت چندانی ندارند. مسئله زیر این است که تأمین قطعات و خدمات پس از فروش هیوندای سوناتا هیبرید جای سوال دارد.

قیمت سوناتا و سوناتا هیبرید چقدر است؟

به عبارت دیگر ، پیچیدگی بالای تعمیرات و خدمات هیوندای سوناتا هیبرید انجام این کار را برای همه غیرممکن کرده است. در نتیجه ، انجام تعمیرات می تواند مشکلات جدی برای این خودرو ایجاد کرده و هزینه های شما را بسیار افزایش دهد. از طرف دیگر با وجود گسترش استفاده از وسایل نقلیه هیبریدی در کشور ما ، هنوز زیرساخت های اساسی مورد نیاز برای استفاده از این وسایل نقلیه فراهم نیست. به همین دلیل ، دارندگان این وسایل نقلیه می توانند هنگام استفاده از وسایل نقلیه هیبریدی با مشکلات زیادی روبرو شوند.

با این وجود هیوندای سوناتا هیبرید از فروش نسبتاً خوبی برخوردار بود زیرا رقیب جدی در بازار نداشت. رقبای قدرتمندی مانند کیا اپتیما و تویوتا کمری با هیوندای سوناتا روبرو هستند. از آنجا که قیمت بنزین کمی بالاتر از هیوندای سوناتا و رقبای آن است ، بیشتر خریداران ترجیح می دهند سونات بنزینی را از گزینه های خود حذف کنند.

جدا از مذاکره در مورد قیمت هیوندای سوناتا هیبرید ، به نظر نمی رسد که این خودرویی برای جوانان مناسب باشد. این به دلیل ویژگی های فنی هیوندای سوناتا است که این خودرو را از حالت اسپرت تغییر داده است. در نتیجه ، شتاب و سایر ویژگی های فنی ممکن است سواری هیجان انگیزی را برای جوانان ایجاد نکند. با این وجود کابین جادار ، امکانات رفاهی ، ایمنی مثال زدنی و مصرف سوخت کم هیوندای سوناتا را به گزینه ای مناسب برای خانواده های ایرانی تبدیل کرده است.

نتيجه گيري

با وجود اختلاف بین هیوندای سوناتا هیبریدی و هیوندای سوناتا بنزینی ، این دو را نمی توان به عنوان دو ماشین جداگانه در نظر گرفت. انتخاب بین این دو گزینه عمدتا به علایق و ترجیحات خریدار بستگی دارد. اما به دلیل پایین بودن قیمت سوناتا هیبرید ، ابهام در خدمات پس از فروش و تهیه قطعات سوناتا هیبرید ، بیشتر خریداران ترجیح می دهند سوناتا بنزین را خریداری کنند. اما سوناتا هیبرید خودروی مورد علاقه دوستداران محیط زیست خواهد بود.

این مقاله با کمک مجله سایت Hamra Mechanic نوشته شده است. هامرا مکانیک ، فعال در زمینه خرید و فروش خودرو از سال 1392 ، به دنبال ارائه اطلاعات جامع در مورد انواع اتومبیل از جمله قیمت های فعلی به مصرف کنندگان است. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر و دیدن قیمت سوناتا به صورت روزانه هستید ، می توانید به وب سایت همرا مکانیک مراجعه کنید hamrah-mechanic.com دیدن.